Wat kijkt John glazigquote:
Vast op zijn Oscar party genomen die fotoquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat kijkt John glazig![]()
Hmm, haar ziet er wel redelijk gewoon uit, maar ik geloof het nog niet.
Deze foto bedoel je zeker? Ziet er inderdaad vreemd uit.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:40 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Op beautyscene staat een foto waar het toch echt op een pruik lijkt, het lukt mij nu alleen niet om hem hier te plaatsen..
Aan de voorkant lijkt het inderdaad wel een netje waar het haar ingenaaid is jaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:15 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Deze foto bedoel je zeker? Ziet er inderdaad vreemd uit.
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:15 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Deze foto bedoel je zeker? Ziet er inderdaad vreemd uit.
[ afbeelding ]
*googelt*quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:52 schreef Turbomuis het volgende:
Op woensdag 26 februari 2014 12:34 schreef Copycat het volgende:
Acteur Shia LaBeouf en zijn acterende vriendin Mia Goth.
Hihi, die laatste.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:52 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Bij dezen dan:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Have fun!
Nog even en ze laat meer lip zien dan haar lief is.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik 'mis' nog wel de obligate cameltoe.
En dr huidige hitje Can't rely on youquote:
Weer een normale outfit voor Gaga's doenquote:Op maandag 3 maart 2014 21:28 schreef SEMTEX het volgende:
Het is niet echt gigantisch onflatteus, maar Gaga is door iemand een beetje overpoederd:
[ afbeelding ]
Donatella Versace werd enkele jaren geleden in een tombe in Egypte gevonden:
[ afbeelding ]
Door d'r gebit krijg ik altijd Lola Bunny flashbacksquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:04 schreef MsMessy het volgende:
Paloma trekt een paar rare gezichtjes, maar wat ziet ze er plain jane uit op die foto's zegEerste keer dat ik haar langs zag komen op tv was in dit programma, ben haar daarna niet echt meer vergeten.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weer een normale outfit voor Gaga's doenZou ze klaar zijn met dat aandachts geile gedoe?
Wtf..?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:13 schreef kvd het volgende:
[..]
Zal ik dan ook nog even vermelden dat ze zich heeft laten onderkotsen tijdens een optreden?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:02 schreef kvd het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)izarre-SXSW-gig.html
Dit noemen ze "The White House Effect". Er zijn van bijna alle presidenten "before and after" foto's.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:31 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Ook lekker grijs geworden
O_0
Dan kunnen zij het beter de Grey House noemen....quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:49 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Dit noemen ze "The White House Effect". Er zijn van bijna alle presidenten "before and after" foto's.
Als je POTUS bent zijn dat echt tropenjaren.
Oh die vreselijke krijsplaatquote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En dr huidige hitje Can't rely on you
Die van Foxx.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:43 schreef Jetje86 het volgende:
[ afbeelding ]
Jamie Foxx met fan...
[ afbeelding ]
Nee, flatteus is het niet. Maar echt ook niet volgens mij, tenzij ze haar okselbosje ook verft.quote:
Eens, brrr.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:45 schreef Gaoxing het volgende:
Ik vind dat bosje haar niet zo heel erg. Maar die huid boven de wenkbrauwen en rond de ogen. Ieuw!
Hij lijkt op Gus van Breaking Badquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:31 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Ook lekker grijs geworden
O_0
Ja, idd... Los Pollos Hermanosquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hij lijkt op Gus van Breaking Bad
Ja eng he, die foto?! Zag hem ook al,quote:Op maandag 24 maart 2014 20:07 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel de liefde... nooooot:
[ afbeelding ]
Kanye en zijn paspop.
Hahaquote:Op maandag 24 maart 2014 20:07 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel de liefde... nooooot:
[ afbeelding ]
Kanye en zijn paspop.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:24 schreef Kim-Holland het volgende:
Perez Hilton
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij ziet er nog best strak uit voor wat hij is afgevallenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:24 schreef Kim-Holland het volgende:
Perez Hilton
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:46 schreef lady-wrb het volgende:
ik zag vandaag toevallig de bold & the beautiful.
wat ziet hunter tylo er vreselijk uit zeg
ik herkende haar niet eens meer. nog erger verspookt dan eerder
(ik heb even geen foto bij de hand )
Huu! Dat elleboogje is bijna net zo eng als haar gezicht!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:53 schreef lady-wrb het volgende:
zo zag ze er inderdaad uit vanochtend.
zo schijnt ze er op dit moment uit te zien
[ afbeelding ]
echt zo zonde, ik vond haar vroeger zo mooi
Nou, ik vind Fatima best shocking!quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:49 schreef missbehavin het volgende:
Ehm, niks mis mee? Mij wil je niet zien zo hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |