Dank je, ik vind het ook leuk om in elkaar te zettenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:26 schreef Kally het volgende:
Deze al wel op de radio inderdaad
Maar echt top ja
leuk dit Muis
Eensquote:
Neequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
Heeft er iemand toevallig een bad waar ik in mag plaatsnemen?
Lolwut?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
Dit klinkt fout, maar mag ik mee?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
Jij altijdquote:
Headhunterz, nee wordt een topquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
17. United Kids of the World - Headhunterz ft. Krewella
[ afbeelding ]
Ik denk/hoop flop
Jammerquote:
Ja ik dus ook!quote:
Nou ja zeg, wat is er nou mis met z'n 2en badderen? We zijn toch geen pubers meer?quote:
Ik voorspel dat dit nummer gebruikt gaat worden bij de volgende pesten campagne van de overheid.quote:
* Uccie geeft Vinnieee vast tissuesquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik voorspel dat dit nummer gebruikt gaat worden bij de volgende pesten campagne van de overheid.
Zo goed kunnenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik voorspel dat dit nummer gebruikt gaat worden bij de volgende pesten campagne van de overheid.
Lolquote:
Omdat het nummer over pesten op school gaat. Best een aardige clip trouwens.quote:
Ah, right.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Omdat het nummer over pesten op school gaat. Best een aardige clip trouwens.
Jammer, 4x top en 3x flop, dus wordt een topperquote:
Eens met ToTquote:
Dan nog.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:31 schreef Kally het volgende:
Volgens mij vergeten jullie dat pubertjes de top 40 bepalen
Ja, zet jij je kind eens naast de speaker...dan voorspellen we denk ik een stuk beterquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:31 schreef Kally het volgende:
Whehe die vinden dit leuk hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, zet jij je kind eens naast de speaker...dan voorspellen we denk ik een stuk beter
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, zet jij je kind eens naast de speaker...dan voorspellen we denk ik een stuk beter
Niet esquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:31 schreef Kally het volgende:
Ja daaromquote:
Niet waarquote:
Zwembad ook goed ?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
Maar niemand een bad ter beschikking dus? Jammer
Top, al vind ik het nou ja, laat ik het netjes zeggen, teringmuziekquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
13. Komodo (Hard Nights) - R.I.O. ft. U-Jean
[ afbeelding ]
Ik denk Top
Daar ga ik morgen al heenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:33 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Zwembad ook goed ?
Ik stel het IJ ter beschikking aan je hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
Maar niemand een bad ter beschikking dus? Jammer
Ik ga meequote:
IJ?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik stel het IJ ter beschikking aan je hoor
Heulemaal nietquote:
Beetje tsunami moe sinds SRquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:34 schreef Uccie het volgende:
Ik vind hem wel lekker, beter dan Tsunami hoor Zook.
quote:
Mag het niet ?quote:
Zoek maar op google mapsquote:
Dat kan het ook wel zijn en zit ook een stukje anthem 2012 in, WIll.I.AM'scream and shout herken ik ookquote:
vaag iets over gehoord...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:35 schreef ToT het volgende:
Trouwens, al gehoord/gelezen dat muziek downloaden binnenkort waarschijnlijk illegaal gaat worden?
Ja, ik zat al te luisteren, kwam er niet opquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat kan het ook wel zijn en zit ook een stukje anthem 2012 in, WIll.I.AM'scream and shout herken ik ook
Nou zegquote:
nou enquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik gok ook dat het niet echt dichtbij is voor je
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:35 schreef ToT het volgende:
Trouwens, al gehoord/gelezen dat muziek downloaden binnenkort waarschijnlijk illegaal gaat worden?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:40 schreef Kally het volgende:
Nee dit wordt een top, heb het aan de kids gevraagd
Dit is ook geen muziekquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:40 schreef ToT het volgende:
Ze doen er ook gewoon echt geen moeite voor om hier muziek van te maken.
Je voorlopige Top had ik niet meegeteldquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had mijn voorlopige Top toch veranderd in een Flop, op het laatst.
Niet naar luisterenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:40 schreef Kally het volgende:
Nee dit wordt een top, heb het aan de kids gevraagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |