quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arm meisje.
Hier is een knuffel:
[ afbeelding ]
Het is volgens mij oud nieuws dat TGND bi is tochquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
TGND snoept volgens mij van 2 walletjes
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is volgens mij oud nieuws dat TGND bi is toch
Voor Snoepie blijkbaar nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is ook geen verwijtquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:45 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
hallo, ik ben nog niet zo lang bij de club hoor
Ach ja, iedere vrouw op fok zowat.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Behalve de lesbiennes.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach ja, iedere vrouw op fok zowat.
Valt vies tegen hoorquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach ja, iedere vrouw op fok zowat.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:48 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
kijk eens in mijn fobo![]()
mag wel he?
Niet eens bischierig?quote:
Heb al teveel afwijzingen van de dames op Fok gehadquote:
Eens!quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:51 schreef Evie het volgende:
[..]
De Semi moeten we maar even weg gaan halen dan
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb al teveel afwijzingen van de dames op Fok gehad
quote:
Gelukkig nieuwjaarquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Heyyyy... gelukkig nieuwjaar nog![]()
![]()
Hoe gaat het?! Ook de beste wensen aan de rest hier ^^
Goed streven welquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:51 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
[..]
De Semi moeten we maar even weg gaan halen dan
B Curious! danquote:
Ja, maar jij bent een man.quote:
Zou ik als vrouw meer succes hebben denk je?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een man.
Ik ben een vrouw.
paraplu (/regenpakquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga me nat laten regenen... 2e keer vandaagFML
Blijkbaar niet dusquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou ik als vrouw meer succes hebben denk je?
Doegquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
Voelt het dan anders?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een man.
Ik ben een vrouw.
Ja... dingen zoals gewoonlijk maar verder wel echt goedquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:52 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar![]()
![]()
Gaat primaEn met u?
Zeker... solutions man!quote:
Vrouwen die zeuren over nat wordenquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
Gelukkig delen we dan in de miseriequote:
Voor een man is een afwijzing van een vrouw op Fok logisch. Voor een vrouw niet. Vind ikquote:
Jaquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor een man is een afwijzing van een vrouw op Fok logisch. Voor een vrouw niet. Vind ik
We kunnen ook stellen dat vrouwen te kieskeurig zijn. Het zal pas bijzonder zijn wanneer een FOK!ker een FOK!ster afwijstquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor een man is een afwijzing van een vrouw op Fok logisch. Voor een vrouw niet. Vind ik
Vreemd wel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan ook.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:57 schreef Dven het volgende:
[..]
We kunnen ook stellen dat vrouwen te kieskeurig zijn. Het zal pas bijzonder zijn wanneer een FOK!ker een FOK!ster afwijst
Dat gebeurt vaak zat hoorquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:57 schreef Dven het volgende:
[..]
We kunnen ook stellen dat vrouwen te kieskeurig zijn. Het zal pas bijzonder zijn wanneer een FOK!ker een FOK!ster afwijst
Ja, kloptquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Een afwijzing? Nou niet echt, laat ook zo'n nare nasmaak achter
rare wezens die vrouwenquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:58 schreef Snoepie85 het volgende:
collega van mij lacht alsof ze moet huilen.
ik raak er van in de war
Mensen die afwijzenquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Een afwijzing? Nou niet echt, laat ook zo'n nare nasmaak achter
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
rare wezens die vrouwenWonderlijke mooie sterke wezens die vrouwen
![]()
Ze ruiken het als je vrijgezel bent.. dus als ik even goed tel dan kom ik de afgelopen 3 weken op 5 man die ik heb afgewezen...quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
Wiens hart heb je nu weer gebroken Eev?
Ohai, Je bent weer single?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Ze ruiken het als je vrijgezel bent.. dus als ik even goed tel dan kom ik de afgelopen 3 weken op 5 man die ik heb afgewezen...
Zie het positief in: Je bent gewild.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Ze ruiken het als je vrijgezel bent.. dus als ik even goed tel dan kom ik de afgelopen 3 weken op 5 man die ik heb afgewezen...
prrrrrrrquote:
Relatieverzoek op mn verjaardag afgewezen... vervolgens waren er 2 gasten op mn feestje waarover ik de volgende ochtend van een vriendin van me hoorde dat ze heuze ruzies over me hebben omdat een van die twee dibs op me schijnt te hebben...WTF (die vriendin van me was daar wezen slapen). Vervolgens heb ik een boel zoenen afgewezen; een date afgewezen, en vervolgens las ik gister in een roddelboek in de kroeg dat een andere kerel met wil trouwen en met me naar bed wil en kinderen met me wil.. en was ik een beeeeetje freaked out... Echt serieus als vrouw mag je blijkbaar zelf geen mening meer hebben en blijk je eigendom te zijnquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ohai, Je bent weer single?
Maar ff zonder dollen.... wat heb je precies afgewezen? dates? relatieverzoeken?
Misschien moeten mannen hun ideeen voor zich houden als ze toch al wel weten dat ze er niks mee gaan bereikenquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie het positief in: Je bent gewild.
Dan had je het nooit af kunnen wijzen natuurlijkquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:14 schreef Evie het volgende:
Relatieverzoek op mn verjaardag afgewezen... vervolgens waren er 2 gasten op mn feestje waarover ik de volgende ochtend van een vriendin van me hoorde dat ze heuze ruzies over me hebben omdat een van die twee dibs op me schijnt te hebben...WTF (die vriendin van me was daar wezen slapen). Vervolgens heb ik een boel zoenen afgewezen; een date afgewezen, en vervolgens las ik gister in een roddelboek in de kroeg dat een andere kerel met wil trouwen en met me naar bed wil en kinderen met me wil.. en was ik een beeeeetje freaked out... Echt serieus als vrouw mag je blijkbaar zelf geen mening meer hebben en blijk je eigendom te zijn![]()
Nee niet perse.. raak er alleen een beetje naar van.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
Dan had je het nooit af kunnen wijzen natuurlijk
Maar goed voor je ego toch dit?
Vergeet die FOK!ker die je juist afgewezen hebt nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:14 schreef Evie het volgende:
[..]
prrrrrrrwhu wat???
[..]
Relatieverzoek op mn verjaardag afgewezen... vervolgens waren er 2 gasten op mn feestje waarover ik de volgende ochtend van een vriendin van me hoorde dat ze heuze ruzies over me hebben omdat een van die twee dibs op me schijnt te hebben...WTF (die vriendin van me was daar wezen slapen). Vervolgens heb ik een boel zoenen afgewezen; een date afgewezen, en vervolgens las ik gister in een roddelboek in de kroeg dat een andere kerel met wil trouwen en met me naar bed wil en kinderen met me wil.. en was ik een beeeeetje freaked out... Echt serieus als vrouw mag je blijkbaar zelf geen mening meer hebben en blijk je eigendom te zijn![]()
+1quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Vergeet die FOK!ker die je juist afgewezen hebt niet
Dat is precies wat ik ook doe.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Misschien moeten mannen hun ideeen voor zich houden als ze toch al wel weten dat ze er niks mee gaan bereikenMaar ja geliefd jottem.
Doch bedankt voor de egoboost. Je bent een goed mensquote:
Hoezo dat je je daar naar van gaat voelen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee niet perse.. raak er alleen een beetje naar van.
Whut. Creepy.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:14 schreef Evie het volgende:
[..]
prrrrrrrwhu wat???
[..]
Maar hoe weet je van te voren of je er wel of niet iets mee gaat bereiken?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik ook doe.
Ik kan me niet voorstellen dat het ook maar iets anders is dan irritant wanneer men continue maar iets bij je voor elkaar probeert te krijgen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
Hoezo dat je je daar naar van gaat voelen?
Neem aan dat je niet alleen de verzoeken hebt gekregen maar ook de bijbehorende aandacht.... hou je daar niet van?
Omdat ik een inschatting maak van wie er in mijn league zit, single is, op mannen valt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
Maar hoe weet je van te voren of je er wel of niet iets mee gaat bereiken?
Ja, daar doelde ik ook op.quote:
Nooit iemand zelf moeten afwijzen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
Neem aan dat je niet alleen de verzoeken hebt gekregen maar ook de bijbehorende aandacht.... hou je daar niet van?
Ik stuur geen foto's naar exen. Strikt beleid wat dat betreft, sorryquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:19 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
schiet even een paar mooie plaatjes van jezelf op de wc
Dat hangt toch af van de manier waarop lijkt me?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het ook maar iets anders is dan irritant wanneer men continue maar iets bij je voor elkaar probeert te krijgen.
Too bad, peanutbutter.quote:
ex?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik stuur geen foto's naar exen. Strikt beleid wat dat betreft, sorry
Mensen die aandacht zoeken zijn per definitie irritantquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:20 schreef rival het volgende:
[..]
Dat hangt toch af van de manier waarop lijkt me?
Kan toch ook zijn dat er een leuke jongen gewoon normale aandacht bij haar zoekt?
Je hebt me een topic geleden nog gedumpt!quote:
dat was een grapje, schatjequote:Op donderdag 9 januari 2014 15:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Je hebt me een topic geleden nog gedumpt!
* Fera delete hosselpostquote:
En ik.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig wel voldoende andere leuke mensen.
Aandacht is prima.. maar deze vorm van aandacht liever niet. Dan sta ik het liefste in de muur dat iedereen langs me looptquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
Jahquote:
Volgens mij is die vastgegroeid met haar geliefde.quote:
Whehehe. Awww, je weet wat ik van je vind.quote:
Het klonk alsof haar tong vastzat, ja.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij is die vastgegroeid met haar geliefde.
Niet in exacte woorden. Ik gok op iets positiefs, anders zouden we niet zo vaak praten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe. Awww, je weet wat ik van je vind.
[..]
Het klonk alsof haar tong vastzat, ja.
quote:
---> R&P / De kunst van het loslaten van je ex #228quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Je hebt me een topic geleden nog gedumpt!
Er zijn niet veel mensen die ik zomaar bij me laat wonen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet in exacte woorden. Ik gok op iets positiefs, anders zouden we niet zo vaak praten.Tenzij ik een praatpaal ben.
Dubbel frisquote:
Inmiddels geen problemen meer mee. Gedumpt worden = vrijheidquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:29 schreef STING het volgende:
[..]
---> R&P / De kunst van het loslaten van je ex #228
Was dat niet omdat je een ongelooflijke weldoener bent?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn niet veel mensen die ik zomaar bij me laat wonen.
Oh dear, typisch gevalletje ontkenning.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Inmiddels geen problemen meer mee. Gedumpt worden = vrijheid
Doet wel pijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog steeds last van je kloppende piemel?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou hèquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:31 schreef STING het volgende:
[..]
Oh dear, typisch gevalletje ontkenning.
Owja.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Was dat niet omdat je een ongelooflijke weldoener bent?
Hij klopt harder en harderquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog steeds last van je kloppende piemel?
Mensen die je dumpen zijn je uberhaupt niet waardquote:
..quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Mensen die je dumpen zijn je uberhaupt niet waard
Maar alsnog, dank je.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja.
Ik heb moeite met al mijn positieve karakterpunten uit elkaar te halen.
Maarja, ik stel naar de slijter gaan steeds uitMoet maar eens gaan.
Amputeren is de enige optie, ben ik bang.quote:
Over is over, uit is uit. Het leven is kort, geen tijd te verliezen dus snel een nieuw model uitkiezenquote:
Of gewoon de klop er uit laten zuigenquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Amputeren is de enige optie, ben ik bang.
Stofzuigerslang erop zetten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Of gewoon de klop er uit laten zuigen
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:31 schreef STING het volgende:
[..]
Oh dear, typisch gevalletje ontkenning.
Het gaat mij niet zo zeer om het model, maar meer om de inhoud van het modelquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Over is over, uit is uit. Het leven is kort, geen tijd te verliezen dus snel een nieuw model uitkiezen
Gister nog een spin mee opgezogen. Straks bijt 'ie me en zit er een nog grotere klop in m'n kopquote:
Of je transformeert in Spiderdick.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Gister nog een spin mee opgezogen. Straks bijt 'ie me en zit er een nog grotere klop in m'n kop
Je zal toch wat proefritjes moeten makenquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Het gaat mij niet zo zeer om het model, maar meer om de inhoud van het modelEn dat hoeft niet perse zo snel..
Geen punt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar alsnog, dank je.Als jij ooit dakloos wordt en nergens anders terecht kunt en ik niet meer bij één van m'n ouders woon, dan mag je gerust hier wonen. En dan moet D niet zeiken, schuift 'ie maar een stukje op in bed.
Zeker doen. Zonder drank geen party.
Dan kan ik er straks allemaal witte kleverige slierten mee spuiten, dat is ook niet de bedoelingquote:
Aan haar geeft danquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Mensen die aandacht zoeken zijn per definitie irritant
Zeker.. dat ook wel ..quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Je zal toch wat proefritjes moeten maken
quote:
Dat doe je toch al.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan kan ik er straks allemaal witte kleverige slierten mee spuiten, dat is ook niet de bedoeling
Verhips, je hebt gelijkquote:
Zolang je dat op een normale manier doet kan iemand het je verder niet kwalijk nemen....quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Aandacht is prima.. maar deze vorm van aandacht liever niet. Dan sta ik het liefste in de muur dat iedereen langs me looptBovendien vind ik het tamelijk rot om iemand af te wijzen voor diegene.
Lukt het een beetje?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]hoezo? Druk met telefoontjes even
Nee maar voelt toch rotquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
Zolang je dat op een normale manier doet kan iemand het je verder niet kwalijk nemen....
Maar oke
Jup Why?quote:
Nope, wilde een analyse inleveren, kreeg ik vanmorgen opdracht voor, werd nu alweer ingetrokkenquote:
Jammer, cocktailnight in de bar vanavond.quote:[..]
Nee maar voelt toch rot
[..]
Jup Why?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]hoezo? Druk met telefoontjes even
Als jullie het maar leuk haddenquote:
Toevallig wel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Als jullie het maar leuk hadden
Was je een date aant regelen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toevallig wel.
Maar als het Peu was dan had ik zn stem wel herkent
Yes.. ik ga denk ik wel even, maar niet te lang en te laat.. Maar je mag mee.. mits je in pak komt... oehh misschien zijn er wel meer mannen in pakquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, wilde een analyse inleveren, kreeg ik vanmorgen opdracht voor, werd nu alweer ingetrokken
[..]
Jammer, cocktailnight in de bar vanavond.
Geen probleem hoor, donkerblauw met krijtstreep of grijs?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Yes.. ik ga denk ik wel even, maar niet te lang en te laat.. Maar je mag mee.. mits je in pak komt... oehh misschien zijn er wel meer mannen in pak
ik denk de hele dag aan seks, dus dat is niet zo gekquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij leest gewoon wat je wil lezen
my wish is your command?quote:
Grijs! Of zwartquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, donkerblauw met krijtstreep of grijs?
Je bent niet de enige hoor, maar ik kan wel nog steeds lezenquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:57 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik denk de hele dag aan seks, dus dat is niet zo gek
[..]
my wish is your command?
Nice!quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Grijs! Of zwartMag ook wel blijven pitten, maar ik ga om 6 uur op
Ben aan het viool spelen ipv verslagen maken
Na de cocktails ga ik niet meer naar huis rijden denk ikquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Grijs! Of zwartMag ook wel blijven pitten, maar ik ga om 6 uur op
Succesvol gesprek?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, met een klant aan het bellen.
wat speel je graag? modern of klassiek?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:58 schreef Evie het volgende:
blijkbaar stroomt bij mij ook het bloed uit m'n hersens.. maar waarheenquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hoor, maar ik kan wel nog steeds lezen
Aangeven in 1 brief?quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:04 schreef Fera het volgende:
Ik wil op twee vacatures van hetzelfde restaurant reageren. Hoe kan ik dat het beste aanpakken?
ligt eraan hoe verschillend de functies zijn?quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:04 schreef Fera het volgende:
Ik wil op twee vacatures van hetzelfde restaurant reageren. Hoe kan ik dat het beste aanpakken?
Je clitjequote:Op donderdag 9 januari 2014 16:04 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
blijkbaar stroomt bij mij ook het bloed uit m'n hersens.. maar waarheen
Kloppen klitjes ook wel eens?quote:
+ tepelsquote:
Een kloppende eikel, dan weet je zeker dat je op je toppunt van geilheid bentquote:
Kom maar lieverd, ik heb al een badjas, deken en een kopje koffie voor jequote:
Soms, als er geen bel is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze vrouw weet, heb je ook droge sokken toevalligquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom maar lieverd, ik heb al een badjas, deken en een kopje koffie voor je
Zoals gezegd, clitquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:04 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
blijkbaar stroomt bij mij ook het bloed uit m'n hersens.. maar waarheen
Ja, en lekkere warme sloffen maat 41. Past dat?quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Deze vrouw weet, heb je ook droge sokken toevallig
Britse Kortharenquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:09 schreef PeuRac het volgende:
Wie zich afvraagt waarom ik perse Britse Korthaar als katjes wil, moet deze filmpjes eens bekijken:
F&F / Het grote Fok! foto's van Britjes topic #7 -Goedzakken
(pas op, cuteness alert!)
Met 2 voeten in 1 slofquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en lekkere warme sloffen maat 41. Past dat?
Kun je dat maken dan?quote:
Jup anderhalf jaar oid.. daarvoor zo'n 6 jaar nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Na de cocktails ga ik niet meer naar huis rijden denk ikdonkerblauw zit lekkerder
En die heb je lang niet meer aangeraakt!
Afwas en bediening.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:04 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ligt eraan hoe verschillend de functies zijn?
Waar ik zin in heb momenteel een beetje zomaar watquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
wat speel je graag? modern of klassiek?
quote:
Vast welquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Kun je dat maken dan?Ik hoorde van iemand anders twee aparte brieven en één dag ertussen voor het versturen. Maar ik vraag me af wat daar het nut van is.
Ben je net zo goed als Miri Ben-Ari?quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Waar ik zin in heb momenteel een beetje zomaar wat
quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
Spelen met een laserpointer
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een kloppende eikel, dan weet je zeker dat je op je toppunt van geilheid bent
quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:13 schreef rival het volgende:
[..]
Ben je net zo goed als Miri Ben-Ari?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Jup anderhalf jaar oid.. daarvoor zo'n 6 jaar niet
Maar je mag blijven pitten hoor.. ook als ik vertrek enzo
quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
http://www.3fm.nl/relax
AwesomeMaar het echte is beter
Doe ik ook alleen onder de douche of als ik alleen thuis benquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
Net als dat ik alleen onder de douche zing
quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]kom ik na het eten naar jou toe, uurtje of 8?
Ik doe het een ander niet aanquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Doe ik ook alleen onder de douche of als ik alleen thuis ben
jou kennende verzin je wel wat...quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:29 schreef rival het volgende:
Je zal over een uur maar weekend hebben en geen idee what to dooo
Eerst maar die ene, dan later die andere.quote:
Bel je scharrel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:29 schreef rival het volgende:
Ritje richting Nijmegen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:29 schreef rival het volgende:
En die ga jij vertalen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:29 schreef Snoepie85 het volgende:
HAHAHAHAHA
we krijgen een aanvraag binnen om de ondertitels te verzorgen van een Franse studenten pornofilm
![]()
![]()
![]()
![]()
Normaal heb ik stiekem ook wel opties en uitnodigingen om wat te gaan doen.....quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jou kennende verzin je wel wat...
quote:
o mijn god o mijn god, o wat is ie groot, mag hij in mn mond? O god o heilige god o jezus AAAH AAAAAH "nepkreun"?quote:
Je bent wel met de bediening begonnen he?quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Eerst maar die ene, dan later die andere.
Dans mon cul! Dans mon cul!quote:
Ninja te laatquote:
Is het een beetje goede porno, of valt het tegen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:33 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
dit is echt epic, ze hebben het filmpje meegestuurd
nee ik vertaal zelf niet
het is echt fucking slechtquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is het een beetje goede porno, of valt het tegen?
Maakt dat wat uit dan? Ik had voor die andere al een brief die ik maar een heel klein beetje hoefde aan te passen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent wel met de bediening begonnen he?
Respecteren ze de Franse gewoonte van veel haar?quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:35 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
het is echt fucking slechtmaar hilarisch
Je mag het waarschijnlijk niet delen hequote:Op donderdag 9 januari 2014 16:35 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
het is echt fucking slechtmaar hilarisch
neequote:Op donderdag 9 januari 2014 16:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je mag het waarschijnlijk niet delen he
JA !!! "c'est la nature"quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Respecteren ze de Franse gewoonte van veel haar?
Nou ik denk dat je liever bediening doet dan afwas?quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit dan? Ik had voor die andere al een brief die ik maar een heel klein beetje hoefde aan te passen.
Ghehe.quote:
Nou het gaat vast over mensen in Nederland.. die de hele tijd Dans Cu zeggen.. Dat we allemaal kontenhoeren zijnquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is het een beetje goede porno, of valt het tegen?
Afknapper altijd bij die Franse chicksquote:
Oh je kwam alleen ff bijdehand doen tegen mequote:Op donderdag 9 januari 2014 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe.![]()
Ik ga verder met mn serie!
ja kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Afknapper altijd bij die Franse chicks
Maakt mij niets uit. En in de afwas heb ik ervaring.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
Nou ik denk dat je liever bediening doet dan afwas?
Genoeg templates te vindenquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:39 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja kan ik me voorstellen
oke, hoe ga ik die offerte nu professioneel opstellen
Dan maakt het ook niet uit welke je eerst stuurt neequote:Op donderdag 9 januari 2014 16:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Maakt mij niets uit. En in de afwas heb ik ervaring.
Ergens in Utrecht zelfs 55.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
WHAHAHA
[ afbeelding ]
Met bijbehorende tekst:
De zuidwestenwind neemt in de loop van de avond af naar matig tot krachtig, maar hij blijft nog wel vlagerig. Vanuit het zuidwesten wordt het bovendien droog en het klaart op.
Morgen volgt een mooie dag. Het blijft overal droog en op de meeste plekken krijgt de zon flink de ruimte. In het noordoosten kan het wat tegenvallen met de zon, doordat daar meer bewolking aanwezig is. Het is een stuk rustiger dan vandaag, met een windkracht 3 tot 5 uit het zuidwesten, en het wordt 8 tot 10 graden.
Afbeelding: het verwachte aantal zonuren voor vrijdag 10 januari.
Hoorn heeft 44 zonuren in de planning staan![]()
Gewoon zoals elke andere?quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:39 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja kan ik me voorstellen
Zolang je er maar 'Scheren en opnieuw filmen = 15% korting' bijzetquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:39 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja kan ik me voorstellen
Goed smeren dan welquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
WHAHAHA
[ afbeelding ]
Met bijbehorende tekst:
De zuidwestenwind neemt in de loop van de avond af naar matig tot krachtig, maar hij blijft nog wel vlagerig. Vanuit het zuidwesten wordt het bovendien droog en het klaart op.
Morgen volgt een mooie dag. Het blijft overal droog en op de meeste plekken krijgt de zon flink de ruimte. In het noordoosten kan het wat tegenvallen met de zon, doordat daar meer bewolking aanwezig is. Het is een stuk rustiger dan vandaag, met een windkracht 3 tot 5 uit het zuidwesten, en het wordt 8 tot 10 graden.
Afbeelding: het verwachte aantal zonuren voor vrijdag 10 januari.
Hoorn heeft 44 zonuren in de planning staan![]()
66 in zeelandquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ergens in Utrecht zelfs 55.
Bij ons helemaal geen zon. Blijft gewoon donker.
ja uiteraard - maar ik ga binnenkort weg dus mijn vervanger mag het opstellen en ik ga het dan mooi makenquote:
Ja, zie het net staan.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Zolang je er maar 'Scheren en opnieuw filmen = 15% korting' bijzet
Komen er plaatjes bij dan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:42 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja uiteraard - maar ik ga binnenkort weg dus mijn vervanger mag het opstellen en ik ga het dan mooi maken
Moet je overwerken?quote:
nee gewoon keihardquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Komen er plaatjes bij dan?![]()
Hoop dat je het geluid zachtjes had staan trouwens
Ja en laat begonnen.quote:
goh, dat je dat hebt afgeslagen. klinkt als een geweldige kansquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:45 schreef Dven het volgende:
Ik heb ooit nog een baantje aangeboden gekregen om als scenarioschrijver in de seksbranche te werkenMaar dat zag ik toch niet zitten, zeker niet als eerste baantje in Bulgarije
Leuk voor je collega'squote:Op donderdag 9 januari 2014 16:44 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nee gewoon keihardis voor het werk hè
kwartiertje nogquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:44 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik ook - hierna nog 1 dag werken
Irritant is datquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja en laat begonnen.
Gisteren eerder weg gegaan omdat de huismeester langs zou komen, maar die zak kwam niet opdagen
Lijkt me best leuk om er eens rond te lopen maar daar houdt het ook wel bij op.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:45 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
goh, dat je dat hebt afgeslagen. klinkt als een geweldige kans
Ben jij bewust naar Bulgarije vertrokken en daar werk op gezocht?quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:45 schreef Dven het volgende:
Ik heb ooit nog een baantje aangeboden gekregen om als scenarioschrijver in de seksbranche te werkenMaar dat zag ik toch niet zitten, zeker niet als eerste baantje in Bulgarije
quote:
nou, het is weer dik aan tussen ons, geloof ikquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:45 schreef Dven het volgende:
Snoepie zou sowieso een hoofdrol vertegenwoordigen
Had ik eindelijk een leuk antwoord kunnen geven op één van die irritante familievragen tijdens kringverjaardagen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:45 schreef Dven het volgende:
scenarioschrijver lijkt me best leuk andersquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk om er eens rond te lopen maar daar houdt het ook wel bij op.
Nee, ik denk niet dat dat goed zou aflopenquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben jij bewust naar Bulgarije vertrokken en daar werk op gezocht?
Sowieso. Schrijf je mee aan eigen scenario?quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:47 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
[..]
nou, het is weer dik aan tussen ons, geloof ik
graagquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso. Schrijf je mee aan eigen scenario?
Op zich lijkt het me wel leuk om een goed verhaal rondom porno te makenquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
scenarioschrijver lijkt me best leuk anders
ik zou kijkenquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Op zich lijkt het me wel leuk om een goed verhaal rondom porno te makenMaar dan ga je zo in je eigen fantasiewereld leven die haast niet meer bij te halen valt door de realiteit.. Of ik zou zelf ook gelijk als acteur op moeten treden
Ik heb al heel andere dingen voorzien voor jouw poesquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:49 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
graagniet te kinky graag. dus geen krokodillen in m'n poes.
doe je zelf ook mee?
Zijn er goede porno verhalen dan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Op zich lijkt het me wel leuk om een goed verhaal rondom porno te makenMaar dan ga je zo in je eigen fantasiewereld leven die haast niet meer bij te halen valt door de realiteit.. Of ik zou zelf ook gelijk als acteur op moeten treden
M'n eerste fanquote:
Nog niet, dat is het hem juistquote:
dingEN ? wel voorzichtig met me hèquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb al heel andere dingen voorzien voor jouw poes![]()
Als ze mee doet, moet ze wel kijken hequote:
Batman XXX is beter dan de 3 laatste echte Batman films.quote:
Gewoon al het niks moeten voelt zo lekkerquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weinig in de planning dus mwah
Het klonk misschien iets te enthousiast jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:51 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
dingEN ? wel voorzichtig met me hè
Nopequote:Op donderdag 9 januari 2014 16:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Irritant is datal wat gehoord uit Utrecht?
Denk sowieso dat de realiteit flink gaat veranderen als je in dat wereldje zitquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Je eigen porno terug zien lijkt me echt ruk. Wordt ook totaal niet opgewonden als ik foto's of filmbeeldne van mezelf ziequote:Op donderdag 9 januari 2014 16:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ze mee doet, moet ze wel kijken he
lol. ik zou dat nooit willen zien van mezelfquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ze mee doet, moet ze wel kijken he
Ik kijk maar weinig porno, maar wat je dan soms zietquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
Denk sowieso dat de realiteit flink gaat veranderen als je in dat wereldje zit
Misschien dat je af en toe nog als bedankje afgezogen wordt door een dame maar daar blijft het ook wel bijquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
Denk sowieso dat de realiteit flink gaat veranderen als je in dat wereldje zit
dat denk je.. paar weken later heb je schurft op je eikelquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien dat je af en toe nog als bedankje afgezogen wordt door een dame maar daar blijft het ook wel bij
Je moet dan ook niet naar jezelf kijkenquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Je eigen porno terug zien lijkt me echt ruk. Wordt ook totaal niet opgewonden als ik foto's of filmbeeldne van mezelf zie
Doe ik al te veelquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
Gewoon al het niks moeten voelt zo lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |