Ik mag niet eens meer kopen in de winkelquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:37 schreef Zokunen. het volgende:
Morgen denk ik maar lomp veel bier inslaan
Het is nu nog in de aanbieding voor de prijs van vorig jaar, zal na de accijnsverhoging wel de laatste keer zijn en het is nog steeds tering duur, nog even en ik ga echt naar Duitsland. Mag 110 liter invoeren per keer zonder problemen dat loont dan wel.
Ahum, ik hier in de randstand overweeg ook al voortaan te gaan tanken in Duitsland en daar sigaretten en drank in te slaanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:37 schreef Zokunen. het volgende:
Morgen denk ik maar lomp veel bier inslaan
Het is nu nog in de aanbieding voor de prijs van vorig jaar, zal na de accijnsverhoging wel de laatste keer zijn en het is nog steeds tering duur, nog even en ik ga echt naar Duitsland. Mag 110 liter invoeren per keer zonder problemen dat loont dan wel.
Mijn mannetje dat geregeld naar België moet voor zijn werk en niet rookt en dus af en toe een slof voor me mee bracht komt er bijna niet meerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum, ik hier in de randstand overweeg ook al voortaan te gaan tanken in Duitsland en daar sigaretten en drank in te slaan
Dat is al een paar jaar zo hoor, en de overheid maar klagen over tegenvallende accijnsinkomsten en roepen dat het accijnsbeleid wél verminderde gezondheidskosten met zich mee brengt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:42 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Mijn mannetje dat geregeld naar België moet voor zijn werk en niet rookt en dus af en toe een slof voor me mee bracht komt er bijna niet meer
Maar scheelde ¤ 25 euro op een slof ofzo.
Mafketels in de politiek hier. Ontmoedigen is goed, maar er is echt weer sprake van dranksmokkel nu schijnt het. En met peuken gaat het net zo.
Geloof dat het nu maar 100 miljoen per jaar kost wat geregistreerd is.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is al een paar jaar zo hoor, en de overheid maar klagen over tegenvallende accijnsinkomsten en roepen dat het accijnsbeleid wél verminderde gezondheidskosten met zich mee brengt.
Ja, blijf lekker doorslapen
En met de open grenzen kunnen ze je ook niet meer pakken voor accijnsontduiken als je met 2 sloffen uit luxemburg terugkomtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:45 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Geloof dat het nu maar 100 miljoen per jaar kost wat geregistreerd is.
Nadat ik hem hoorde was het vinden niet heel eenvoudigquote:
En zelfs zakelijk heb je 2 dagen om aangifte te doenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En met de open grenzen kunnen ze je ook niet meer pakken voor accijnsontduiken als je met 2 sloffen uit luxemburg terugkomt
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
Wel jammer dat we even niet meer kunnen zien hoeveel luisteraars er nog zijn
WT nog, BB, en ikke in ieder geval geloof ik
Gaat inmiddels wel de moeite waard worden om het rekensommetje eens te gaan maken. Een keer per maand van Amsterdam naar Belgie of Duitsland rijden, daar tanken, drank inslaan en sigaretten kopen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:50 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
En zelfs zakelijk heb je 2 dagen om aangifte te doen
Jij bent net terugquote:
het is dat het zoveel tijd kost anders zou ik regelmatig naar Duitsland rijden om boodschappen te doen, naast alcohol zijn ook boodschappen er goedkoperquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaat inmiddels wel de moeite waard worden om het rekensommetje eens te gaan maken. Een keer per maand van Amsterdam naar Belgie of Duitsland rijden, daar tanken, drank inslaan en sigaretten kopen.
ik moest ff werken en zat met collega te chatten, maar stream stond nog opquote:
heb je een thema?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:53 schreef Zokunen. het volgende:
Koen nog een verzoekje? de rest mag ook uiteraard, maar in dit geval last in first served
Beide kanten op kost mij minimaal 1,25 uur maar eerder 1,5 uur enkele reis, dus ja 3 uur reizen om geld uit te sparen heeft de overheid mazzel mee dat ik in Amsterdam woon.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is dat het zoveel tijd kost anders zou ik regelmatig naar Duitsland rijden om boodschappen te doen, naast alcohol zijn ook boodschappen er goedkoper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |