Moet die wel de oude Evy van 2006 gebruiken. In het nieuwe zit het niet. Bij de eerste keer 5 minuten is dat geloof ik. Krijg je 127 x achter elkaar Jealousy.... Jealousy..... Jealousy (etc.).quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die zocht ikEven iemand alvast waarschuwen die nu met Evy gaat lopen
de drop heeft niets met de dikte van de zool te maken he!quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hmm het plaatje op internet lijkt meer op een sprintschoen, die eronder lijkt me veel meer drop te hebben.
Heel herkenbaar! Eigenlijk zou ik vanavond gaan lopen maar door de liespijn moet ik me inhouden... maargoed, zoals hier al een paar keer is gepost: 1 stap achteruit is 2 stappen vooruitquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
...
Ik baal een beetje, snap wel dat het beter is. maar ik wil weer rennen
Nope, was op mijn werk. Het gaat al wel beter, wel erg gevoelig nog, maar ik loop weer redelijk normaal. Hopelijk morgen over, wil dan eigenlijk weer een rondje..quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Kut gogoGelijk gekoeld? Hopelijk valt het mee.
Gogoquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:39 schreef Gogo83 het volgende:
Ik ben over een stoeprandje gestruikeld en nu doet mijn enkel pijn. Shitzooi..
Hier ook altijd. "Moet jij niet lopen vandaag??quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:18 schreef Etcetera het volgende:
Vriend schopt me nog net niet de deur uit hierik wéét dat ik me fijner voel na het hardlopen.
Ik ga me omkleden. Nu.
Jammer van Egmond, maar mooi dat de schade meevalt. Waar heb je eigenlijk last van?quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:33 schreef kepler het volgende:
Blessure valt gelukkig mee, maar kan ws pas eind volgende week weer beginnen met trainen. Eerste twee weken van de marathon training dus gemist, maar het had erger gekund!
Egmond moet ik dus helaas laten schieten...
Verrekte hamstring, mijn eerste spierblessure bij hardlopen (en gelukkig pas mn tweede ernstige blessure)quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wat veel nieuwe namen! Wat goed ! Welkom allemaal
[..]
Jammer van Egmond, maar mooi dat de schade meevalt. Waar heb je eigenlijk last van?
hop hop hop, Kangaroo juice is the new whey!!quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:14 schreef Quoi het volgende:
Ik geloop dat iets hoppigs wel gaat helpen
Ja hè daar heb ik nog wel een pak van in de koelkast staan, nu je het zegt!quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hop hop hop, Kangaroo juice is the new whey!!
Same, had nog ijdele hoop maar als ik nu nog geen kilometer normaal kan wandelen naar de supermarkt ...quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:33 schreef kepler het volgende:
Egmond moet ik dus helaas laten schieten...
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:25 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja hè daar heb ik nog wel een pak van in de koelkast staan, nu je het zegt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:46 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat scheelt mij zondag dus een biertje.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:50 schreef Quoi het volgende:
Mossel, ga je niet te goed vooruit door die hardloopvereniging?Nee hoor, leuk juist!
Ik ben trouwens helemaal enthousiast over dit concept. Ik wil volgende keer meedoen!Ze lopen door Rotterdam langs speciale plekken....
Leuk iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Mossel, ga je niet te goed vooruit door die hardloopvereniging?Nee hoor, leuk juist!
Ik ben trouwens helemaal enthousiast over dit concept. Ik wil volgende keer meedoen!Ze lopen door Rotterdam langs speciale plekken....
Ik beloof niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Hmmm. Hun loopjes "bevatten oefeningen".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan hoef ik al niet meer. Waarom niet gewoon een stuk lopen? Het leukste van hardlopen is nog altijd het hardlopen.
Pffr, wel voor kramp je training laten schieten, maar niet voor mijquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:14 schreef Quoi het volgende:
Geen blessure hier, maar een kramp die vanuit tenen naar voet naar scheen naar kuit trekt. Ik blijf maar even zitten op de bank![]()
Ik geloop dat iets hoppigs wel gaat helpen
Bij gebrek aan de balijbrug moet je toch iets.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:19 schreef pijll het volgende:
[..]
Hmmm. Hun loopjes "bevatten oefeningen".
Dan hoef ik al niet meer. Waarom niet gewoon een stuk lopen? Het leukste van hardlopen is nog altijd het hardlopen.
Hey, ik had geen training vandaag - gister!quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:21 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Pffr, wel voor kramp je training laten schieten, maar niet voor mij![]()
Je hebt het niet helemaal begrepen. Het leukste aan hardlopen zijn de kroketten na afloop, en het gekeuvel dat erbij hoort.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:19 schreef pijll het volgende:
Het leukste van hardlopen is nog altijd het hardlopen.
Gewoon een stuk lopen kan ik dan zelf wel doenquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:19 schreef pijll het volgende:
[..]
Hmmm. Hun loopjes "bevatten oefeningen".
Banktrainenquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:23 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hey, ik had geen training vandaag - gister!
Vanavond banktraining
Je zult het wel verdiend hebben danquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:27 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Banktrainen
Heb ik vandaag ook gedaan, want spierpijn. En taperen, ofzo. Met wijn!
Misschien marktplaats? Van die goeie voornemen afhakers..quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:15 schreef Nirak het volgende:
hmm.. ik heb nog maar 1 hardloopjack, maar dat is een dunne van Asics.. Mijn andere jack is veel te groot geworden en dat zit niet meer fijn.. Nu ben ik dus op zoek naar wat anders maar het valt niet mee om wat betaalbaars te vinden.. Nouja.. er is genoeg, maar ik wil niet de hoofdprijs uitgeven voor een jack wat ik maar 1 winter/voorjaar draag. Want het volgende seizoen moet ik natuurlijk weer een maatje kleiner
Bij Decathlon had ik al gekeken, maar daar kon ik in de winkel niets vinden wat fijn droeg.. En toen ik die wel een aan had zag ik een prijskaartje van 125,-
Nu al denk je? Dat zou erg snel zijn, desondanks ga ik dat even bekijkenquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Misschien marktplaats? Van die goeie voornemen afhakers..
Zoek naar modellen van 2012 en misschien zelfs 2011 op ebay en zulks van de jassen die je tof vindt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:51 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nu al denk je? Dat zou erg snel zijn, desondanks ga ik dat even bekijken
quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:31 schreef Jero_nimo het volgende:
Deze geloof ik? Heb er zelf niet mee gelopen, maar wel veel over gehoord.
Dat kan ik ook werk eens proberen morgenquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zoek naar modellen van 2012 en misschien zelfs 2011 op ebay en zulks van de jassen die je tof vindt.
Heb mijn mountain race jas dus van 150 (nieuwe model/kleuren) voor 75 pond (2012 model) gekocht
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:36 schreef mosselmossel het volgende:
Net terug van de tweede training bij de club. In totaal bijna 14km gelopen en het kernprogramma was 12x 3 minuten lopen op iets van 5.15. Pittige training weer, maar niet te zwaar. Was lekker.
Intervallen! Eindelijk weerLeuke grafiekjes krijg je daar van.
Lange intervaltraining zeg! Netjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe trouwens mee met mooie intervalgrafiekjes
http://www.strava.com/activities/105153727
En eigenlijk veel mooier met het oog op mijn eerste marathon dit najaar, voor het eerst probleemloos vijf dagen achter elkaar gelopen waarvan vier vrij intensief
edit:
Ik zie dat je bij Den Bosch loopt. Dan tip ik natuurlijk meteen de Bossche afdeling van mijn runningcrew: https://www.facebook.com/groups/RunningJunkiesDenBosch/?fref=ts
inderdaad een leuk concept....lekker grass rootsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Zwabber, van harte en nog vele jaren!
[ Bericht 1% gewijzigd door rechtsedirecte op 10-01-2014 03:58:37 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Je kunt de sportafdeling van H&M nog proberen. Ik heb daar een heerlijk jasje vandaan voor als het echt koud is. Kostte een euro of 40. Dunnere jasjes hadden ze ook.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:15 schreef Nirak het volgende:
hmm.. ik heb nog maar 1 hardloopjack, maar dat is een dunne van Asics.. Mijn andere jack is veel te groot geworden en dat zit niet meer fijn.. Nu ben ik dus op zoek naar wat anders maar het valt niet mee om wat betaalbaars te vinden.. Nouja.. er is genoeg, maar ik wil niet de hoofdprijs uitgeven voor een jack wat ik maar 1 winter/voorjaar draag. Want het volgende seizoen moet ik natuurlijk weer een maatje kleiner
Bij Decathlon had ik al gekeken, maar daar kon ik in de winkel niets vinden wat fijn droeg.. En toen ik die wel een aan had zag ik een prijskaartje van 125,-
Ja. Nu loop ik net al bij de atletiekvereniging hier. Toch bedankt!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:26 schreef thettes het volgende:
[..]
Lange intervaltraining zeg! Netjes.
Ik doe trouwens mee met mooie intervalgrafiekjes
http://www.strava.com/activities/105153727
En eigenlijk veel mooier met het oog op mijn eerste marathon dit najaar, voor het eerst probleemloos vijf dagen achter elkaar gelopen waarvan vier vrij intensief
edit:
Ik zie dat je bij Den Bosch loopt. Dan tip ik natuurlijk meteen de Bossche afdeling van mijn runningcrew: https://www.facebook.com/groups/RunningJunkiesDenBosch/?fref=ts
Tja. Het komt niet vaak voor, maar soms zeg ik wel eens iets dat ergens op slaat.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:07 schreef Quoi het volgende:
Mm, ben ineens niet meer zó enthousiast over Runningcrew010 na het terugkijken van het item in Social Club (BNN). Vooral veel foto's maken van elkaar voor op sociale media en stomme groepshug/bootcamp oefeningen
Ow iew, is dat een hardloopgroep ofzo?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:07 schreef Quoi het volgende:
Mm, ben ineens niet meer zó enthousiast over Runningcrew010 na het terugkijken van het item in Social Club (BNN). Vooral veel foto's maken van elkaar voor op sociale media en stomme groepshug/bootcamp oefeningen
Ja, maar we blijven niet lief.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:44 schreef Yellowflower84 het volgende:
O, en bedankt voor alle welkomstgroetjes. Lief!
Tja op andere schoenen lopen kan wel. Zo heb ik mijn eerste 10 gelopen op een Adidas balance, wat een zaal basketbal schoen is. En een vriend van me liep op staatschoenen met klittenbandquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:44 schreef Yellowflower84 het volgende:
Zo, weer een les Evy gedaan, 8 deze keer. Had steken in mijn zij, dus even gestopt. Daarna ging het prima. Was weer zo voorbij. Kijk er echt naar uit om langer en aan 1 stuk te kunnen lopen, maar dat komt vanzelf wel. Ga volgende week echte loopschoenen kopen, loop nu op tennisschoenen. Gaat prima, maar wil toch voorzichtig zijn. Heb alleen niet veel geld, heb verjaardagsgeld gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |