quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arm meisje.
Hier is een knuffel:
[ afbeelding ]
Het is volgens mij oud nieuws dat TGND bi is tochquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
TGND snoept volgens mij van 2 walletjes
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is volgens mij oud nieuws dat TGND bi is toch
Voor Snoepie blijkbaar nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is ook geen verwijtquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:45 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
hallo, ik ben nog niet zo lang bij de club hoor
Ach ja, iedere vrouw op fok zowat.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Behalve de lesbiennes.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach ja, iedere vrouw op fok zowat.
Valt vies tegen hoorquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach ja, iedere vrouw op fok zowat.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:48 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
kijk eens in mijn fobo![]()
mag wel he?
Niet eens bischierig?quote:
Heb al teveel afwijzingen van de dames op Fok gehadquote:
Eens!quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:51 schreef Evie het volgende:
[..]
De Semi moeten we maar even weg gaan halen dan
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb al teveel afwijzingen van de dames op Fok gehad
quote:
Gelukkig nieuwjaarquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Heyyyy... gelukkig nieuwjaar nog![]()
![]()
Hoe gaat het?! Ook de beste wensen aan de rest hier ^^
Goed streven welquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:51 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
[..]
De Semi moeten we maar even weg gaan halen dan
B Curious! danquote:
Ja, maar jij bent een man.quote:
Zou ik als vrouw meer succes hebben denk je?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een man.
Ik ben een vrouw.
paraplu (/regenpakquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga me nat laten regenen... 2e keer vandaagFML
Blijkbaar niet dusquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou ik als vrouw meer succes hebben denk je?
Doegquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
Voelt het dan anders?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een man.
Ik ben een vrouw.
Ja... dingen zoals gewoonlijk maar verder wel echt goedquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:52 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar![]()
![]()
Gaat primaEn met u?
Zeker... solutions man!quote:
Vrouwen die zeuren over nat wordenquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
Gelukkig delen we dan in de miseriequote:
Voor een man is een afwijzing van een vrouw op Fok logisch. Voor een vrouw niet. Vind ikquote:
Jaquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor een man is een afwijzing van een vrouw op Fok logisch. Voor een vrouw niet. Vind ik
We kunnen ook stellen dat vrouwen te kieskeurig zijn. Het zal pas bijzonder zijn wanneer een FOK!ker een FOK!ster afwijstquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor een man is een afwijzing van een vrouw op Fok logisch. Voor een vrouw niet. Vind ik
Vreemd wel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan ook.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:57 schreef Dven het volgende:
[..]
We kunnen ook stellen dat vrouwen te kieskeurig zijn. Het zal pas bijzonder zijn wanneer een FOK!ker een FOK!ster afwijst
Dat gebeurt vaak zat hoorquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:57 schreef Dven het volgende:
[..]
We kunnen ook stellen dat vrouwen te kieskeurig zijn. Het zal pas bijzonder zijn wanneer een FOK!ker een FOK!ster afwijst
Ja, kloptquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Een afwijzing? Nou niet echt, laat ook zo'n nare nasmaak achter
rare wezens die vrouwenquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:58 schreef Snoepie85 het volgende:
collega van mij lacht alsof ze moet huilen.
ik raak er van in de war
Mensen die afwijzenquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Een afwijzing? Nou niet echt, laat ook zo'n nare nasmaak achter
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
rare wezens die vrouwenWonderlijke mooie sterke wezens die vrouwen
![]()
Ze ruiken het als je vrijgezel bent.. dus als ik even goed tel dan kom ik de afgelopen 3 weken op 5 man die ik heb afgewezen...quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
Wiens hart heb je nu weer gebroken Eev?
Ohai, Je bent weer single?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Ze ruiken het als je vrijgezel bent.. dus als ik even goed tel dan kom ik de afgelopen 3 weken op 5 man die ik heb afgewezen...
Zie het positief in: Je bent gewild.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Ze ruiken het als je vrijgezel bent.. dus als ik even goed tel dan kom ik de afgelopen 3 weken op 5 man die ik heb afgewezen...
prrrrrrrquote:
Relatieverzoek op mn verjaardag afgewezen... vervolgens waren er 2 gasten op mn feestje waarover ik de volgende ochtend van een vriendin van me hoorde dat ze heuze ruzies over me hebben omdat een van die twee dibs op me schijnt te hebben...WTF (die vriendin van me was daar wezen slapen). Vervolgens heb ik een boel zoenen afgewezen; een date afgewezen, en vervolgens las ik gister in een roddelboek in de kroeg dat een andere kerel met wil trouwen en met me naar bed wil en kinderen met me wil.. en was ik een beeeeetje freaked out... Echt serieus als vrouw mag je blijkbaar zelf geen mening meer hebben en blijk je eigendom te zijnquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ohai, Je bent weer single?
Maar ff zonder dollen.... wat heb je precies afgewezen? dates? relatieverzoeken?
Misschien moeten mannen hun ideeen voor zich houden als ze toch al wel weten dat ze er niks mee gaan bereikenquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie het positief in: Je bent gewild.
Dan had je het nooit af kunnen wijzen natuurlijkquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:14 schreef Evie het volgende:
Relatieverzoek op mn verjaardag afgewezen... vervolgens waren er 2 gasten op mn feestje waarover ik de volgende ochtend van een vriendin van me hoorde dat ze heuze ruzies over me hebben omdat een van die twee dibs op me schijnt te hebben...WTF (die vriendin van me was daar wezen slapen). Vervolgens heb ik een boel zoenen afgewezen; een date afgewezen, en vervolgens las ik gister in een roddelboek in de kroeg dat een andere kerel met wil trouwen en met me naar bed wil en kinderen met me wil.. en was ik een beeeeetje freaked out... Echt serieus als vrouw mag je blijkbaar zelf geen mening meer hebben en blijk je eigendom te zijn![]()
Nee niet perse.. raak er alleen een beetje naar van.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
Dan had je het nooit af kunnen wijzen natuurlijk
Maar goed voor je ego toch dit?
Vergeet die FOK!ker die je juist afgewezen hebt nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:14 schreef Evie het volgende:
[..]
prrrrrrrwhu wat???
[..]
Relatieverzoek op mn verjaardag afgewezen... vervolgens waren er 2 gasten op mn feestje waarover ik de volgende ochtend van een vriendin van me hoorde dat ze heuze ruzies over me hebben omdat een van die twee dibs op me schijnt te hebben...WTF (die vriendin van me was daar wezen slapen). Vervolgens heb ik een boel zoenen afgewezen; een date afgewezen, en vervolgens las ik gister in een roddelboek in de kroeg dat een andere kerel met wil trouwen en met me naar bed wil en kinderen met me wil.. en was ik een beeeeetje freaked out... Echt serieus als vrouw mag je blijkbaar zelf geen mening meer hebben en blijk je eigendom te zijn![]()
+1quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Vergeet die FOK!ker die je juist afgewezen hebt niet
Dat is precies wat ik ook doe.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Misschien moeten mannen hun ideeen voor zich houden als ze toch al wel weten dat ze er niks mee gaan bereikenMaar ja geliefd jottem.
Doch bedankt voor de egoboost. Je bent een goed mensquote:
Hoezo dat je je daar naar van gaat voelen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee niet perse.. raak er alleen een beetje naar van.
Whut. Creepy.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:14 schreef Evie het volgende:
[..]
prrrrrrrwhu wat???
[..]
Maar hoe weet je van te voren of je er wel of niet iets mee gaat bereiken?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik ook doe.
Ik kan me niet voorstellen dat het ook maar iets anders is dan irritant wanneer men continue maar iets bij je voor elkaar probeert te krijgen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
Hoezo dat je je daar naar van gaat voelen?
Neem aan dat je niet alleen de verzoeken hebt gekregen maar ook de bijbehorende aandacht.... hou je daar niet van?
Omdat ik een inschatting maak van wie er in mijn league zit, single is, op mannen valt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
Maar hoe weet je van te voren of je er wel of niet iets mee gaat bereiken?
Ja, daar doelde ik ook op.quote:
Nooit iemand zelf moeten afwijzen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
Neem aan dat je niet alleen de verzoeken hebt gekregen maar ook de bijbehorende aandacht.... hou je daar niet van?
Ik stuur geen foto's naar exen. Strikt beleid wat dat betreft, sorryquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:19 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
schiet even een paar mooie plaatjes van jezelf op de wc
Dat hangt toch af van de manier waarop lijkt me?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het ook maar iets anders is dan irritant wanneer men continue maar iets bij je voor elkaar probeert te krijgen.
Too bad, peanutbutter.quote:
ex?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik stuur geen foto's naar exen. Strikt beleid wat dat betreft, sorry
Mensen die aandacht zoeken zijn per definitie irritantquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:20 schreef rival het volgende:
[..]
Dat hangt toch af van de manier waarop lijkt me?
Kan toch ook zijn dat er een leuke jongen gewoon normale aandacht bij haar zoekt?
Je hebt me een topic geleden nog gedumpt!quote:
dat was een grapje, schatjequote:Op donderdag 9 januari 2014 15:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Je hebt me een topic geleden nog gedumpt!
* Fera delete hosselpostquote:
En ik.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig wel voldoende andere leuke mensen.
Aandacht is prima.. maar deze vorm van aandacht liever niet. Dan sta ik het liefste in de muur dat iedereen langs me looptquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
Jahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |