Je maakt jezelf zo even wel HEEL erg belachelijk rensje met deze opmerking.quote:
nou Moskou en vooral Sint Petersburg lijken me erg mooi hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Snap niet waarom mensen daarheen willen. Geen mooie cultuur niets.
Vind die stijl maar niets.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je maakt jezelf zo even wel HEEL erg belachelijk rensje met deze opmerking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker dansen op straatOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Met geen cultuur bedoel ik meer dat het mij totaal niet trekt. Want elk land heeft een cultuur Insoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus dan heeft Rusland geen cultuur
Komt misschien ook door het etenquote:
ja eh dat gaat voor mij niet helemaal opquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt misschien ook door het eten![]()
Mensen kan je onmogelijk niks mee hebben. Die staan bekend om hun fijne karakter.
alleen de engelse stukkenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ken je de lyrics al uit je hoofd? Ik zie je al in die taal meezingen
hoezo niet?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ja eh dat gaat voor mij niet helemaal op
Pierogiequote:
ja ik vind niet normaal hoe die chinezen doen soms hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |