Ben je nog langer bezigquote:Op vrijdag 10 januari 2014 04:14 schreef supersof het volgende:
[..]
nee er staat dat er instellingen zijn verandert omdat aan afhankelijkheden niet werd voldaan
ik ga ervan uit dat ze iets hebben ingesteld
jaquote:
Las dat je sowieso wilde kappen met vavo?quote:
ja kloptquote:Op vrijdag 10 januari 2014 04:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Las dat je sowieso wilde kappen met vavo?
weet je al wat je nu wilt doen?quote:
ik ga naar meelopdag van ditquote:
Interessantquote:Op vrijdag 10 januari 2014 04:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga naar meelopdag van dit
http://www.hogeschoolvhl.(...)ment_Management.aspx
en vond vanavond ook een andere opleiding
http://fontys.nl/Studeren(...)ntologie-voltijd.htm
Ik ook nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 04:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
InteressantHad van beide nog nooit gehoord haha
Wel handig met dat soort opleiding is dat je volgens mij wel veel werkgelegenheid hebtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 04:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ook nietken ze pas sinds vandaag
Ja volgens mij bij beide welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 04:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel handig met dat soort opleiding is dat je volgens mij wel veel werkgelegenheid hebt
werkenquote:
Ja tuurlijk. En je hebt gewoon basis Engels dus.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 04:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja volgens mij bij beide wel
Alleen die eerste is wel in het Engels, maar er staat bij dat ze het rustig opbouwen en op een gegeven moment wen je er wel aan denk ik ook.
Goeie vraagquote:
Nee vind ze echt leukquote:Op vrijdag 10 januari 2014 04:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. En je hebt gewoon basis Engels dus.
Maar vind je ze ook echt leuk of is het meer dat je de rest gewoon niet veel aan vindt?
Nog wat gescoord?quote:
Ik wacht altijd op Ezellquote:Op vrijdag 10 januari 2014 04:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geef maar antwoord, Fok-it.
Wacht je op Ezell?
Nichten vormen geen bedreigingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |