Al denk ik niet dat het afschaffen van het minimumloon goed zou werken. Dan zou een uitkering véél interessanter kennen worden.quote:
Dat moet natuurlijk ook vele malen moeilijker te krijgen zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Al denk ik niet dat het afschaffen van het minimumloon goed zou werken. Dan zou een uitkering véél interessanter kennen worden.
Latersquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:58 schreef Typisch het volgende:
nou dames en heren, ik ga maar weer eens sociaal doen
gegroet allen
succes met de horetjesquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:58 schreef Typisch het volgende:
gegroet allen
veel plezierquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:58 schreef Typisch het volgende:
gegroet allen
Dat zou dan kunnen. Echter moet je je afvragen of het verlagen van het minimumloon niet te veel negatieve effecten gaat hebben op de economie. Prijzen zullen lang niet altijd dalen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat moet natuurlijk ook vele malen moeilijker te krijgen zijn.
Winnen hè. Groetjes aan je zusje.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:58 schreef Typisch het volgende:
gegroet allen
Jij kan ook echt alles.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:59 schreef Jimbo het volgende:
Godverdomme lekkere burgers gemaakt, godverdomme
Alles is al gezegd broeder. Hak ze in de panquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:58 schreef Typisch het volgende:
gegroet allen
delen lulquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:59 schreef Jimbo het volgende:
Godverdomme lekkere burgers gemaakt, godverdomme
nu weet ik jouw rekeningnummerquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alles is al gezegd broeder. Hak ze in de pan
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, het ligt zo.
Ik was in 2008-2009 best heel erg betrokken bij een paar vanilla servers. Beetje scripten enzo
Maar toen er eentje groot werd en ze kregen veel donations vond ik het oneerlijk dat ik niets kreeg en heb ik wat items verkocht aan mensen met m'n GM acc.
Dat werd niet gewaardeerd.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alles is al gezegd broeder. Hak ze in de pan
[ afbeelding ]
Je hebt van die apps waar je gepainte plaatjes kunt herstellen.quote:
ik heb ook ingquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom staat jouw speler niet op die site?
[..]
Uiteraard. ING HOOLIGANS
Geloof er weinig van, maar weggehaald.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Je hebt van die apps waar je gepainte plaatjes kunt herstellen.
Wat voel ik ineens een band tussen ons.quote:
sparenquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:02 schreef supersof het volgende:
ik ga een spaarrekening openen speciaal voor mijn pensioen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |