Wel handig met dat soort opleiding is dat je volgens mij wel veel werkgelegenheid hebtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 04:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ook nietken ze pas sinds vandaag
Ja volgens mij bij beide welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 04:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel handig met dat soort opleiding is dat je volgens mij wel veel werkgelegenheid hebt
werkenquote:
Ja tuurlijk. En je hebt gewoon basis Engels dus.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 04:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja volgens mij bij beide wel
Alleen die eerste is wel in het Engels, maar er staat bij dat ze het rustig opbouwen en op een gegeven moment wen je er wel aan denk ik ook.
Goeie vraagquote:
Nee vind ze echt leukquote:Op vrijdag 10 januari 2014 04:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. En je hebt gewoon basis Engels dus.
Maar vind je ze ook echt leuk of is het meer dat je de rest gewoon niet veel aan vindt?
Nog wat gescoord?quote:
Ik wacht altijd op Ezellquote:Op vrijdag 10 januari 2014 04:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geef maar antwoord, Fok-it.
Wacht je op Ezell?
Nichten vormen geen bedreigingquote:
We hebben net seks gehad, dus 1) ik ben geen nicht, 2) ik ben een bedreigingquote:
Ik denk dat Ezell kokhalzend naar haar scherm kijkt morgen als ze dit leest.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 04:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
We hebben net seks gehad, dus 1) ik ben geen nicht, 2) ik ben een bedreiging
jij bent bang voor vagina'squote:Op vrijdag 10 januari 2014 04:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
We hebben net seks gehad, dus 1) ik ben geen nicht, 2) ik ben een bedreiging
Ze leest nu mee en ze grinnikt om jouw Postsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 04:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat Ezell kokhalzend naar haar scherm kijkt morgen als ze dit leest.
oke oke. Zal vanavond even kijken zit nu in trein. Kan alleen niet beloven dat ik alle bonusvragen al weet. Kan ik die apart dmen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 06:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pm me even de wedstrijden tot 10 feb aub
Ik wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:50 schreef xcachet het volgende:
Half 5
Hebben jullie geen slaap nodig?
haiquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:50 schreef xcachet het volgende:
Half 5
Hebben jullie geen slaap nodig?
Vraag haar username.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:12 schreef 2Happy4U het volgende:
Leuke stagiaire bij mijn zusje's school.
ga ik doen, straks zusje ophalen dan nummer vragen tochquote:
Hou me op de hoogte!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ga ik doen, straks zusje ophalen dan nummer vragen toch
hey fur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |