Je wordt pas gelukkig van geld als je belangrijkere zaken hebt. Als je die niet hebt maar wel geld werkt het omgekeerd. Denk ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:05 schreef supersof het volgende:
[..]
het helpt je wel om gelukkig te worden
natuurlijk heb je mensen nodig om je heen die van je houden. maar geld is wel handig en leuk
soms wel leuk, ben er niet razend enthousiast vanquote:
Wel leuke nummers. Beetje catchyquote:
wijze woorden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Geld maakt niet gelukkig, maar armoede ook niet.
Is voor iedereen anders. 65 000 in een keer? Of per jaar?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:06 schreef badschaap het volgende:
[..]
er is uit onderzoek gebleken dat een bedrag tot 65000 uit mn hoofd jou daadwerkelijk blijer maakt. Daarboven is dat niet meer zo
ich auchquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou verdomd blij zijn met een paar ton.
denk ik ookquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wordt pas gelukkig van geld als je belangrijkere zaken hebt. Als je die niet hebt maar wel geld werkt het omgekeerd. Denk ik.
Ik ook. Dan kan ik lekker op mezelf wonen, zonder een lening af te sluiten. Dat maakt mij gelukkigquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
opmaken aan mijn bankrekeningquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:09 schreef supersof het volgende:
je krijgt 1 miljoen en moet het in drie dagen op maken.
Wat doe je?
Miljoentje is ook wel lekker.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Verdwijnen de spullen die je koopt of niet?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:09 schreef supersof het volgende:
Wat doe je?
als je het wint.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is voor iedereen anders. 65 000 in een keer? Of per jaar?
En als je al 5000 had? Wat dan?
''er is uit onderzoek gebleken"
Graag een linkje
Investeren in iets. Met winst weer binnen halenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:09 schreef supersof het volgende:
Wat doe je?
neequote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verdwijnen de spullen die je koopt of niet?
heel polen inhurenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:09 schreef supersof het volgende:
Wat doe je?
nee mag nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |