Wil voor m`n 25ste minimaal 4 continenten gehad hebbenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:59 schreef supersof het volgende:
verste wat ik ben egweest is spanje malgrat de mar
ik ga van de zomer voor mijn derdequote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil voor m`n 25ste minimaal 4 continenten gehad hebben
ik ookquote:
Ik ookquote:
oh dat maakt me niet uit wanneer ik het haalquote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil voor m`n 25ste minimaal 4 continenten gehad hebben
ditquote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:01 schreef supersof het volgende:
[..]
oh dat maakt me niet uit wanneer ik het haal
Ik ben alleen in Polen echt vaak geweest vroeger. En Engeland natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:02 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben ook moeilijk vaak naar Frankrijk geweest.
ging je doenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:02 schreef supersof het volgende:
inso ik ben een keer in oxford geweest was best leuk
Ik ook niet perse, maar vind het gewoon leukquote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:01 schreef supersof het volgende:
[..]
oh dat maakt me niet uit wanneer ik het haal
op vakantiequote:
Vroeger altijd inderdaadquote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:02 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben ook moeilijk vaak naar Frankrijk geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Spanje lijkt me niks joh. Ben ik op mijn 3e ooit eens geweest dus ik heb geen idee hoe het daar is maar het lijkt me kut.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vroeger altijd inderdaadEn Spanje ook. en dan 3 dagen in de auto
ik herinner me nog een dm van mij over die fotoquote:
we zaten vlakbij cirencesterquote:
tofste land wat je bent geweest tot nu toe?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Spanje lijkt me niks joh. Ben ik op mijn 3e ooit eens geweest dus ik heb geen idee hoe het daar is maar het lijkt me kut.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:04 schreef supersof het volgende:
Erg mooi weer ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
ik ook hahahahahahaaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik herinner me nog een dm van mij over die foto
"dat assquote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik herinner me nog een dm van mij over die foto
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:06 schreef RensAjacied het volgende:
Chillen in de lobby(Inso snapt hem)
hahaquote:
_o- hoe weet je datquote:
Kan ik 123 geen antwoord op geven, even nadenken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
tofste land wat je bent geweest tot nu toe?
Hoe weet je dat inderdaadquote:
Iets anders geformuleerdquote:
Nou nu laat je ook wel achterwegequote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:10 schreef supersof het volgende:
toen hadden fokit en ik een goede band
toen kreeg ik een ban omdat ik iemand hier een pedo noemde
toen ging fokit mij uitschelden op whatsapp
toen kwam ik terug
toen kreeg ik abo van fokkie
wat achterwege?quote:
JRRY bijvquote:
jerquote:
toen kregen jullie over negen maanden een kleinequote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:10 schreef supersof het volgende:
toen hadden fokit en ik een goede band
toen kreeg ik een ban omdat ik iemand hier een pedo noemde
toen ging fokit mij uitschelden op whatsapp
toen kwam ik terug
toen kreeg ik abo van fokkie
neequote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
toen kregen jullie over negen maanden een kleine
Volgens mij vond ik jou niet eens zo heel irritant. maar hem gewoon zoo vervelendquote:
In een pretparkquote:Op zondag 29 december 2013 11:41 schreef Ultimate_Original het volgende:
Goedemorgen,
Ik heb eergisteren voor het eerst een volledige trip (op LSD) in de buitenlucht gehad, in de Efteling. De kleurenpracht en aankleding zorgden voor een zeer aangename dag en het smaakt naar meer. Wat zijn in Nederland nog meer toffe plekken voor hallucinogene trips?
van fok abo naar fok babyquote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
toen kregen jullie over negen maanden een kleine
ja maar jij neemt mensen vaak te serieus en haptquote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij vond ik jou niet eens zo heel irritant. maar hem gewoon zoo vervelendEn jij nam het iets te voor hem op waardoor wij weer ruzie kregen, denk ik
soms wel ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar jij neemt mensen vaak te serieus en hapt
met dropringenquote:
Weet je het al?quote:
ja was wel apartquote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:16 schreef Fok-it het volgende:
maar dat was wel een mooi compliment he Sof
Serieus?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ja was wel apart
eerste opmerking van iemand van internet over een foto van mij volgens mij
Tussen?quote:
volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Nou nam je in ieder geval gelijk kennis met mijn directheid
Nou tussen al mijn vakantie's die ik heb gehad. Maar als je het puur alleen naar het land zelf zou moeten kijken en niet die vakantie's die ik er heb gehad kom ik uit op Italië denk ik.quote:
Oke okequote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou tussen al mijn vakantie's die ik heb gehad. Maar als je het puur alleen naar het land zelf zou moeten kijken en niet die vakantie's die ik er heb gehad kom ik uit op Italië denk ik.
wat vind je van haarquote:
1: Thailandquote:
was jij hier nogquote:
Slaap lekker lurkerquote:
coolquote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:30 schreef Ezell het volgende:
komt omdat ik aan het mediteren ben
hhmhmhmhmhmhmhmhmm
geen probleemquote:
lever je abo ook maar inquote:
Stuurde net een dm jaquote:
heb net mijn gs po afquote:
waar ging die over?quote:
Belgie in tijdvak 6 7 8quote:
Dat lijkt me saai inderdaadquote:
Was het ook. echt heel ergquote:
Ja maar anders moet ik morgen weer een nachtje doorhalenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:45 schreef Fok-it het volgende:
Ga slapenje moet morgen gewoon weer naar school gek
Waarom doe je alles snachts dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar anders moet ik morgen weer een nachtje doorhalen
en zoveel doen we niet morgen
omdat ik overdag geen zin heb ofzoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom doe je alles snachts dan?
Zou ik echt geen zin meer in hebben
dan vind ik het nog knap dat je een po afkrijgt met fok openquote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:47 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik overdag geen zin heb ofzo
te veel afleiding
ja daarom ben ik zo lang bezigquote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dan vind ik het nog knap dat je een po afkrijgt met fok open
Maar 1,5 uur is ook wel lang. Hoe lang duren je lesuren?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ja daarom ben ik zo lang bezig
daarom gaat het slecht op school, ik kan me niet 1,5 uur concentreren en naar iemand luisteren. ik moet gewoon even praten of lopen ofzo
1,5 uurquote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar 1,5 uur is ook wel lang. Hoe lang duren je lesuren?
jezus wat langquote:
jaquote:
En dan heb je soms tot kwart voor 6 vanaf kwart voor 9?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ja
8.45-10.15
10.30-12.00
12.45-14.15
14.30-16.00
16.00-17.45
mijn langste dag is 10.30 tot 17.45quote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan heb je soms tot kwart voor 6 vanaf kwart voor 9?
Zou ik echt niet uithouden
Dan heb je savonds ook echt geen zin meer om wat te doenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:56 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn langste dag is 10.30 tot 17.45
maar vriendin van mij heeft dagen van 8.45 tot 17.45 ja
met twee tussen uren
Nee idd nog naar huis fietsen, half uurtje voor haar volgens mij.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan heb je savonds ook echt geen zin meer om wat te doen
Woon je dichtbij je school?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee idd nog naar huis fietsen, half uurtje voor haar volgens mij.
bah
half uur met busquote:
En je gaat best vaak fietsend toch?quote:
Neequote:Op vrijdag 10 januari 2014 04:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En je gaat best vaak fietsend toch?
Oh dacht ikquote:Op vrijdag 10 januari 2014 04:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Neevoor de vakantie een keer gefietst en afgelopen woensdag
ik krijg 108 euro tegemoetkomingquote:Op vrijdag 10 januari 2014 04:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dacht ik![]()
Maar krijg je wel ov dan met vavo?
hou je ook weinig over ;squote:Op vrijdag 10 januari 2014 04:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ik krijg 108 euro tegemoetkoming
is vanaf 18 jaar
abonnement voor bus is 75 euro
kloptquote:
Je hebt paar baantjes gehad, dus dat wordt waarschijnlijk wel cashen jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 04:08 schreef supersof het volgende:
[..]
klopt
maar heb werk idd
en krijg nog aardig wat van de belasting terug hopelijk!
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 04:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt paar baantjes gehad, dus dat wordt waarschijnlijk wel cashen ja
watmoet je doen dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 04:09 schreef supersof het volgende:
wtf
ik kan opeens niet iets meer doen op die site van mijn werk waardoor het werk wat ik moet doen veel makkelijk werdgvd hebben ze wat ingesteld op mijn account
ja dingen kopieren en plakkenquote:
Misschien verkeerd opgeslagen vorige keer?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 04:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dingen kopieren en plakken
maar nu kan ik niet meer importeren vanuit andere onderdelen die ik al af heb die ik nodig heb voor de nieuwesnap je
nu moet ik dat allemaal opnieuw kopiëren plakken en anders had ik het gewoon zo ergens anders vandaan kunnen halen
nee er staat dat er instellingen zijn verandert omdat aan afhankelijkheden niet werd voldaanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 04:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien verkeerd opgeslagen vorige keer?
Ben je nog langer bezigquote:Op vrijdag 10 januari 2014 04:14 schreef supersof het volgende:
[..]
nee er staat dat er instellingen zijn verandert omdat aan afhankelijkheden niet werd voldaan
ik ga ervan uit dat ze iets hebben ingesteld
jaquote:
Las dat je sowieso wilde kappen met vavo?quote:
ja kloptquote:Op vrijdag 10 januari 2014 04:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Las dat je sowieso wilde kappen met vavo?
weet je al wat je nu wilt doen?quote:
ik ga naar meelopdag van ditquote:
Interessantquote:Op vrijdag 10 januari 2014 04:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga naar meelopdag van dit
http://www.hogeschoolvhl.(...)ment_Management.aspx
en vond vanavond ook een andere opleiding
http://fontys.nl/Studeren(...)ntologie-voltijd.htm
Ik ook nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 04:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
InteressantHad van beide nog nooit gehoord haha
Wel handig met dat soort opleiding is dat je volgens mij wel veel werkgelegenheid hebtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 04:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ook nietken ze pas sinds vandaag
Ja volgens mij bij beide welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 04:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel handig met dat soort opleiding is dat je volgens mij wel veel werkgelegenheid hebt
werkenquote:
Ja tuurlijk. En je hebt gewoon basis Engels dus.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 04:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja volgens mij bij beide wel
Alleen die eerste is wel in het Engels, maar er staat bij dat ze het rustig opbouwen en op een gegeven moment wen je er wel aan denk ik ook.
Goeie vraagquote:
Nee vind ze echt leukquote:Op vrijdag 10 januari 2014 04:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. En je hebt gewoon basis Engels dus.
Maar vind je ze ook echt leuk of is het meer dat je de rest gewoon niet veel aan vindt?
Nog wat gescoord?quote:
Ik wacht altijd op Ezellquote:Op vrijdag 10 januari 2014 04:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geef maar antwoord, Fok-it.
Wacht je op Ezell?
Nichten vormen geen bedreigingquote:
We hebben net seks gehad, dus 1) ik ben geen nicht, 2) ik ben een bedreigingquote:
Ik denk dat Ezell kokhalzend naar haar scherm kijkt morgen als ze dit leest.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 04:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
We hebben net seks gehad, dus 1) ik ben geen nicht, 2) ik ben een bedreiging
jij bent bang voor vagina'squote:Op vrijdag 10 januari 2014 04:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
We hebben net seks gehad, dus 1) ik ben geen nicht, 2) ik ben een bedreiging
Ze leest nu mee en ze grinnikt om jouw Postsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 04:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat Ezell kokhalzend naar haar scherm kijkt morgen als ze dit leest.
oke oke. Zal vanavond even kijken zit nu in trein. Kan alleen niet beloven dat ik alle bonusvragen al weet. Kan ik die apart dmen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 06:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pm me even de wedstrijden tot 10 feb aub
Ik wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:50 schreef xcachet het volgende:
Half 5
Hebben jullie geen slaap nodig?
haiquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:50 schreef xcachet het volgende:
Half 5
Hebben jullie geen slaap nodig?
Vraag haar username.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:12 schreef 2Happy4U het volgende:
Leuke stagiaire bij mijn zusje's school.
ga ik doen, straks zusje ophalen dan nummer vragen tochquote:
Hou me op de hoogte!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ga ik doen, straks zusje ophalen dan nummer vragen toch
hey fur
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:47 schreef Muto het volgende:
Presentatie ging goed.Het was zo'n vak waar je leert presentaties te geven.
quote:
Was dat maar zoquote:
ga slapen!quote:
Modequote:
Godverdomme lekkerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:24 schreef Jimbo het volgende:
ik ga zo maar eens iets te eten maken, lekker boterhammetje met pindakaas
godverdomme!quote:
ja tot 14.15quote:
ik heb al 3.5 uur geslapenquote:
ja dat was de grapquote:
Als ik dronken thuis ben gekomen is dat meestal wel "al".quote:
ja hequote:
hahahaaha okee ff stoffer en blik pakken zo trgquote:
wat ga je doen?quote:
Moest wel naar Zaandam daarvoorquote:
Waren er maar meer Mutos op deze aardbol. Dan had je deze problemen niet.quote:
Dan was de wereld een stuk beter en het leven gemakkelijker.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Waren er maar meer Mutos op deze aardbol. Dan had je deze problemen niet.
waaromquote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dan was de wereld een stuk beter en het leven gemakkelijker.
PO af? Fietsroute gevonden?quote:
Ik vind kermis niet leuk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kermis
Komt er eigenlijk op neer dat je 4 dagen gaat zuipen
Kermis is leuk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kermis
Graag gedaanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:49 schreef Muto het volgende:
Bedankt dat jullie mijn treinreis incl. 4 minuten vetraging fijner hebben gemaakt.
ik waardeer het.
jij gaat zo crashen rond 4uur:dquote:
Lekker stukkie wegquote:
Wat goed van jou.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:58 schreef Jimbo het volgende:
ik heb net voor t eerst in 10 jaar ontbetenal was het 11:00
Ja hequote:
oh ja dat is hier ookquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kermis
houd je niet van de botsautos en suikerspinnen?quote:
katten,poesjes en kittens gok ikquote:
zoveelquote:
niet echtquote:
en dan val je in slaap en stap je in eindhoven uitquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:11 schreef supersof het volgende:
[..]
niet echt
Komt na school in de bus wel
de bus gaat maar tot Nijmegenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en dan val je in slaap en stap je in eindhoven uit
ohquote:
nee ergens tussendoor stap ik uitquote:
jij bebt altijd vet gemeen tegen mijjjquote:
ha, jij gaat je verslapenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:14 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ergens tussendoor stap ik uit
nee ik val gewoon niet in slaapquote:
zou niet tof zikjnquote:
Van wat ik hoorde kan je met samenvattingen makkelijk heel je studie halenquote:
jij bent tofquote:
quote:
Stuviaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:20 schreef Jimbo het volgende:
letmein , koop je je samenvatting via een costudent of zn quasi officieele website?
quote:
Ach, als iemand anders 400 blz samenvat en voor een schappelijk prijsje wilt verkopen heb ik het geld er wel voor over.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]gelijk gebookmarkt voor mocht ik weer terug naar school gaan
Ja nu nog hopen dat ie ook goed gemaakt is dan, maar geef je groot gelijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ach, als iemand anders 400 blz samenvat en voor een schappelijk prijsje wilt verkopen heb ik het geld er wel voor over.
Ik mocht willen dat ik mn schooltijd zo doorgekomen wasquote:
En je krijgt ze geleverd in word, dus aanpassen is ook nog mogelijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja nu nog hopen dat ie ook goed gemaakt is dan, maar geef je groot gelijk.
In mijn tijd hadden we altijd een nerd die die dingen dan verkocht in de pauzes
Zucht, zoveel makkelijker tegenwoordigquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En je krijgt ze geleverd in word, dus aanpassen is ook nog mogelijk.
Zelf ff omzetten naar pdf en het feest kan beginnen
Ga weer studeren danquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zucht, zoveel makkelijker tegenwoordig
Was ik nu maar student, beetje antwoorden krijgen op je horloge enzo, geen briefjes meer sturen maar gewoon whatsappen dit dat
Geen geld voor op t moment, heb mn eigen huishouden hequote:
http://lmgtfy.com/?q=Wat+zijn+leuke+kenmerkende+doelgroepen%3Fquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:29 schreef richolio het volgende:
Wat zijn leuke kenmerkende doelgroepen?
Aan die search heb ik geen fuckquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=Wat+zijn+leuke+kenmerkende+doelgroepen%3F
hey, we proberen het he!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:31 schreef richolio het volgende:
[..]
Aan die search heb ik geen fuckMaar bedankt voor je hulp
Vrouwen 18-25 met een extra arm of been.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:29 schreef richolio het volgende:
Wat zijn leuke kenmerkende doelgroepen?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
JohoVoor mensen die liever niet slagen.
Ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Lekker stukkie weg
Ahja, rest van de dag vrij ?
Beetje dankbaarheid mocht wel, ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |