op een rekening zetten waar je niet direct bij de bankpas kuntquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nog tips om geld te sparen? Lukt mij niet de afgelopen tijd.
ja doeiquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:52 schreef Toto69 het volgende:
zal ik gewoon yolo'en en naar kaapstad verhuizen
doe dan naar japanquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:52 schreef Toto69 het volgende:
zal ik gewoon yolo'en en naar kaapstad verhuizen
Bijhouden waar je je geld aan uitgeeft hielp bij mijquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nog tips om geld te sparen? Lukt mij niet de afgelopen tijd.
quote:
Omdat het een belachelijk systeem is die er voor zorgt dat mensen niet kunnen concurreren.quote:
maar straks geven ze je maar 1 euroquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat het een belachelijk systeem is die er voor zorgt dat mensen niet kunnen concurreren.
goeie, want ik neem namelijk de laatste tijd al mijn pasjes mee... geen idee waaromquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
op een rekening zetten waar je niet direct bij de bankpas kunt
okiesquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bijhouden waar je je geld aan uitgeeft hielp bij mij
Je verdient wat je waard bent.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:53 schreef supersof het volgende:
[..]
maar straks geven ze je maar 1 euro
Nee, want dan doet niemand het.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:53 schreef supersof het volgende:
[..]
maar straks geven ze je maar 1 euro
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Daarom verdien ik niets hahahahahhaha
waarquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:53 schreef Toto69 het volgende:
Relocation package - paid flight and 4 weeks accommodation plus work permit assistance is provided.
Dat klinkt wel verdomme goed man.
oke dat is zoquote:
onzinquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat het een belachelijk systeem is die er voor zorgt dat mensen niet kunnen concurreren.
Kom nooit bij de Appie.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:54 schreef Crack_ het volgende:
En zegels sparen bij de appie! Maarja, moet je wel eerst 49 euro betalen voordat je je 3 euro winst hebt maar dat is dan wel 3 euro winst!
wat versta je onder uitbuitenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
onzin
Toen zo'n grens er nog niet was werd een grote meerderheid in dit land uitgebuit door hun baas. Zie bijvoorbeeld een China, waar ze volgens mij geen minimumloon hebben.
net genoeg verdienen om je huur te kunnen betalen en net genoeg eten en drinken te kunnen kopen, zonder enige vorm van luxequote:
16-jarigen of jonger die net beginnen met werken en veel te weinig krijgen van hun baasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |