Het vergt maar 1 topic postquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:58 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
daar zit ik niet. en te veel moeite om binnen te komen
dat is zwaar overratedquote:
wat wil je zien dat niet al 10jr rondzwerft op het Internet?quote:
Ja, want iemand van 15 ziet er op haar 26e nog steeds hetzelfde uit.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wat wil je zien dat niet al 10jr rondzwerft op het Internet?
26-15=11quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, want iemand van 15 ziet er op haar 26e nog steeds hetzelfde uit.
detailquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wat wil je zien dat niet al 10jr rondzwerft op het Internet?
was niet als sneer naar jou bedoeldquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:01 schreef Anne het volgende:
Ik zal je trouwens nog eens een plezier doen, flapdrol.
Hmm, een aantal posters van hier heeft wel eens iets gepost in KPD geloof ik.quote:
ja jezus, dat geKPD de hele tijdquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, een aantal posters van hier heeft wel eens iets gepost in KPD geloof ik.
op een persoon wel ja. Leuk om kleine dingen te onthouden en te benoemen.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
op een persoon wel ja. Leuk om kleine dingen te onthouden en te benoemen.
Ja, in US heb ik ze niet voor bij zien komen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:03 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja jezus, dat geKPD de hele tijd
geleerd van mn 1e vriendinnetjequote:
Vertel me er alles over... ik kan en wil er niet in.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:03 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja jezus, dat geKPD de hele tijd
je zei net dat je nog nooit echt vriendinnetjes gehad hebtquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
geleerd van mn 1e vriendinnetjeben haar nog altijd dankbaar daarvoor
Scharrel bedoelt ie, de eerste van duizenden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:05 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
je zegt net dat je nog nooit echt vriendinnetjes gehad hebt
duizendenquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Scharrel bedoelt ie, de eerste van duizenden.
bustedquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:05 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
je zei net dat je nog nooit echt vriendinnetjes gehad hebt
of wacht! Wat hij zegtquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Scharrel bedoelt ie, de eerste van duizenden.
shitquote:
Ik het karakter.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:13 schreef Snoepie85 het volgende:
over warm worden van bepaalde lichaamsdelen gesproken..
ik vind het gezicht eigenlijk nog het belangrijkst
dat is wel hetgeen waar je het meeste naar kijkt ja.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:13 schreef Snoepie85 het volgende:
over warm worden van bepaalde lichaamsdelen gesproken..
ik vind het gezicht eigenlijk nog het belangrijkst
Kan je nagaan hoe warm ik er van wordquote:
Onzin, je zou haar wel nemen en daarna keihard laten vallen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is wel hetgeen waar je het meeste naar kijkt ja.
En cliché maar daarom ook waar (voor mij) iemands persoonlijkheid, iemand kan nog zo mooi zijn op de foto, met een klote persoonlijkheid zal ik er nooit warm voor lopen.
mooie filmquote:
Zo'n lekkere bitch gewoon genadeloos afstraffen voor haar nare persoonlijkheidquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is wel hetgeen waar je het meeste naar kijkt ja.
En cliché maar daarom ook waar (voor mij) iemands persoonlijkheid, iemand kan nog zo mooi zijn op de foto, met een klote persoonlijkheid zal ik er nooit warm voor lopen.
fixed itquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Onzin, je zou haar wel keihard nemen en daarna laten vallen.
Nee. Zelfs bij een scharrel vind ik het wel meetellenquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Onzin, je zou haar wel nemen en daarna keihard laten vallen.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:20 schreef muhahaha het volgende:
In dat gifje is het wel een gladjakker ja.
ja dusquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:20 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]dat is de bedoeling van zijn rol...
Mwah niet echt van hoogstaande kwaliteit, maar goed.. smaken verschillenquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:19 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
goede acteurleuke rollen, toffe films
zoiets:quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mwah niet echt van hoogstaande kwaliteit, maar goed.. smaken verschillen
Ik ga eens wat nuttigs doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:28 schreef muhahaha het volgende:
Jesus snoep, je mag je wel eens scheren.
tjappiequote:Op donderdag 9 januari 2014 11:31 schreef muhahaha het volgende:
Duurde even voordat je die had gevonden.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:35 schreef muhahaha het volgende:
Ik dacht dat je thuis op de bank lag.
Hoiquote:
daar doe je de analyse toch voor?quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:51 schreef PeuRac het volgende:
Bah, twee analyses maken waarvan ik niet eens weet of er ook maar iets uit gaat komen
Nee, dit is om een opdracht binnen te halen, maar zonder met de klant gesproken te hebben, is het lastig in te schatten wat zij belangrijk vindenquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:52 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
daar doe je de analyse toch voor?
oh, moet je bij zo'n analyse dan niet sowieso contact opnemen met de klantquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, dit is om een opdracht binnen te halen, maar zonder met de klant gesproken te hebben, is het lastig in te schatten wat zij belangrijk vinden
Ik heb een kader gekregen en zal het daarmee moeten doen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:55 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
oh, moet je bij zo'n analyse dan niet sowieso contact opnemen met de klant
okeeeeeequote:Op donderdag 9 januari 2014 11:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb een kader gekregen en zal het daarmee moeten doen.
Dank jequote:
Jij ook!quote:
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Eerst een tosti maken, dan in de diepvries en dan weer opwarmen?quote:
Een voorraadje aanleggen jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Eerst een tosti maken, dan in de diepvries en dan weer opwarmen?
Heb je ze wel eens op?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind jij, maar ik vind van niet.
Huh, maar waarom niet gewoon meteen maken als je zin hebt, je hebt toch wel altijd brood thuis?quote:
Brood wel, kaas ook, maar ham niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Huh, maar waarom niet gewoon meteen maken als je zin hebt, je hebt toch wel altijd brood thuis?
Wat doe je normaal op je brood dan? Alleen kaas?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Brood wel, kaas ook, maar ham niet.
Geen ham in ieder geval. Dat gaat alleen op de tosti's.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat doe je normaal op je brood dan? Alleen kaas?
Kon de afgelopen dagen niet echt eten en ben nu volgens anderen wel iets afgevallen.Zal er binnenkort wel weer aanzitten, maar a la.
Ik moet niksquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou niet de mijne, want dan zou je je mening moeten bijstellen
Houden zo.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat doe je normaal op je brood dan? Alleen kaas?
Kon de afgelopen dagen niet echt eten en ben nu volgens anderen wel iets afgevallen.Zal er binnenkort wel weer aanzitten, maar a la.
Zat Chai achter je?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:10 schreef Fascination het volgende:
Zat vandaag in de bus en hoorde twee boer'n wichtkes achter me babbelen en ze zeiden steeds "facking chill". Echt, wat een woordkeuze.
Nee, die zou hopelijk wel wat interessantere gesprekken voeren.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Houden zo.
[..]
Zat Chai achter je?
Chill..... brr..... iemand die ik ken(de) zei dat ook altijdquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:10 schreef Fascination het volgende:
Zat vandaag in de bus en hoorde twee boer'n wichtkes achter me babbelen en ze zeiden steeds "facking chill". Echt, wat een woordkeuze.
Ik moet niksquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jawel, want mijn tosti's zijn overheerlijk
Ik zeg ook altijd chillquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Chill..... brr..... iemand die ik ken(de) zei dat ook altijd
Ik typte mijn naam, nee is geen tosti. Mijn echte naam, geen tosti.quote:
Heb een keer haar Vocaroo dingen gehoord. Erg schattig accent.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, die zou hopelijk wel wat interessantere gesprekken voeren.
er komt hetzelfde product uit het apparaat.. het moet er alleen iets langer inquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind jij, maar ik vind van niet.
Kanker heeft voor veel mensen een negatieve lading, dus iemand die vindt dat het wel 'iets minder' kan, lijkt me alleen maar positief.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:16 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een dwingend, jankerig wijfje.
wat, jezusquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
Ik typte mijn naam, nee is geen tosti. Mijn echte naam, geen tosti.
Ik denk ik vul tosti in. Toen zei hij bedoelde je soms Eric? dus ik type Eric in en dat is een tosti.
Tja ik vind het maar raar klinken. Dame kwam uit Den Haag overigens, dus het is wel over heel Nederland verspreid blijkbaarquote:
En toch smaakt ham dat bevroren is geweest anders, dan ham die vers uit zijn verpakking komt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
er komt hetzelfde product uit het apparaat.. het moet er alleen iets langer in
Kankergoede columnquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:16 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een dwingend, jankerig wijfje.
iedereen gebruikt toch woorden als chill en relaxtquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik vind het maar raar klinken. Dame kwam uit Den Haag overigens, dus het is wel over heel Nederland verspreid blijkbaar
quote:
quote:Recept:
De Tosti Pepersalami-Oude Kaas is een van de meest beroemde, beruchtte en gegeten tosti's in de westerse tostiwereld. Deze tosti kenmerkt zich door een excellente combinatie van twee zeer lekkere producten, namelijk pepersalami en oude kaas. De combinatie van deze twee ingrediënten zorgt voor een kwadratatie van het sowieso al fantastische smaakeffect. Alleen de allergrootste tostibakkers ter wereld kennen de geheimen van deze tosti. Hij is dan ook niet voor iedereen weggelegd.
"Op oudjaarsdag zullen we allemaal opgelucht afscheid nemen van het woord 'kanker' bijvoeglijk naamwoord." Prima dat je ergens een mening over hebt, maar ga andere mensen niet je mening opdringen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:19 schreef STING het volgende:
[..]
Kanker heeft voor veel mensen een negatieve lading, dus iemand die vindt dat het wel 'iets minder' kan, lijkt me alleen maar positief.
Dan kun je 3/4 van de columns schrappen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Op oudjaarsdag zullen we allemaal opgelucht afscheid nemen van het woord 'kanker' bijvoeglijk naamwoord." Prima dat je ergens een mening over hebt, maar ga andere mensen niet je mening opdringen.
't is gewoon een columnquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Op oudjaarsdag zullen we allemaal opgelucht afscheid nemen van het woord 'kanker' bijvoeglijk naamwoord." Prima dat je ergens een mening over hebt, maar ga andere mensen niet je mening opdringen.
Alsof zo'n kankerrapper met iets kankerbriljants als kankerbedankt kankerbedankt kankerbedankt zou komen. Kanker toch op met dat kankerwijfquote:
quote:
het is uit. en uit is uit. en nou opzouten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Alsof zo'n kankerrapper met iets kankerbriljants als kankerbedankt kankerbedankt kankerbedankt zou komen. Kanker toch op met dat kankerwijf
Dat lucht op.
Okequote:Op donderdag 9 januari 2014 13:25 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
het is uit. en uit is uit. en nou opzouten.
Eens. Bezig het zelf ook nooit. Nouja. Zo goed als nooit, danquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:25 schreef rival het volgende:
Ik ben het wel eens met het feit dat het allemaal wat minder mag
Voordeel is wel dat je er lekker pluizig haar van krijgt als het weer opgedroogd isquote:
quote:
Ik gebruikte het vaak, daar ben ik mee gestopt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Eens. Bezig het zelf ook nooit. Nouja. Zo goed als nooit, dan
Als korte vloek is het dan ook een prachtwoord, uitspraaktechnisch gezienquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ik gebruikte het vaak, daar ben ik mee gestopt.
Soms floept het er nog uit
Het is zo jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Als korte vloek is het dan ook een prachtwoord, uitspraaktechnisch gezienHarde toon, twee lettergrepen, zware lading.
pluizig haarquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat je er lekker pluizig haar van krijgt als het weer opgedroogd is
quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
Het is zo ja
Maar gewoon als een op zichzelf staand woord dan..... ik zet het niet ergens voor....
ik zeg het echt nooitquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
Het is zo ja
Maar gewoon als een op zichzelf staand woord dan..... ik zet het niet ergens voor....
Ik geloof dat je daarmee nogal wat gelovigen kwetst. Maar dat mag schijnbaar dan weer wel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:30 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik zeg het echt nooit![]()
ik vind godverdegodverdekutkut ook wel goed hard klinken. of flink schreeuwen
quote:
Dat is alleen als je Godverdomme zegt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik geloof dat je daarmee nogal wat gelovigen kwetst. Maar dat mag schijnbaar dan weer wel.
ja idd mét een hoofdletter welquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is alleen als je Godverdomme zegt.
jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
Godverdomme is echt een fijn scheldwoord
Eensquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
Godverdomme is echt een fijn scheldwoord
Ik hoor het altijd in die stem ookquote:
+1quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoor het altijd in die stem ook
jepquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoor het altijd in die stem ook
Kom jij een stuk deze kant op, rij ik jou kant op, doen we het ergens in t middenquote:
Lola dus nietquote:
is goed, hoe laat? en waar woon jequote:Op donderdag 9 januari 2014 13:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom jij een stuk deze kant op, rij ik jou kant op, doen we het ergens in t midden
Ik heb ze in de auto liggen. Ik woon in Hilversum, weet je tochquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:44 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
is goed, hoe laat? en waar woon je
ik heb condooms.
oh ja, dat wist ikquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb ze in de auto liggen. Ik woon in Hilversum, weet je toch![]()
Ergens in het midden, bij Eindhoven? Motelletje pakken of zo
Voor mij ookquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:45 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
oh ja, dat wist ik
Eindhoven, uurtje hier vandaan.
ik werk tot 17uquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor mij ook15u afspreken dan maar?
Ohquote:
Dat zijn we toch aan het regelenquote:
GMTAquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:47 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja dat zijn we toch aan het regelen
Zou bijna denken dat je mijn 2e persoonlijkheid bentquote:
Lola, zullen wij ook meeten vandaag anders?quote:
quote:
Sorry geen oppas voor de kinderenquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lola, zullen wij ook meeten vandaag anders?
Ik kan toch gewoon jouw kant opkomen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry geen oppas voor de kinderen
En terecht, een man heeft ook recht op prive momentenquote:
begrijpelijk. ik zou zelf ook een slappe krijgen als ik in een **** (mag dit openbaarquote:
Ohja dat kan ook nog.. tot over 3,5 uur dan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan toch gewoon jouw kant opkomen?
Het is dat ik moet werken vanavond, anders had ik het nog gedaan ook.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja dat kan ook nog.. tot over 3,5 uur dan?
ziekenhuis?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:52 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
begrijpelijk. ik zou zelf ook een slappe krijgen als ik in een **** (mag dit openbaar) werkte
ik bedoel.. ik heb geen piemol
Bohh dat is fijnquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is dat ik moet werken vanavond, anders had ik het nog gedaan ook.
Heb een auto voor de deur, voor anderhalve week
Oeps. Gauw verplaatsen dan!quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bohh dat is fijn
Ik moet de mijne nog even verplaatsen, de schutting die bij de parkeerplaats staat die dreigt om te waaien....
Auto hebben is fijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is dat ik moet werken vanavond, anders had ik het nog gedaan ook.
Heb een auto voor de deur, voor anderhalve week
Ja, maar mensen die afhankelijk zijn van een auto vind ik dan weer stomquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Auto hebben is fijn.
Ben blij dat ik er het weekend eentje heb.
Ja tis nu ff droog...quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oeps. Gauw verplaatsen dan!
Dat is waar.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar mensen die afhankelijk zijn van een auto vind ik dan weer stom
Gelukkig zit je in de auto ook droogquote:
Voor mij is het ook makkelijk, vanwege werk enzo. Maar ik ben er gelukkig niet van afhankelijkquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar dit is makkelijk omdat ik even op en neer moet naar het midden van het land.
Weekend daarop ook.
Werk je zo ver weg dan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor mij is het ook makkelijk, vanwege werk enzo. Maar ik ben er gelukkig niet van afhankelijk
Dat niet. Maar wel tot laat. En dat ga ik niet fietsen van Hengelo naar Enschede in het donkerquote:
Maar ik moet ook HEEEEEEEEEELEmaal er heen lopenquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig zit je in de auto ook droog
Ahwquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar ik moet ook HEEEEEEEEEELEmaal er heen lopen
twee vrouwen onderling mag wel van mijquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:00 schreef Snoepie85 het volgende:
seg, wie moet er hier nou een room gaan getten?
Als jullie nou allemaal een kamer nemen...quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:00 schreef Snoepie85 het volgende:
seg, wie moet er hier nou een room gaan getten?
en dan meedoen of kijken?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
twee vrouwen onderling mag wel van mij
Als t ff kan meedoen. Heb nog nooit een trio gedaanquote:
Zeker netjes!quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:57 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
oké!ik wilde geen privé info prijs gaan zittne geven. netjes van mij he?
Gezellig joh home alonyquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als jullie nou allemaal een kamer nemen...
Kan ik lekker in mijn eentje gaan zitten hier.
kan me niet voorstellen dat ze er allemaal even goed uitzienquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
Zeker netjes!
Maar daar ligt het niet aan, ik zou toch juist zin moeten krijgen van al die zustertjes
Heb voldoende dm contact momenteel, verveel me geen moment.quote:
Dan hoef je ook niet hier alleen te gaan zittenquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb voldoende dm contact momenteel, verveel me geen moment.
ik ook nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als t ff kan meedoen. Heb nog nooit een trio gedaan
Nee zeker niet. Maar er lopen hier wel pareltjes rond hoorquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:03 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat ze er allemaal even goed uitzien![]()
Van die ziekenhuislucht zou ik echt een laag libido krijgen denk ikquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
Zeker netjes!
Maar daar ligt het niet aan, ik zou toch juist zin moeten krijgen van al die zustertjes
Dan ga jij erbij zittenquote:
ik ookquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van die ziekenhuislucht zou ik echt een laag libido krijgen denk ik
Ik ook niet, maar als ik het doe, dan wel liever een vrouw erbij dan een man denk ikquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:04 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik ook nietmaar weet ook niet of dat wel iets voor mij is
Oh jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want hij wil alleen zitten
voor mij zou het niet uitmaken, denk ik. kan nu lekker uitproberenquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als ik het doe, dan wel liever een vrouw erbij dan een man denk ik
Dat is wel het voordeel jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:09 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
voor mij zou het niet uitmaken, denk ik. kan nu lekker uitproberen
Ik dacht dat jouw scharrel er niet van was? Of heb je inmiddels weer een nieuwe gescoord die wel wil?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel het voordeel jaWil het met mijn scharrel ook proberen. Wanneer kom je langs?
misschien over een paar maandenquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel het voordeel jaWil het met mijn scharrel ook proberen. Wanneer kom je langs?
En wanneer was je hier ook alweer?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van die ziekenhuislucht zou ik echt een laag libido krijgen denk ik
Jawelquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht dat jouw scharrel er niet van was? Of heb je inmiddels weer een nieuwe gescoord die wel wil?
Oh dat zal ik het verkeerd begrepen hebbenquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawelhad er zelfs 2 die er van wilde, maar die ene heeft nu een vriend
Aah joh, dan maakt het juist niet uit wat je doetquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:13 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
misschien over een paar maandeneerst even m'n eigen scharrels afwerken, die heb ik nog maar net
Niet?quote:
Kom wel eens in een ziekenhuisquote:
ja wel. want zij staan bovenaan mijn to do list (quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah joh, dan maakt het juist niet uit wat je doet
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:16 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja wel. want zij staan bovenaan mijn to do list ()
En die ruiken allemaal hetzelfde? hebben allemaal dezelfde materialen en eten e.d.?quote:
Dat zou ik nooit van je vragenquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:17 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
tuurlijk. duidelijkheid is handig. en nee, ik ga 'm hier niet posten
de opmerking die ik wist dat zou komen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit van je vragen![]()
Mag gewoon in de DM
Zulke inkoppers kan ik niet laten liggenquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:18 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
de opmerking die ik wist dat zou komen.
Flinke lijst wel ofnie?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:16 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja wel. want zij staan bovenaan mijn to do list ()
Want jij staat er ook op en bent pas over 3 jaar aan de beurt of..?quote:
Waarom zo?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Want jij staat er ook op en bent pas over 3 jaar aan de beurt of..?
Situaties en locatiesquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:26 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
staat een drietal namen op, een aantal 'situaties'en een paar locaties..
Oh dat valt nog reuze meequote:Op donderdag 9 januari 2014 14:26 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
staat een drietal namen op, een aantal 'situaties'en een paar locaties..
Omdat ze blijkbaar een lange to-dolist heeft,...?quote:
nou, dat valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat ze blijkbaar een lange to-dolist heeft,...?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
oppaskind krijgt rozijntjes![]()
maar de motoriek van die kleintjes is nog niet helemaal je-van-het... rozijntje eindelijk tussen 2 vingers vast, zittie met zijn middelvinger vast in zijn neus
ja dat zal bestquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Situaties en locaties![]()
ben wel benieuwd naar je wensen dan eigenlijk
Je laat ze over je heen komen? Geilquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:30 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nou, dat valt wel mee hoor.
ik laat het allemaal over me heen komen / ik sta open voor nieuwe dingen / en nog meer van die leuke uitdrukkingen
De deceptiequote:Op donderdag 9 januari 2014 14:31 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja dat zal best
ik laat het hier toch even bij
-no comment- but yes, dohquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je laat ze over je heen komen? Geil
anders rijmt het niet met mijn 'ik sta ervoor open'. bedoel ik meer. trouwens niet nieuwquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind ik niet zo 'doh' hoor
Okequote:Op donderdag 9 januari 2014 14:33 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
anders rijmt het niet met mijn 'ik sta ervoor open'. bedoel ik meer.
Nou en of welquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:34 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
jij houdt helemaal niet van mannen? in bed enzo bedoel ik dan?![]()
Kan me er wat bij voorstellen nu ik dat soort dingen met mijn nichtje meemaakquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
oppaskind krijgt rozijntjes![]()
maar de motoriek van die kleintjes is nog niet helemaal je-van-het... rozijntje eindelijk tussen 2 vingers vast, zittie met zijn middelvinger vast in zijn neus
/OUD
/don't care
/maak verder niks boeiends mee
Ik zeg nergens dat ze niet op mij mogen komenquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:36 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
okemaar ze mogen niet op je komen
waar dan wel?
Hoe oud is je nichtje ook al weer?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
Kan me er wat bij voorstellen nu ik dat soort dingen met mijn nichtje meemaak
maar je vindt het niet zo 'doh' ?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ze niet op mij mogen komen
Nu is ze alweer 17 maandenquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe oud is je nichtje ook al weer?
ik hou niet van dit soort grapjesquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar Snoepie, stiekem ben ik wel echt heel erg verliefd op jou![]()
![]()
Nee. Ik ken genoeg dames die dat niet willen, namelijkquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:37 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
maar je vindt het niet zo 'doh' ?
Hoe kom je er nou bij dat het een grapje zou zijn?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:38 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik hou niet van dit soort grapjes
Awwwquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou bij dat het een grapje zou zijn?
omdat sarcasme?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou bij dat het een grapje zou zijn?
oooow preuts?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Ik ken genoeg dames die dat niet willen, namelijk
quote:
Mijn hart is gebroken. Zulks een afwijzingquote:
TGND snoept volgens mij van 2 walletjesquote:
Heeft denk ik niet perse met preuts te makenquote:
waar heb ik je afgewezen? ik wil alleen geen grapjesquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Mijn hart is gebroke=n. Zulks een afwijzing
Maar ik maak geen grapjequote:Op donderdag 9 januari 2014 14:40 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
waar heb ik je afgewezen? ik wil alleen geen grapjes
Cutequote:Op donderdag 9 januari 2014 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
Nu is ze alweer 17 maanden
Ze zegt nu Oompie of Jowdy tegen me, zo leuk
Weet je ook eens hoe het voeltquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Mijn hart is gebroken. Zulks een afwijzing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |