Ja dat voelde ik ook al.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geloof er weinig van, maar weggehaald.
[..]
Wat voel ik ineens een band tussen ons.
ja ik ben er echt slecht inquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geloof er weinig van, maar weggehaald.
Ik geloofde het ook echt niet, maar voordat Typisch het wel geloofdequote:
quote:
Pensioen, pensioen... ik heb wel wat geld opzij gezet waar ik echt vanaf wil blijven.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:02 schreef supersof het volgende:
ik ga een spaarrekening openen speciaal voor mijn pensioen
Universitaire studenten hebben genoeg andere opties schijnbaar. Bij een bank werken is niet hot, als je op in de familiekring op een verjaardag vertelt dat je bij een bank werkt word je keihard uitgelachen en voor oplichter uitgemaakt.quote:
iets waaraan je niet sterftquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:06 schreef Etsu het volgende:
wat zal ik eten
zelfgemaakte salade
tosti's
brood met raggout
of
pasta
help.
Ik heb net geld van mijn spaarrekening moeten halen om dat van dat ziekenhuis te kunnen betalenquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloofde het ook echt niet, maar voordat Typisch het wel geloofde
[..]Onze rekening samenvoegen gaat wellicht nog wat ver alleen.
[..]
Pensioen, pensioen... ik heb wel wat geld opzij gezet waar ik echt vanaf wil blijven.
salade met tostiquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:06 schreef Etsu het volgende:
wat zal ik eten
zelfgemaakte salade
tosti's
brood met raggout
of
pasta
help.
Gewoon in de finance gaanquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Universitaire studenten hebben genoeg andere opties schijnbaar. Bij een bank werken is niet hot, als je op in de familiekring op een verjaardag vertelt dat je bij een bank werkt word je keihard uitgelachen en voor oplichter uitgemaakt.
Eerst kozen studenten best snel voor een bank. Nu proberen ze eerst ergens anders aan de bak te komen en als het echt niet lukt dan pas naar de bank. Gevolg is wel dat de mindere studenten bij de bank eindigen.
Niet gelukt?quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb net geld van mijn spaarrekening moeten halen om dat van dat ziekenhuis te kunnen betalenmijn spaarrekening is niet echt om te sparen. meer een extra hindernis om geld uit te geven omdat ik het eerst naar gewone rekening moet overmaken
quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
haha wooninck wordt uitgewooninckt
Daar sluit mijn Master niet op aan. Zit meer op bedrijfskundig-economisch vlak. Consultancy etc.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |