Eens!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven, het is kanker in zijn puurste vorm.
Neuh, alleen kneuzen zijn lid. Dago zit er ook in.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:51 schreef Cosmo. het volgende:
Donnie die TC doet het niet voor mij, moet je lid zijn zeker
Loopt 2x vast, dan nieetquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Neuh, alleen kneuzen zijn lid. Dago zit er ook in.
HeaN heeft mij 2 notes gegeven omdat ik zo'n linkje verspreiddequote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
Hier is TC, mijn cam staat alvast aan: http://tinychat.com/chilledzone
Hier heb jij mij meer dan 2 notes voor gegeven omdat ik kanker zeiquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven, het is kanker in zijn puurste vorm.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:51 schreef Moira. het volgende:
KONJOOOO ik heb gewoon zo veel buikkramp dat ik echt het gevoel heb dat ik kenkernodig moet schijten, maar net al een half uur op de plee gezeten en ik moet helemaal niet schijten
Fucking irritant, zit ik hier met die kramp.
Als ik nou gewoon kon schijten was ik er gelijk vanaf![]()
Noquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zoek jij er een, ik kom daar wel in
Notes mag je niet openbarenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
HeaN heeft mij 2 notes gegeven omdat ik zo'n linkje verspreidde
[..]
Hier heb jij mij meer dan 2 notes voor gegeven omdat ik kanker zei
Maar ik vind deze de mooiste
[..]
Wat.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ja vast, ondertussen heb je je panty's al aangetrokken en zit je een catwalk te doen voor een stel gasten die je vertellen zelfmoord te plegen.
Simon and Garfunkel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:50 schreef LompeHork het volgende:
Jesus loves you more than you will know.
God bless you, please Mrs. Robinson.
Heaven holds a place for those who pray,
Hey, hey, hey
Klopt, nu mag je raden welke van hun ik ben ^^quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:53 schreef Moira. het volgende:
btw die tinychat/chilledzone is een fucked up tc met allemaal weird ass buitenlandse mensen die ik niet ken?
I dunno wutz happenung!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:53 schreef Moira. het volgende:
btw die tinychat/chilledzone is een fucked up tc met allemaal weird ass buitenlandse mensen die ik niet ken?
quote:
quote:
http://tinychat.com/ONZSCquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zoek jij er een, ik kom daar wel in
Ik note mijzelf jeweetquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hier heb jij mij meer dan 2 notes voor gegeven omdat ik kanker zei
Maar ik vind deze de mooiste
Deze boii weetquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Simon and Garfunkel.
You my friend, you've got taste.
Omdat ik een andere link posttequote:
Ik ben binnen.quote:donnie: Hello ^^
[11:01 PM] scorn: MASS PRODUCTION HAS ALWAYS BEEN NUMBER 1
[11:01 PM] donnie: You better swallow
[11:01 PM] jordan: and if you invest right you can get %10 weekly in interest
[11:01 PM] donnie: You guys are all black
[11:01 PM] khaos: only vvay to revert back to our natural state is to hit the reset button. even if it hurts
[11:01 PM] scorn: Down with corperation greed right
[11:02 PM] scorn: right?
[11:02 PM] scorn: RIGHT?
[11:02 PM] donnie: Whats up with the melatonin?
[11:02
Iets met naakte chicks?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik zoek wel een ander, geen paniek.
Ik zet net de elpee Santana - Caravanserai op.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Kun je die vinden? Waar ik nu in zit draaien ze wel leuke muziek
Hey homo wat is nou tc?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
Maar mag je nu wel of niet linken naar TC?
Hey, hij is niet de homo..quote:
Aaah donnies homovriendje komt voor hem opquote:
Oh nou dan welquote:
Hey, ben je hot? Pics? Heb je GR?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:41 schreef eend112 het volgende:
[..]
Aaah donnies homovriendje komt voor hem op
Aandoenlijk
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:41 schreef eend112 het volgende:
[..]
Aaah donnies homovriendje komt voor hem op
Aandoenlijk
gecondoleerdquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
Leuk mn pc compleet naar te tering
Hoe?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
Leuk mn pc compleet naar de tering
Zat te tinychatten toen ik ineens mijn java moest updaten en nu zitten er allemaal vage programma's op mijn pc die ik er amper afkrijgquote:
Virus gespotquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zat te tinychatten toen ik ineens mijn java moest updaten en nu zitten er allemaal vage programma's op mijn pc die ik er amper afkrijg
Sukkelquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zat te tinychatten toen ik ineens mijn java moest updaten en nu zitten er allemaal vage programma's op mijn pc die ik er amper afkrijg
#talesfromtechsupportquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Kreeg wel malwaremeldingen van Avast ja
we zitten in tinychat.com/bierentietenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
Maar mag je nu wel of niet linken naar TC?
waarom klik je daaropquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Klootzakquote:
En zo sluit je een topic zonder mod te zijnquote:
dankje boobquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:15 schreef FL_Freak het volgende:
ik wil jullie er even op attenderen dat lompehork en drnick grote bazen zijn.
gr gr
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:15 schreef FL_Freak het volgende:
ik wil jullie er even op attenderen dat lompehork en drnick grote bazen zijn.
gr gr
boobs!quote:
onder je shirtquote:
Hard leven jongen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb vanavond een etentje waar ik geen zin in heb
meh
Ruilen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb vanavond een etentje waar ik geen zin in heb
meh
Doe maar niet :p er is varkenshaasquote:
Leukquote:
Even filmpjes gekeken, onderwerp wat ik tantoemoeilijk vond tijdens college begrijp ik nu volledig.quote:
Interessantquote:
Wat voor vakquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Even filmpjes gekeken, onderwerp wat ik tantoemoeilijk vond tijdens college begrijp ik nu volledig.
Komt nog een betere videokaart inquote:
Gewoon doen. Omdat het kan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zal ik hem eens in mn laptop met windows 8 steken en kijken of die dan werkt?
Of die ga je ook in de pan maken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zal ik hem eens in mn laptop met windows 8 steken en kijken of die dan werkt?
Fuck, ik ook.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:10 schreef Lt.Surge het volgende:
Je hebt momenteel een FOK!basic abonnement die nog loopt tot 12-01-2014.
Morgen breekt de pleuris uit.
Ik heb nog 75GB aan games te installerenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:14 schreef Lt.Surge het volgende:
Straks eens kijken of DayZ wil draaien op m'n laptop.
Nu maar eerst een DM gedownload, voor ik weer BF4 taferelen heb
Goed hoor, vanaf volgende maand ga ik 4 dagen per week stagelopen in jouw stadquote:Op zondag 12 januari 2014 01:19 schreef Dalando het volgende:
Hoe is het met m'n favoriete pretface hebbende bierzuipende journalist?
WAT EEN FEESTquote:Op zondag 12 januari 2014 01:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Goed hoor, vanaf volgende maand ga ik 4 dagen per week stagelopen in jouw stad
Ga stagelopen bij een telecomwebshop/retailer mag daar teksten schrijven en marketing- en social mediadingetjes enzo doenquote:
Slecht welquote:Op zondag 12 januari 2014 02:00 schreef DrNick het volgende:
Jongens, dit topic begon vrijdagavond. Het is nu zondag en we zitten pas bij post 174
Ik help wel.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:00 schreef DrNick het volgende:
Jongens, dit topic begon vrijdagavond. Het is nu zondag en we zitten pas bij post 174
Is niet voor niks een slowchat toch...quote:Op zondag 12 januari 2014 02:00 schreef DrNick het volgende:
Heb je geen leven ofzo, dat je om 2 uur 's nachts zit te FOK!ken?quote:
Eerlijk gezegd niet neequote:Op zondag 12 januari 2014 02:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Heb je geen leven ofzo, dat je om 2 uur 's nachts zit te FOK!ken?
Ik zit nog op schoolquote:
Ik heb een uitkering hoef bijna te werken en verveel me elke dagquote:Op zondag 12 januari 2014 02:13 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik zit nog op schoolVind ik wel leuk trouwens. Maar buiten dat heb ik geen leven. Beetje werken, spelen met bitcoins en wat bier drinken met vrienden af en toe. En veel FOK!ken natuurlijk.
Matigquote:Op zondag 12 januari 2014 02:31 schreef Dalando het volgende:
IK presenteer u, de ONZ SC jingle hardstyle bootleg. http://www78.zippyshare.com/v/36136938/file.html
Ik had slechts een uur okequote:
Arme jijquote:
Ik bteleurgesteld hierinquote:Op zondag 12 januari 2014 02:31 schreef Dalando het volgende:
IK presenteer u, de ONZ SC jingle hardstyle bootleg. http://www78.zippyshare.com/v/36136938/file.html
Je wat?quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 02:31 schreef Dalando het volgende:
Vervelend.quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 02:55 schreef richolio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
hihi
omg wat een leuke plaatje hoe doe je diequote:Op zondag 12 januari 2014 02:55 schreef richolio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
hihi
quote:Op zondag 12 januari 2014 02:55 schreef richolio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
hihi
quote:Op zondag 12 januari 2014 02:56 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
omg wat een leuke plaatje hoe doe je die
quote:
Er ligt helemaal geen ijs!quote:
Je tong steekt uit je mond.quote:
Oké. Ik luister jazz.quote:
Ik ga ontbijtenquote:
Terecht welquote:Op zondag 12 januari 2014 11:38 schreef Fopje het volgende:
Nog lekker in bed stinken terwijl mn vriendin broodjes bakt en een soepje maakt...Zou ze elke dag moeten doen
Lekker man!quote:Op zondag 12 januari 2014 11:38 schreef Fopje het volgende:
Nog lekker in bed stinken terwijl mn vriendin broodjes bakt en een soepje maakt...Zou ze elke dag moeten doen
Uhuquote:Op zondag 12 januari 2014 11:44 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Lekker man!
Maar ik doe liever andere dingen in bed! Of is dit al gebeurt?
Porkiequote:
Fopjequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 13:30 schreef d4v1d het volgende:
Nieuwe pc, Grote foto's in spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van wie was dat topic ook al weer dat-ie acher de computer in een fles piste en het vervolgens uit het raam kiepte? Hij had een foto gemaakt van dat je een heel spoor op het dak kon zien waar geen groene aanslag of zo was door het steeds leeggieten van die fles.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:53 schreef DrNick het volgende:
"In an effort to save money, I started peeing in a jar."_!
Sommige mensenquote:Op zondag 12 januari 2014 13:53 schreef DrNick het volgende:
Die ken ik wel jaquote:Op zondag 12 januari 2014 13:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Van wie was dat topic ook al weer dat-ie acher de computer in een fles piste en het vervolgens uit het raam kiepte? Hij had een foto gemaakt van dat je een heel spoor op het dak kon zien waar geen groene aanslag of zo was door het steeds leeggieten van die fles.
Wat voor filmpjes kijk jij?quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 13:53 schreef DrNick het volgende:
quote:
Arme jijquote:
Zo maar nieuwe kaupfenquote:
Ze bespaart er $20 per maand mee????quote:
Gadverquote:Op zondag 12 januari 2014 14:00 schreef ToT het volgende:
[..]Die vrouw die rijst in de vuilnis vond!!!!!!!
Dit soort mensen zijn degenen waarvan je hoort dat als ze op hun 90e overlijden of zo, dat ze een paar ton op hun rekening hadden staan waar ze dus nooit wat mee gedaan hebben.quote:
Wat zullen hun kinderen gepest worden op school zeg!quote:
Zo'n pak is een euro bij de Aldi ofzo?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze bespaart er $20 per maand mee????
Hoe fucking veel reetlint verbruikten ze daar met dat gezin zeg????![]()
Daarbij; alsof het wassen van die smerige lappen niks kost!
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat zullen hun kinderen gepest worden op school zeg!
quote:
volgende keer Heil zeggen.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:52 schreef ToT het volgende:
[..]Ik voel me altijd zo ongemakkelijk als ik op een verjaardag kom en er zit al zo'n groep!
Meestal steek ik maar een klauw op, zeg "Hai!" en ga maar ergens zitten!
Zat ik me ook te bedenken toen ik het zo aan het typen was!quote:
Ik zou het graag doen atm.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:44 schreef d4v1d het volgende:
Gewoon je voeten amputeren, dan heb je er gelijk geen last meer van.
Dat is toch die zombie shit?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:46 schreef Lt.Surge het volgende:
Das nice.
Je moet DayZ kopen jwz.
Dan join ik binnenkort.
Maar al twee dagen hetzelfde topicquote:Op zondag 12 januari 2014 18:55 schreef Lt.Surge het volgende:
En terecht.
Zondag he.
Kerk, jezus, alles.
Tjah, iedereen is druk héquote:Op zondag 12 januari 2014 18:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar al twee dagen hetzelfde topic
hmmquote:Op zondag 12 januari 2014 18:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
23? Dacht ik. Want is nog Alpha hé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |