Stuviaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:20 schreef Jimbo het volgende:
letmein , koop je je samenvatting via een costudent of zn quasi officieele website?
quote:
Ach, als iemand anders 400 blz samenvat en voor een schappelijk prijsje wilt verkopen heb ik het geld er wel voor over.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]gelijk gebookmarkt voor mocht ik weer terug naar school gaan
Ja nu nog hopen dat ie ook goed gemaakt is dan, maar geef je groot gelijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ach, als iemand anders 400 blz samenvat en voor een schappelijk prijsje wilt verkopen heb ik het geld er wel voor over.
Ik mocht willen dat ik mn schooltijd zo doorgekomen wasquote:
En je krijgt ze geleverd in word, dus aanpassen is ook nog mogelijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja nu nog hopen dat ie ook goed gemaakt is dan, maar geef je groot gelijk.
In mijn tijd hadden we altijd een nerd die die dingen dan verkocht in de pauzes
Zucht, zoveel makkelijker tegenwoordigquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En je krijgt ze geleverd in word, dus aanpassen is ook nog mogelijk.
Zelf ff omzetten naar pdf en het feest kan beginnen
Ga weer studeren danquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zucht, zoveel makkelijker tegenwoordig
Was ik nu maar student, beetje antwoorden krijgen op je horloge enzo, geen briefjes meer sturen maar gewoon whatsappen dit dat
Geen geld voor op t moment, heb mn eigen huishouden hequote:
http://lmgtfy.com/?q=Wat+zijn+leuke+kenmerkende+doelgroepen%3Fquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:29 schreef richolio het volgende:
Wat zijn leuke kenmerkende doelgroepen?
Aan die search heb ik geen fuckquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=Wat+zijn+leuke+kenmerkende+doelgroepen%3F
hey, we proberen het he!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:31 schreef richolio het volgende:
[..]
Aan die search heb ik geen fuckMaar bedankt voor je hulp
Vrouwen 18-25 met een extra arm of been.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:29 schreef richolio het volgende:
Wat zijn leuke kenmerkende doelgroepen?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
JohoVoor mensen die liever niet slagen.
Ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Lekker stukkie weg
Ahja, rest van de dag vrij ?
Beetje dankbaarheid mocht wel, ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |