mag nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Investeren in iets. Met winst weer binnen halen
Wel, ik maak het op. Een auto kan ik toch ook een dag later meteen verkopen? Alleen dan niet met winst.quote:
ik maak de regelsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel, ik maak het op. Een auto kan ik toch ook een dag later meteen verkopen? Alleen dan niet met winst.
Ik koop aandelen. Ik zet het niet weg
jij en aandelen kopen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel, ik maak het op. Een auto kan ik toch ook een dag later meteen verkopen? Alleen dan niet met winst.
Ik koop aandelen. Ik zet het niet weg
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Da's belastingtechnisch niet altijd handig.
hoezo niet? heb toch 3 miljoenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Da's belastingtechnisch niet altijd handig.
Hey, kopen is niet moeilijk, winst maken iets anders.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:13 schreef badschaap het volgende:
[..]
jij en aandelen kopen?
moet je marketfeeling voor hebben
wat is dat?quote:
de hypotheekquote:
Gewoon, de hypotheek afbetalen?quote:
paupers zoals u worden al sws niet toegelaten in het beursgebouwquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hey, kopen is niet moeilijk, winst maken iets anders.
''marketfeeling"
je bent zelf investeringenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:15 schreef Ezell het volgende:
O, lijkt mij ook wel chill om te investeringen in huizen zodat je die kan verhuren.
neequote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sof, je weet wel hoe een hypotheek werkt, toch?
Een pauper met geld wel hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:16 schreef badschaap het volgende:
[..]
paupers zoals u worden al sws niet toegelaten in het beursgebouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |