Ja mij is altijd enorm ingehamerd dat ik altijd maar de minste moet zijn, want zo krijg je de minste problemen!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Als hij begint moet hij de consequenties ervaren, maar hij hoeft zich niet te laten slaan, hop terug meppen. Zo ben ik ook groot geworden
Nou nooit boos worden werkt bij hem sowieso nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja mij is altijd enorm ingehamerd dat ik altijd maar de minste moet zijn, want zo krijg je de minste problemen!Nooit boos worden, nooit ruzie maken, de ander altijd maar gelijk geven enz.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou nooit boos worden werkt bij hem sowieso niet
En ik doe ook niet aan de andere wang toekeren.
Ja en anders ga ik van de week zelf wel evenquote:
quote:
Ik werd op de basisschool continu in elkaar gemept, en 1x kwam de directeur ook doodleuk toekijken hoe er op me ingebeukt werd door de jongen die bovenop me zat. Hij zei alleen tegen hem: "Niet in zijn gezicht he!", voor hij rustig weg liep.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:57 schreef Zokunen. het volgende:
Toen iemand mijn een bloedneus sloeg en ik in de reactie daarop de jas van die jongen sloopte en die moeder aan de deur kwam om verhaal te halen flikkerde mijn ouders de deur gewoon dicht.
Groot gelijk ook wel imho.
Echt ik voel de 16-jarige meisjes dit downloaden...legaal dus.quote:
We wachten welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:01 schreef Kally het volgende:
Ik wilde zeggen zal ik er in knallen, maar heb nog SAM niet geinstalleerd
Nee geen zin om alles goed te zettenquote:
Eergisteren ook pas besloten dat ik toch aan deze show ging beginnen. Ik liep al een tijd met het ideequote:
Ohquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee geen zin om alles goed te zetten
ja leuk, ik ben wel benieuwd naar de voorspellende gave van R49.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eergisteren ook pas besloten dat ik toch aan deze show ging beginnen. Ik liep al een tijd met het idee
En er gaan er zeker meer komen, met een terugblik
Ik ookquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja leuk, ik ben wel benieuwd naar de voorspellende gave van R49.
Volgende keer moet Melting er eigenlijk bij zijn als r538 (al dan niet gedwongen) luisteraar.
Gelukkig met muziek waarbij ik mijn overbelaste oortjes weer even rust kan gunnenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij doet ze binnenkort een deel 2.
Ik ben nu aan het draaien.
Jonge Simpele Geestenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |