ze zeiden niet uit zichzelf dat ze het wel betaalden. en ik dacht uh oké wat nu. dus zei ik opeens uit het niets: willen jullie de helft betalen? en dat vond mijn vader wel grappig dus denk dat hij dat wel doet.quote:
Is tenminste iets. Betaal je de zorgpremies ook zelf?quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ze zeiden niet uit zichzelf dat ze het wel betaalden. en ik dacht uh oké wat nu. dus zei ik opeens uit het niets: willen jullie de helft betalen? en dat vond mijn vader wel grappig dus denk dat hij dat wel doet.
lang niet ingelogd schat ik ?quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom staat jouw speler niet op die site?
[..]
Uiteraard. ING HOOLIGANS
joahquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Is tenminste iets. Betaal je de zorgpremies ook zelf?
midlife crisis.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:09 schreef supersof het volgende:
ik noemde mijn vader een debiel omdat hij een stom grapje maakte over wiskunde
en toen riep hij zoals in new kids: hee kutnu doet hij dat steeds vaker de laatste paar dagen
het is op zich wel leuk want ik noem hem gewoon debiel en hij vindt het niet erg. soms ook mongoolquote:
jimbo welke opleiding heb jij gedaan?quote:
Zijn je broertjes dan erger?quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:11 schreef supersof het volgende:
[..]
het is op zich wel leuk want ik noem hem gewoon debiel en hij vindt het niet erg. soms ook mongool
nee meestal praten mijn vader en ik aan tafel. en mijn moeder ook wel.quote:
geen specifiek , maar heb mn diploa's gehaald in oa drama, ict , business studies en engelse literatuurquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:12 schreef supersof het volgende:
[..]
jimbo welke opleiding heb jij gedaan?
Gezellig wel. Bij ons praat alleen ik.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]
nee meestal praten mijn vader en ik aan tafel. en mijn moeder ook wel.
Maar je hebt dus geen opleiding van vier jaar gedaan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen specifiek , maar heb mn diploa's gehaald in oa drama, ict , business studies en engelse literatuur
je praat tegen jezelf?quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:14 schreef Muto het volgende:
[..]
Gezellig wel. Bij ons praat alleen ik.![]()
dus daarom ben je zo'n dramaqueenquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen specifiek , maar heb mn diploa's gehaald in oa drama, ict , business studies en engelse literatuur
Ik ben gelukkig/helaas erg gierig naar mijzelf toe en wel gul naar andere. Dus ik weet mij vaak in te houden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb net geld van mijn spaarrekening moeten halen om dat van dat ziekenhuis te kunnen betalenmijn spaarrekening is niet echt om te sparen. meer een extra hindernis om geld uit te geven omdat ik het eerst naar gewone rekening moet overmaken
http://www.warcraftrealms.com/charsheet/70898290quote:
Niet in nederland nee, dus niet beroepsgericht of iets.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar je hebt dus geen opleiding van vier jaar gedaan?
BAM Jeweetsquote:
Die stof staat je nog zo vers in het geheugen dat je al vergeten was of het AS of A2.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Soort van. Het is een monoloog. Af en toe hoor ik een uhhuh en gemompel, waarna tegen het einde van het eten ik te horen krijg dat ik niet zo druk moet doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |