QFT !!!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:15 schreef MaryMouse het volgende:
Ik hou van R49 en de DJ's en de luisteraars
Gewoon de enige radio waar alles (bijna dan) gedraaid kan worden

Nageltjes knippen een optie?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:16 schreef Zokunen. het volgende:
Maar zo heeft zij meer grip en ik minder last van mijn armen.
Liep eerder altijd in t-shirt thuis, maar dat is gewoon niet fijn

Nagels zijn niet te lang of te scherp, maar als ze niet direct grip heeft gaat ze "trappelen" en fladderen om te corrigeren. En ze is nog erg jong. En ook omdat ze zo tam is zoekt ze me wel op en dat is leuk, maar voorlopig gewoon even lange mouwen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nageltjes knippen een optie?
Een van mijn katers vind het fijn om in mijn nek te gaan liggen, maar neemt dan wel de moeilijke en voor mij pijnlijke weg door via mijn rug omhoog te klimmen

Was weer een leuke afwisselende show en je hebt mij echt verrast door Klaatu te kunnen draaien
 Was weer een leuke afwisselende show en je hebt mij echt verrast door Klaatu te kunnen draaien   

Sweet Dreams.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
Zook bedankt voor het draaienWas weer een leuke afwisselende show en je hebt mij echt verrast door Klaatu te kunnen draaien

Ik ga mijn meurbaal in

trustequote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
Zook bedankt voor het draaienWas weer een leuke afwisselende show en je hebt mij echt verrast door Klaatu te kunnen draaien

Ik ga mijn meurbaal in

Truste! xquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:23 schreef MaryMouse het volgende:

Ik ga mijn meurbaal in

Geen idee ik haal het ook maar uit je lijstquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat is degene ja. Weet niet wat die V2 is, 2e versie? nooit een eerste gezien.

Ja ik weet het. Zo heet het nr.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:29 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Geen idee ik haal het ook maar uit je lijst

quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:33 schreef BredeBroeder het volgende:
wat gaan we nou voor geesten oproepen dan
 ?
 ?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |