quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
De gillende vrouw door de muziek heen ging een beetje raar doen
4 jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Die thunderdome komt dan ook uit eind 80 denk ik. Dat is 4? IV.
Ik word altijd helemaal leip van dit, omdat ik zo weer die tribunes van Ahoy en Beursgebouw eindhoven op z'n voegen zie trillen 10 jaar terug.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:48 schreef Zokunen. het volgende:
Ik kak nu echt zo in
Altijd rustig geworden van hardcore
Op feestjes ging ik wel los, maar ik had altijd hardcore opstaan als ik wou gaan slapen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik word altijd helemaal leip van dit, omdat ik zo weer die tribunes van Ahoy en Beursgebouw eindhoven op z'n voegen zie trillen 10 jaar terug.
Ik gebruik dit om m'n trips op de oppervlakte te houden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:53 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Op feestjes ging ik wel los, maar ik had altijd hardcore opstaan als ik wou gaan slapen.
Dus misschien ook wel daarom dat het voor mij echt ontspannende muziek is.
Omdat het stiekem toch wel heel simpel is?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik gebruik dit om m'n trips op de oppervlakte te houden.
Nee, omdat het tempo heeft... zo simpel is hardcore niet, t geeft vooral energie dan, zeker sochtends als het al licht wordt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:55 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Omdat het stiekem toch wel heel simpel is?
succes ouwe.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:09 schreef Zokunen. het volgende:
Ik ga zo naar bed.
Geniet van uw aller dromen. Tot morgen, of later.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Iedereen slaapt nog?
quote:
eyquote:
Zo de kip zit in de pan...ik herhaal...de kip zit IN de panquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |