SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt.quote:
Precies.quote:
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:24 schreef Catkiller het volgende:
Dat moet ook wel want anders zou er niet veel over blijven.
Gewoon op 'guest' klikkenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:25 schreef sausagin het volgende:
Is dat veilig om je aan te melden via facebook?
Dat we allemaal kleine rebelletjes zijn die zich misdragen.quote:
Met een groepje suïcidale tienersquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:27 schreef deadprez het volgende:
'i am 8 and im really cool'
Wat was dat voor chatbox waar je zat, donnie?
Wat heb je daar ook te zoeken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Met een groepje suïcidale tieners.
Ik verveel me de fuck in en in SC-TC's zitten ze me altijd aan te gapen. Dus ik ging eruit en rond klikken, waarna ik daar terecht kwam. Ik hoop hetquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat heb je daar ook te zoeken.Is die nicole een emomeidsken?
Juist. Maar het is wel een beetje een onzeker pikkie zeg.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
Met een groepje suïcidale tieners.
Ja, ik had ter plekke over haar heen moeten pissen en schreeuwen dat het mijn turf is. Dan had hij het misschien begrepen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Juist. Maar het is wel een beetje een onzeker pikkie zeg.
Ik droeg geen shirt tijdens het cammenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:34 schreef hoink581 het volgende:
Je had iedereen op een gratis dickpic moeten trakteren.
Mannen tepels zijn niet erotiserend.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik droeg geen shirt tijdens het cammen
Ik heb geen zin dat ik dadelijk de politie ofzo hier aan de deur heb.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
http://tinychat.com/teenz0n3
Hot chicks hier
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
Mijn buikspieren welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mannen tepels zijn niet erotiserend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |