op een rekening zetten waar je niet direct bij de bankpas kuntquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nog tips om geld te sparen? Lukt mij niet de afgelopen tijd.
ja doeiquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:52 schreef Toto69 het volgende:
zal ik gewoon yolo'en en naar kaapstad verhuizen
doe dan naar japanquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:52 schreef Toto69 het volgende:
zal ik gewoon yolo'en en naar kaapstad verhuizen
Bijhouden waar je je geld aan uitgeeft hielp bij mijquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nog tips om geld te sparen? Lukt mij niet de afgelopen tijd.
quote:
Omdat het een belachelijk systeem is die er voor zorgt dat mensen niet kunnen concurreren.quote:
maar straks geven ze je maar 1 euroquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat het een belachelijk systeem is die er voor zorgt dat mensen niet kunnen concurreren.
goeie, want ik neem namelijk de laatste tijd al mijn pasjes mee... geen idee waaromquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
op een rekening zetten waar je niet direct bij de bankpas kunt
okiesquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bijhouden waar je je geld aan uitgeeft hielp bij mij
Je verdient wat je waard bent.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:53 schreef supersof het volgende:
[..]
maar straks geven ze je maar 1 euro
Nee, want dan doet niemand het.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:53 schreef supersof het volgende:
[..]
maar straks geven ze je maar 1 euro
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Daarom verdien ik niets hahahahahhaha
waarquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:53 schreef Toto69 het volgende:
Relocation package - paid flight and 4 weeks accommodation plus work permit assistance is provided.
Dat klinkt wel verdomme goed man.
oke dat is zoquote:
onzinquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat het een belachelijk systeem is die er voor zorgt dat mensen niet kunnen concurreren.
Kom nooit bij de Appie.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:54 schreef Crack_ het volgende:
En zegels sparen bij de appie! Maarja, moet je wel eerst 49 euro betalen voordat je je 3 euro winst hebt maar dat is dan wel 3 euro winst!
wat versta je onder uitbuitenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
onzin
Toen zo'n grens er nog niet was werd een grote meerderheid in dit land uitgebuit door hun baas. Zie bijvoorbeeld een China, waar ze volgens mij geen minimumloon hebben.
net genoeg verdienen om je huur te kunnen betalen en net genoeg eten en drinken te kunnen kopen, zonder enige vorm van luxequote:
16-jarigen of jonger die net beginnen met werken en veel te weinig krijgen van hun baasquote:
Al denk ik niet dat het afschaffen van het minimumloon goed zou werken. Dan zou een uitkering véél interessanter kennen worden.quote:
Dat moet natuurlijk ook vele malen moeilijker te krijgen zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Al denk ik niet dat het afschaffen van het minimumloon goed zou werken. Dan zou een uitkering véél interessanter kennen worden.
Latersquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:58 schreef Typisch het volgende:
nou dames en heren, ik ga maar weer eens sociaal doen
gegroet allen
succes met de horetjesquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:58 schreef Typisch het volgende:
gegroet allen
veel plezierquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:58 schreef Typisch het volgende:
gegroet allen
Dat zou dan kunnen. Echter moet je je afvragen of het verlagen van het minimumloon niet te veel negatieve effecten gaat hebben op de economie. Prijzen zullen lang niet altijd dalen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat moet natuurlijk ook vele malen moeilijker te krijgen zijn.
Winnen hč. Groetjes aan je zusje.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:58 schreef Typisch het volgende:
gegroet allen
Jij kan ook echt alles.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:59 schreef Jimbo het volgende:
Godverdomme lekkere burgers gemaakt, godverdomme
Alles is al gezegd broeder. Hak ze in de panquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:58 schreef Typisch het volgende:
gegroet allen
delen lulquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:59 schreef Jimbo het volgende:
Godverdomme lekkere burgers gemaakt, godverdomme
nu weet ik jouw rekeningnummerquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alles is al gezegd broeder. Hak ze in de pan
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, het ligt zo.
Ik was in 2008-2009 best heel erg betrokken bij een paar vanilla servers. Beetje scripten enzo
Maar toen er eentje groot werd en ze kregen veel donations vond ik het oneerlijk dat ik niets kreeg en heb ik wat items verkocht aan mensen met m'n GM acc.
Dat werd niet gewaardeerd.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alles is al gezegd broeder. Hak ze in de pan
[ afbeelding ]
Je hebt van die apps waar je gepainte plaatjes kunt herstellen.quote:
ik heb ook ingquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom staat jouw speler niet op die site?
[..]
Uiteraard. ING HOOLIGANS
Geloof er weinig van, maar weggehaald.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Je hebt van die apps waar je gepainte plaatjes kunt herstellen.
Wat voel ik ineens een band tussen ons.quote:
sparenquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:02 schreef supersof het volgende:
ik ga een spaarrekening openen speciaal voor mijn pensioen
Ja dat voelde ik ook al.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geloof er weinig van, maar weggehaald.
[..]
Wat voel ik ineens een band tussen ons.
ja ik ben er echt slecht inquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geloof er weinig van, maar weggehaald.
Ik geloofde het ook echt niet, maar voordat Typisch het wel geloofdequote:
quote:
Pensioen, pensioen... ik heb wel wat geld opzij gezet waar ik echt vanaf wil blijven.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:02 schreef supersof het volgende:
ik ga een spaarrekening openen speciaal voor mijn pensioen
Universitaire studenten hebben genoeg andere opties schijnbaar. Bij een bank werken is niet hot, als je op in de familiekring op een verjaardag vertelt dat je bij een bank werkt word je keihard uitgelachen en voor oplichter uitgemaakt.quote:
iets waaraan je niet sterftquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:06 schreef Etsu het volgende:
wat zal ik eten
zelfgemaakte salade
tosti's
brood met raggout
of
pasta
help.
Ik heb net geld van mijn spaarrekening moeten halen om dat van dat ziekenhuis te kunnen betalenquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloofde het ook echt niet, maar voordat Typisch het wel geloofde
[..]Onze rekening samenvoegen gaat wellicht nog wat ver alleen.
[..]
Pensioen, pensioen... ik heb wel wat geld opzij gezet waar ik echt vanaf wil blijven.
salade met tostiquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:06 schreef Etsu het volgende:
wat zal ik eten
zelfgemaakte salade
tosti's
brood met raggout
of
pasta
help.
Gewoon in de finance gaanquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Universitaire studenten hebben genoeg andere opties schijnbaar. Bij een bank werken is niet hot, als je op in de familiekring op een verjaardag vertelt dat je bij een bank werkt word je keihard uitgelachen en voor oplichter uitgemaakt.
Eerst kozen studenten best snel voor een bank. Nu proberen ze eerst ergens anders aan de bak te komen en als het echt niet lukt dan pas naar de bank. Gevolg is wel dat de mindere studenten bij de bank eindigen.
Niet gelukt?quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb net geld van mijn spaarrekening moeten halen om dat van dat ziekenhuis te kunnen betalenmijn spaarrekening is niet echt om te sparen. meer een extra hindernis om geld uit te geven omdat ik het eerst naar gewone rekening moet overmaken
quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
haha wooninck wordt uitgewooninckt
Daar sluit mijn Master niet op aan. Zit meer op bedrijfskundig-economisch vlak. Consultancy etc.quote:
ze zeiden niet uit zichzelf dat ze het wel betaalden. en ik dacht uh oké wat nu. dus zei ik opeens uit het niets: willen jullie de helft betalen? en dat vond mijn vader wel grappig dus denk dat hij dat wel doet.quote:
Is tenminste iets. Betaal je de zorgpremies ook zelf?quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ze zeiden niet uit zichzelf dat ze het wel betaalden. en ik dacht uh oké wat nu. dus zei ik opeens uit het niets: willen jullie de helft betalen? en dat vond mijn vader wel grappig dus denk dat hij dat wel doet.
lang niet ingelogd schat ik ?quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom staat jouw speler niet op die site?
[..]
Uiteraard. ING HOOLIGANS
joahquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Is tenminste iets. Betaal je de zorgpremies ook zelf?
midlife crisis.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:09 schreef supersof het volgende:
ik noemde mijn vader een debiel omdat hij een stom grapje maakte over wiskunde
en toen riep hij zoals in new kids: hee kutnu doet hij dat steeds vaker de laatste paar dagen
het is op zich wel leuk want ik noem hem gewoon debiel en hij vindt het niet erg. soms ook mongoolquote:
jimbo welke opleiding heb jij gedaan?quote:
Zijn je broertjes dan erger?quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:11 schreef supersof het volgende:
[..]
het is op zich wel leuk want ik noem hem gewoon debiel en hij vindt het niet erg. soms ook mongool
nee meestal praten mijn vader en ik aan tafel. en mijn moeder ook wel.quote:
geen specifiek , maar heb mn diploa's gehaald in oa drama, ict , business studies en engelse literatuurquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:12 schreef supersof het volgende:
[..]
jimbo welke opleiding heb jij gedaan?
Gezellig wel. Bij ons praat alleen ik.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]
nee meestal praten mijn vader en ik aan tafel. en mijn moeder ook wel.
Maar je hebt dus geen opleiding van vier jaar gedaan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen specifiek , maar heb mn diploa's gehaald in oa drama, ict , business studies en engelse literatuur
je praat tegen jezelf?quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:14 schreef Muto het volgende:
[..]
Gezellig wel. Bij ons praat alleen ik.![]()
dus daarom ben je zo'n dramaqueenquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen specifiek , maar heb mn diploa's gehaald in oa drama, ict , business studies en engelse literatuur
Ik ben gelukkig/helaas erg gierig naar mijzelf toe en wel gul naar andere. Dus ik weet mij vaak in te houden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb net geld van mijn spaarrekening moeten halen om dat van dat ziekenhuis te kunnen betalenmijn spaarrekening is niet echt om te sparen. meer een extra hindernis om geld uit te geven omdat ik het eerst naar gewone rekening moet overmaken
http://www.warcraftrealms.com/charsheet/70898290quote:
Niet in nederland nee, dus niet beroepsgericht of iets.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar je hebt dus geen opleiding van vier jaar gedaan?
BAM Jeweetsquote:
Die stof staat je nog zo vers in het geheugen dat je al vergeten was of het AS of A2.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Soort van. Het is een monoloog. Af en toe hoor ik een uhhuh en gemompel, waarna tegen het einde van het eten ik te horen krijg dat ik niet zo druk moet doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |