quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik moet het niet teveel doenAnders loopt het wel heel erg op
![]()
die Sinterklaas-actie was 50 euro
En nog ga je doorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik moet het niet teveel doenAnders loopt het wel heel erg op
![]()
die Sinterklaas-actie was 50 euro
Ik heb toch niks aan geld.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En nog ga je door
Ik weet niet wat de dokter je heeft gegeven, maar je deelt graag.
Ja, maar , we zijn maar internetmensjesquote:
Haha.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar , we zijn maar internetmensjes
We hebben nooit gemeet
Jij koopt er hema hotdogs voorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:02 schreef Ezell het volgende:
Als je niks aan geld hebt, mag je altijd doneren aan Ezell Fund.
Tot een bepaald niveau maakt het wel gelukkig denk ik. Maar het is geen garantie tot gelukquote:
Die at mijn moslim broeder vroeger altijd.quote:
geld =/= gelukquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tot een bepaald niveau maakt het wel gelukkig denk ik. Maar het is geen garantie tot geluk
Als je je niet zorgen hoeft te maken over je rekeningen lijkt het me toch een stuk fijner leven
vind dat wel mooi,moslims die daar gewoon schijt aan hebben.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die at mijn moslim broeder vroeger altijd.
Samen met hema rookworsten, mooi was dat.
het helpt je wel om gelukkig te wordenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tot een bepaald niveau maakt het wel gelukkig denk ik. Maar het is geen garantie tot geluk
Als je je niet zorgen hoeft te maken over je rekeningen lijkt het me toch een stuk fijner leven
Geluk is als een lat en geld de springstok.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:05 schreef supersof het volgende:
[..]
het helpt je wel om gelukkig te worden
natuurlijk heb je mensen nodig om je heen die van je houden. maar geld is wel handig en leuk
er is uit onderzoek gebleken dat een bedrag tot 65000 uit mn hoofd jou daadwerkelijk blijer maakt. Daarboven is dat niet meer zoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |