Nou nu laat je ook wel achterwegequote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:10 schreef supersof het volgende:
toen hadden fokit en ik een goede band
toen kreeg ik een ban omdat ik iemand hier een pedo noemde
toen ging fokit mij uitschelden op whatsapp
toen kwam ik terug
toen kreeg ik abo van fokkie
wat achterwege?quote:
JRRY bijvquote:
jerquote:
toen kregen jullie over negen maanden een kleinequote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:10 schreef supersof het volgende:
toen hadden fokit en ik een goede band
toen kreeg ik een ban omdat ik iemand hier een pedo noemde
toen ging fokit mij uitschelden op whatsapp
toen kwam ik terug
toen kreeg ik abo van fokkie
neequote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
toen kregen jullie over negen maanden een kleine
Volgens mij vond ik jou niet eens zo heel irritant. maar hem gewoon zoo vervelendquote:
In een pretparkquote:Op zondag 29 december 2013 11:41 schreef Ultimate_Original het volgende:
Goedemorgen,
Ik heb eergisteren voor het eerst een volledige trip (op LSD) in de buitenlucht gehad, in de Efteling. De kleurenpracht en aankleding zorgden voor een zeer aangename dag en het smaakt naar meer. Wat zijn in Nederland nog meer toffe plekken voor hallucinogene trips?
van fok abo naar fok babyquote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
toen kregen jullie over negen maanden een kleine
ja maar jij neemt mensen vaak te serieus en haptquote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij vond ik jou niet eens zo heel irritant. maar hem gewoon zoo vervelendEn jij nam het iets te voor hem op waardoor wij weer ruzie kregen, denk ik
soms wel ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar jij neemt mensen vaak te serieus en hapt
met dropringenquote:
Weet je het al?quote:
ja was wel apartquote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:16 schreef Fok-it het volgende:
maar dat was wel een mooi compliment he Sof
Serieus?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ja was wel apart
eerste opmerking van iemand van internet over een foto van mij volgens mij
Tussen?quote:
volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Nou nam je in ieder geval gelijk kennis met mijn directheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |