mag nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Investeren in iets. Met winst weer binnen halen
Wel, ik maak het op. Een auto kan ik toch ook een dag later meteen verkopen? Alleen dan niet met winst.quote:
ik maak de regelsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel, ik maak het op. Een auto kan ik toch ook een dag later meteen verkopen? Alleen dan niet met winst.
Ik koop aandelen. Ik zet het niet weg
jij en aandelen kopen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel, ik maak het op. Een auto kan ik toch ook een dag later meteen verkopen? Alleen dan niet met winst.
Ik koop aandelen. Ik zet het niet weg
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Da's belastingtechnisch niet altijd handig.
hoezo niet? heb toch 3 miljoenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Da's belastingtechnisch niet altijd handig.
Hey, kopen is niet moeilijk, winst maken iets anders.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:13 schreef badschaap het volgende:
[..]
jij en aandelen kopen?
moet je marketfeeling voor hebben
wat is dat?quote:
de hypotheekquote:
Gewoon, de hypotheek afbetalen?quote:
paupers zoals u worden al sws niet toegelaten in het beursgebouwquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hey, kopen is niet moeilijk, winst maken iets anders.
''marketfeeling"
je bent zelf investeringenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:15 schreef Ezell het volgende:
O, lijkt mij ook wel chill om te investeringen in huizen zodat je die kan verhuren.
neequote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sof, je weet wel hoe een hypotheek werkt, toch?
Een pauper met geld wel hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:16 schreef badschaap het volgende:
[..]
paupers zoals u worden al sws niet toegelaten in het beursgebouw
Sinds wanneer moet ik van mijn kamer af komen om aandelen te kopen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:16 schreef badschaap het volgende:
[..]
paupers zoals u worden al sws niet toegelaten in het beursgebouw
watquote:
neequote:
huhquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Lening voor een huis met huis als onderpand.
lening met als bijkomstigheid dat de bank eigenaar word van het huis todat je de lening af hebt betaaldquote:
Nou, je leent voor je huis een bedrag, zeg 450.000, fantastisch. Zit een rente op. Maandelijk.quote:
robin snap je welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:18 schreef supersof het volgende:
ik zal maar niet vertellen wat voor andere dingen ik nog meer niet snap
Ik moest lachenquote:
Ik zal ook niet vertellen wat sof nog meer niet snaptequote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:18 schreef supersof het volgende:
dat is een normale lening debielquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, je leent voor je huis een bedrag, zeg 450.000, fantastisch. Zit een rente op. Maandelijk.
En dat zijn je maandelijkse hypotheeklasten.
Maar stel je kan elke maand 1500 aflossen van die 450.000, gaan de maandelijkse kosten ook steeds omlaag. 5 van 400.000 is minder dan 5% van 450.000
Ik weet nog wel dat je vroeg wat bruto en netto wasquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:18 schreef supersof het volgende:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat je vroeg wat bruto en netto was
Een hypotheek is ook gewoon een lening. Hier geldt alleen dat het huis (of ander gebouw) als onderpand dient en in beslag kan worden genomen door de bank wanneer men niet betaald.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:19 schreef badschaap het volgende:
[..]
dat is een normale lening debiel
heb dat een jaar gehad toen ik 13 wasquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:20 schreef badschaap het volgende:
[..]
jij was zeker heel goed in economie op school?
Eigenlijk zouden dat soort dingen verteld moeten worden op de middelbare, verplicht vak.quote:
bruto is je salaris zonder belastingen en die shit eraf en netto is met je belastingen enzo eraf, dus wat je kan bestedenquote:
oh ik dacht andersomquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:21 schreef badschaap het volgende:
[..]
bruto is je salaris zonder belastingen en die shit eraf en netto is met je belastingen enzo eraf, dus wat je kan besteden
dus het is geen 'gewone' lening.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een hypotheek is ook gewoon een lening. Hier geldt alleen dat het huis (of ander gebouw) als onderpand dient en in beslag kan worden genomen door de bank wanneer men niet betaald.
Dit. Ga maar naar de bank dat je een half miljoen wil lenen voor een zeiljacht. Krijg je een dikke vinger.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een hypotheek is ook gewoon een lening. Hier geldt alleen dat het huis (of ander gebouw) als onderpand dient en in beslag kan worden genomen door de bank wanneer men niet betaald.
Wilde precies zelfde zeggenquote:
snap er geen ene fuck vanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, je leent voor je huis een bedrag, zeg 450.000, fantastisch. Zit een rente op. Maandelijk.
En dat zijn je maandelijkse hypotheeklasten.
Maar stel je kan elke maand 1500 aflossen van die 450.000, gaan de maandelijkse kosten ook steeds omlaag. 5 van 400.000 is minder dan 5% van 450.000
Jawel. Een aparte lening is waar je niet hoeft terug te betalen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:21 schreef badschaap het volgende:
[..]
dus het is geen 'gewone' lening.
ik moet bij bruto altijd denken aan een hondquote:
hond van hondenbelasting danquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moet bij bruto altijd denken aan een hond
quote:
bij een lening is er geen onderpand. Bij een hypotheek wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jawel. Een aparte lening is waar je niet hoeft terug te betalen.
JE krijgt honderd euro. Voordat die terug gegeven is betaal je elke maand een euro. Geef je naast die euro een keer niet euro terug betaal je vanaf dan maar 90 cent.quote:
Leer jij nou maar normaal kauwenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:22 schreef badschaap het volgende:
[..]
bij een lening is er geen onderpand. Bij een hypotheek wel.
nog steeds nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JE krijgt honderd euro. Voordat die terug gegeven is betaal je elke maand een euro. Geef je naast die euro een keer niet euro terug betaal je vanaf dan maar 90 cent.
zeg jij maar tegen je oma dat ze niet zo hard moet zuigen aan je pieliequote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Leer jij nou maar normaal kauwen
Sleutel ophalen, met koffertje in de handquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:23 schreef Fok-it het volgende:
Gewoon hypotheek al aftikken voor je de sleutel hebt #yolo
Ze is een week geleden overleden, schoft.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:24 schreef badschaap het volgende:
[..]
zeg jij maar tegen je oma dat ze niet zo hard moet zuigen aan je pielie
jij kan geen koffertje betalen. Laat staan een huis.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sleutel ophalen, met koffertje in de hand[ afbeelding ]
neequote:
neequote:
das jou probleemquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nouja, eigenlijk 10 jaar, maar ze leeft iig niet meer
En dat baseer je waar op?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:25 schreef badschaap het volgende:
[..]
jij kan geen koffertje betalen. Laat staan een huis.
Plebs
fokitquote:
quote:
Mijn oma heeft er meer last vanquote:
op jou gebrekkige kennis van eigenlijk allesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dat baseer je waar op?
ja kan ik wel doen maar dan kom ik tien andere woorden tegen die ik niet kenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm, oké. Ik vind het bijzonder dat je nooit hypotheek hebt opgezocht.
jouw*quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:25 schreef badschaap het volgende:
[..]
op jou gebrekkige kennis van eigenlijk alles
Make my day.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:25 schreef badschaap het volgende:
[..]
op jou gebrekkige kennis van eigenlijk alles
Leve Wikipedia. Kan je echt veel van leren.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ja kan ik wel doen maar dan kom ik tien andere woorden tegen die ik niet ken
Tchock would not approve.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ja kan ik wel doen maar dan kom ik tien andere woorden tegen die ik niet ken
wat had je erbij getypt en toen weg gehaald?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm, oké. Ik vind het bijzonder dat je nooit hypotheek hebt opgezocht.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leve Wikipedia. Kan je echt veel van leren.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:26 schreef supersof het volgende:
[..]
wat had je erbij getypt en toen weg gehaald?
quote:
alsof ik geef om zijn meningquote:
ja geen tijd voorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leve Wikipedia. Kan je echt veel van leren.
wat betekent premie inso?quote:
van watquote:
stik in je slaap.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik ga toch maar slapen yoso
Doe ff normaal manquote:
was grapjequote:
Djangoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als je een goedkope verzekering zoekt, ben je dat premiejager? xdxdxx
wat heb je erop?quote:
ook ff broodjes smerenquote:
lekkerquote:
Sweet onionquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:31 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker
ik heb die saus altijd bij subway
ik ook laatst nog in berlijnquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:31 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker
ik heb die saus altijd bij subway
bah uiquote:
ja dat weet ik nog iddquote:
ik heb daar altijd zin inquote:
Ik hou ook net van ui maar dat vind ik lekkerstequote:
cheese onion chips is wel lekker jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hou ook net van ui maar dat vind ik lekkersteEn ik hou ook van cheese&onion en sour cream&onion chips
Misschien hebben wij wel in dezelfde subway gegeten in Berlijn. Dat schept toch een bandquote:
welke zat jij rensje?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Misschien hebben wij wel in dezelfde subway gegeten in Berlijn. Dat schept toch een band
ja gewoon een hele nemenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
vooral omdat je als je beetje honger hebt ook een hele moet eten
Sowieso 30 cmquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
vooral omdat je als je beetje honger hebt ook een hele moet eten
lijkt me ook leukquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Mij leek het leuk om bij de subway te werken, iedereen verklaart mij voor gek.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:34 schreef supersof het volgende:
weetje ik vind crocky chips echt goor
vooral die bolognese
die chips is viesquote:
ik zou dat echt prima als werk kunnen doen een tijdje beetje broodjes makenquote:
ja en helft van de dag komt er toch bijna niemandquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik zou dat echt prima als werk kunnen doen een tijdje beetje broodjes maken![]()
waar ga jij altijd subwayquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en helft van de dag komt er toch bijna niemand
zitten bij ons gewoon met laptop daar soms
arnhem willemspleinquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:36 schreef Ezell het volgende:
Ik had in Spanje van baby subs van Subway gegeten.
wat is datquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:36 schreef Ezell het volgende:
Ik had in Spanje van baby subs van Subway gegeten.
KaDeWequote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:35 schreef RensAjacied het volgende:
Nee Inso daar was het niet. KaDeWe nog ingeweest?
Ja, viel beetje tegen man.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:35 schreef RensAjacied het volgende:
Nee Inso daar was het niet. KaDeWe nog ingeweest?
ahahhahaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:36 schreef supersof het volgende:
zal ik naar berlijn fietsen van de zomer?
Oh ik vond het gewoon leuk om zoiets een keer gezien te hebben, heb eigenlijk alleen op de bovenste etage met het eten rond gehangen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, viel beetje tegen man.Onoverzichtelijk, druk.
Al die outlets gewoon op de kudam waren veel leuker om te bekijken
Had soort Harrods verwacht.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh ik vond het gewoon leuk om zoiets een keer gezien te hebben, heb eigenlijk alleen op de bovenste etage met het eten rond gehangen.
Goedkope Tommy Hilfiger kleding gescoord daarquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goedkope Tommy Hilfiger kleding gescoord daar
is maar 600 kmquote:
Klopt. Niets mis mee daar hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:38 schreef RensAjacied het volgende:
Als je veel geld hebt kan je in Berlijn wel goed shoppen, alle dure merkkleding die je maar kunt bedenken was daar.
neem mij meequote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:36 schreef supersof het volgende:
zal ik naar berlijn fietsen van de zomer?
Ik vond naar Berlijn met de vliegtuig al lang durenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:38 schreef supersof het volgende:
[..]
is maar 600 km
van de zomer 300 in 3 dagen gedaan
Naar Parijs fietsen is leuker denk ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:38 schreef supersof het volgende:
[..]
is maar 600 km
van de zomer 300 in 3 dagen gedaan
moet je wel fietsenquote:
hmm ja maar duits is makkelijker als je de weg niet weetquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naar Parijs fietsen is leuker denk ik.
Route is ook leuker door Belgie.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Oke, ben bang dat ik nu moet kotsen.
Nah..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Berlijn
beste stad die er is zo'n beetje
Het heeft allemaal wel wat.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Berlijn
beste stad die er is zo'n beetje
om te wonen in europa sowieso een van beterequote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel een super toffe stad maar beste?
Parijs heb ik het niet op.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het heeft allemaal wel wat.
London Parijs en Rome kunnen ook erg leuk zijn.
Door al die kleine straatjes slenterenquote:
snap nooit wat mensen zo leuk vinden aan parijsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het heeft allemaal wel wat.
London Parijs en Rome kunnen ook erg leuk zijn.
Romequote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Door al die kleine straatjes slenteren
Parijs doet ver en ver onder voor Rome.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
snap nooit wat mensen zo leuk vinden aan parijs
Is vooral leuk als je een vriendje/vriendin hebt denk ikquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
snap nooit wat mensen zo leuk vinden aan parijs
Zelfs dan niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:43 schreef Fok-it het volgende:
Is vooral leuk als je een vriendje/vriendin hebt denk ik
nee, alsnog nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is vooral leuk als je een vriendje/vriendin hebt denk ik
Al vond ik Montmartre wel erg leuk
daar wil ik ook nog ooit heenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Parijs doet ver en ver onder voor Rome.
Azie hequote:
nee manquote:
Florence is ook leuk ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:44 schreef RensAjacied het volgende:
Florence heeft ook wel wat.
En Praag is ook echt baas
quote:
Schat, Rusland is gewoon Aziequote:
hoezo alleen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil zo graag Moskou, maar dan moet ik alleen
neequote:
nee joh, rijst is lekkerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:45 schreef supersof het volgende:
ik eet liever geen rijst
droge zooi
wat moet ik dan in azie
Kan ik bevestigen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Siena niet geweest.
De grootste tegenvaller was Pisa
ikke en lrquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga niemand naar Moskou mee krijgen.
hoezo is ze irakees?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:46 schreef supersof het volgende:
mijn oma staat op de zwarte lijst van Irak volgens mij
ze mag er iig niet meer heen
oke 25 januariquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee joh, rijst is lekker
moet je een keer langskomen
dan ga ik koken
Nee, geld betalen. 2 barkie ofzo.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:46 schreef Fok-it het volgende:
Je moet ook uitgenodigd worden alsje naar Rusland wilt toch?
nee ze schreef brieven naar de regering en die vonden ze niet zo leukquote:
Die torenquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:46 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ze schreef brieven naar de regering en die vonden ze niet zo leuk
geen ideequote:
oke coolquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
mag best
moet wel even kijken of dat uitkomt
Je hebt er verder ook niksquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die toren. Niks bijzonders aan. Is ook het enige wat er te zien is. Wij waren daar wel erg snel klaar.
ik zal het aan haar vragen okéquote:
Ik ga morgen naar m'n oma.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zal het aan haar vragen oké
dan bel ik haar morgen op als ik het niet vergeet
vindt zij ook wel leuk
Bazenland.quote:
Nogmaals Romequote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt er verder ook niksEcht grootste kutstad van Italie inderdaad.
Vond Milaan ook helemaal niks.
oh gezelligquote:
ik heb niks met aziequote:
kut attitude ook van mensen daarquote:
oh dat valt meequote:
Je maakt jezelf zo even wel HEEL erg belachelijk rensje met deze opmerking.quote:
nou Moskou en vooral Sint Petersburg lijken me erg mooi hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Snap niet waarom mensen daarheen willen. Geen mooie cultuur niets.
Vind die stijl maar niets.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je maakt jezelf zo even wel HEEL erg belachelijk rensje met deze opmerking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker dansen op straatOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Met geen cultuur bedoel ik meer dat het mij totaal niet trekt. Want elk land heeft een cultuur Insoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus dan heeft Rusland geen cultuur
Komt misschien ook door het etenquote:
ja eh dat gaat voor mij niet helemaal opquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt misschien ook door het eten![]()
Mensen kan je onmogelijk niks mee hebben. Die staan bekend om hun fijne karakter.
alleen de engelse stukkenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ken je de lyrics al uit je hoofd? Ik zie je al in die taal meezingen
hoezo niet?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ja eh dat gaat voor mij niet helemaal op
Pierogiequote:
ja ik vind niet normaal hoe die chinezen doen soms hoorquote:
Ik vreet in Warschau ook eigenlijk altijd buitenlands eten. Ook bij familiequote:
En terecht.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vreet in Warschau ook eigenlijk altijd buitenlands eten. Ook bij familie
Ja oke, het is een andere cultuur. maar je hoeft geen medelijden met ze te hebben hequote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik vind niet normaal hoe die chinezen doen soms hoor
met hun rare dingen
zoals met turnen enzo, die meisjes worden gewoon in een houding geduwd en mogen niet huilen en alles. zo zielig
hoe oud ben jijjj>?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:55 schreef RensAjacied het volgende:
Griekenland en Turkije is ook een dikke prima qua eten.
Grieks etenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:55 schreef RensAjacied het volgende:
Griekenland en Turkije is ook een dikke prima qua eten.
oh ja zoik snap jequote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke, het is een andere cultuur. maar je hoeft geen medelijden met ze te hebben hevoor hun is dat gewoon normaal. Beetje te fanatiek of zo
Bedoelde meer dat ze onwijs beleefd zijn en gastvrij, vriendelijk. niet onbeschoft en lomp zoals veel westerlingen.
Daar doe ik geen uitspraken over. Ik en Inso zijn i.i.g de leiders van de jongeren van VBL.quote:
Je kan toch zeggen hoe oud je bent.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar doe ik geen uitspraken over. Ik en Inso zijn i.i.g de leiders van de jongeren van VBL.
Pssssttt... dan mag ik niet meer in KPD pssstt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Je kan toch zeggen hoe oud je bent.
Wat maakt dat uiuu?t
oh ik dacht 30quote:
hoe kan je al in zoveel landen zijn gewesse>Tquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Pssssttt... dan mag ik niet meer in KPD pssstt.
Ik ben 17.
Ja,zal ook wel, maar ik kan daar echt niet tegen. Dat schofterige botte.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
De mentaliteit van het oostblok komt door hetcommunisme
Euh... vakantie?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:57 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe kan je al in zoveel landen zijn gewesse>T
Dan ga je vaak op vakantiequote:
Eigenlijk valt het alleen bij Polen mee, maar is het er ook wel, maar dat komt meer omdat ze hosselmentaliteit hebben.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:57 schreef Fok-it het volgende:
Ja,zal ook wel, maar ik kan daar echt niet tegen. Dat schofterige botte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |