Ik vreet in Warschau ook eigenlijk altijd buitenlands eten. Ook bij familiequote:
En terecht.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vreet in Warschau ook eigenlijk altijd buitenlands eten. Ook bij familie
Ja oke, het is een andere cultuur. maar je hoeft geen medelijden met ze te hebben hequote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik vind niet normaal hoe die chinezen doen soms hoor
met hun rare dingen
zoals met turnen enzo, die meisjes worden gewoon in een houding geduwd en mogen niet huilen en alles. zo zielig
hoe oud ben jijjj>?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:55 schreef RensAjacied het volgende:
Griekenland en Turkije is ook een dikke prima qua eten.
Grieks etenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:55 schreef RensAjacied het volgende:
Griekenland en Turkije is ook een dikke prima qua eten.
oh ja zoik snap jequote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke, het is een andere cultuur. maar je hoeft geen medelijden met ze te hebben hevoor hun is dat gewoon normaal. Beetje te fanatiek of zo
Bedoelde meer dat ze onwijs beleefd zijn en gastvrij, vriendelijk. niet onbeschoft en lomp zoals veel westerlingen.
Daar doe ik geen uitspraken over. Ik en Inso zijn i.i.g de leiders van de jongeren van VBL.quote:
Je kan toch zeggen hoe oud je bent.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar doe ik geen uitspraken over. Ik en Inso zijn i.i.g de leiders van de jongeren van VBL.
Pssssttt... dan mag ik niet meer in KPD pssstt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Je kan toch zeggen hoe oud je bent.
Wat maakt dat uiuu?t
oh ik dacht 30quote:
hoe kan je al in zoveel landen zijn gewesse>Tquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Pssssttt... dan mag ik niet meer in KPD pssstt.
Ik ben 17.
Ja,zal ook wel, maar ik kan daar echt niet tegen. Dat schofterige botte.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
De mentaliteit van het oostblok komt door hetcommunisme
Euh... vakantie?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:57 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe kan je al in zoveel landen zijn gewesse>T
Dan ga je vaak op vakantiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |