quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:39 schreef Gogo83 het volgende:
Ik ben over een stoeprandje gestruikeld en nu doet mijn enkel pijn. Shitzooi..
Ik vind één goed thermoshirt vaak voldoende. Eventueel met handschoentjes of een muts als het echt koud is.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:42 schreef drWho het volgende:
Nog een nieuwe loper hier. Probeer 2x in de week 10k te doen, dat gaat me nu redelijk makkelijk af.
Meteen ook een vraag nu het weer wat kouder kan gaan worden. Heb het vrij snel te warm met hardlopen maar ik zoek ik voor de winter iets waar ik me niet helemaal kapot in zweet. Loop nu bij een graad of 5 nog in een ondershirt en ren-longsleeve maar als het kouder gaat worden is dat geen optie. Wat is warmer, maar niet te warm? Thermoshirt dragen onder longsleeve? Jas er over? Benen is geen probleem, heb een 3/4 en een lange running tight dus die blijven lekker warm.
Denk dat ze bang zijn dat we ze dan voor "goedevoornemensmensen" zien die hetzelfde goede voornemen elk jaar hebben en dat hopen ze nu te voorkomen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:46 schreef mosselmossel het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat mensen met goede voornemens zich gewoon op 2 januari al meldden?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:39 schreef Gogo83 het volgende:
Utrecht is een kutstad met onzichtbare stoepjes...quote:
Ieks. Sterkte! Hopelijk alleen een beetje iets opgerekt en niks kapotquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:06 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Utrecht is een kutstad met onzichtbare stoepjes...
Of eigenlijk was ik in gedachten verzonken en had ik haast waardoor ik gewoon die hele stoep niet heb gezien..
Auwquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:39 schreef Gogo83 het volgende:
Je hebt die stoeprand wel vervloekt toch? Hardop of in jezelf...quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:39 schreef Gogo83 het volgende:
een blauwe plek kan ook komen door een kneuzing/verzwikking, zeker als het ook een beetje dik is. Maar als je er geen last van hebt kan het goed dat je je gewoon gestoten hebtquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:13 schreef Daywalk3r het volgende:
Vorig jaar heb ik een poos last gehad van de knie en ben ik bij de fysio geweest. Ik kon toen niet echt uitleggen waar het zat. Fysio heeft mij toen een beetje "gekraakt" en toen liep ik sowieso fijner, maar het gevoel in de knie bleef wel iets. Nu heb ik eigenlijk geen last meer van de knie, maar zit er wel op de plek waar ik het voelde een blauwe plek. Ik kan me niet herinneren dat ik me gestoten heb. Zal die blauwe plek ermee te maken kunnen hebben? Of heb ik me gewoon een keer gestoten onbewust...
Ja, al lang, maar nog niet in dit topic geweest!quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:34 schreef Jero_nimo het volgende:
Gogo, niet meer doen!Hoop dat het meevalt inderdaad.
Welkom nieuwe mensen!![]()
drWho, loop je al langer? Want 10km ineens is best veel. Maar lekker bezig in ieder geval, nu volhouden! Ik doe trouwens ook thermoshirtje onder longsleeve als het kouder wordt. Als het echt keihard gaat vriezen dan gaat er wel een jasje overheen, scheelt dat je die wel makkelijk uit kunt doen en om kan knopen.
En deze natuurlijk!quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoe heet dat nummer ook alweer dat zo vaak voorbij komt bij Evy?
jij noemt dat snel warm hebben? Bij 5 graden loop ik nog vrolijk in alleen een longsleeve ( en tight uiteraard) en niks daaronder en andere mafketels hier in kort kort.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:42 schreef drWho het volgende:
Nog een nieuwe loper hier. Probeer 2x in de week 10k te doen, dat gaat me nu redelijk makkelijk af.
Meteen ook een vraag nu het weer wat kouder kan gaan worden. Heb het vrij snel te warm met hardlopen maar ik zoek ik voor de winter iets waar ik me niet helemaal kapot in zweet. Loop nu bij een graad of 5 nog in een ondershirt en ren-longsleeve maar als het kouder gaat worden is dat geen optie. Wat is warmer, maar niet te warm? Thermoshirt dragen onder longsleeve? Jas er over? Benen is geen probleem, heb een 3/4 en een lange running tight dus die blijven lekker warm.
Die zocht ikquote:
Goed dat je dit erbij zette, kreeg anders een raar beeld. Loop ook het liefst zo lang mogelijk in korte broekquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:33 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
jij noemt dat snel warm hebben? Bij 5 graden loop ik nog vrolijk in alleen een longsleeve ( en tight uiteraard) en niks daaronder en andere mafketels hier in kort kort.
Als het kouder wordt of natter of winderig een dun jasje. Wordt het echt koud een kort shirtje over de lonsleeve onder de jas.
Overigens heb ik nu een thermoshirt wat warm wordt als het vochtig wordt. Gebruik hem eigenlijk gewoon als longsleeve.
Moet die wel de oude Evy van 2006 gebruiken. In het nieuwe zit het niet. Bij de eerste keer 5 minuten is dat geloof ik. Krijg je 127 x achter elkaar Jealousy.... Jealousy..... Jealousy (etc.).quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die zocht ikEven iemand alvast waarschuwen die nu met Evy gaat lopen
de drop heeft niets met de dikte van de zool te maken he!quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hmm het plaatje op internet lijkt meer op een sprintschoen, die eronder lijkt me veel meer drop te hebben.
Heel herkenbaar! Eigenlijk zou ik vanavond gaan lopen maar door de liespijn moet ik me inhouden... maargoed, zoals hier al een paar keer is gepost: 1 stap achteruit is 2 stappen vooruitquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
...
Ik baal een beetje, snap wel dat het beter is. maar ik wil weer rennen
Nope, was op mijn werk. Het gaat al wel beter, wel erg gevoelig nog, maar ik loop weer redelijk normaal. Hopelijk morgen over, wil dan eigenlijk weer een rondje..quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Kut gogoGelijk gekoeld? Hopelijk valt het mee.
Gogoquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:39 schreef Gogo83 het volgende:
Hier ook altijd. "Moet jij niet lopen vandaag??quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:18 schreef Etcetera het volgende:
Vriend schopt me nog net niet de deur uit hierik wéét dat ik me fijner voel na het hardlopen.
Ik ga me omkleden. Nu.
Jammer van Egmond, maar mooi dat de schade meevalt. Waar heb je eigenlijk last van?quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:33 schreef kepler het volgende:
Blessure valt gelukkig mee, maar kan ws pas eind volgende week weer beginnen met trainen. Eerste twee weken van de marathon training dus gemist, maar het had erger gekund!
Egmond moet ik dus helaas laten schieten...
Verrekte hamstring, mijn eerste spierblessure bij hardlopen (en gelukkig pas mn tweede ernstige blessure)quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wat veel nieuwe namen! Wat goed ! Welkom allemaal
[..]
Jammer van Egmond, maar mooi dat de schade meevalt. Waar heb je eigenlijk last van?
hop hop hop, Kangaroo juice is the new whey!!quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:14 schreef Quoi het volgende:
Ik geloop dat iets hoppigs wel gaat helpen
Ja hè daar heb ik nog wel een pak van in de koelkast staan, nu je het zegt!quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hop hop hop, Kangaroo juice is the new whey!!
Same, had nog ijdele hoop maar als ik nu nog geen kilometer normaal kan wandelen naar de supermarkt ...quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:33 schreef kepler het volgende:
Egmond moet ik dus helaas laten schieten...
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:25 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja hè daar heb ik nog wel een pak van in de koelkast staan, nu je het zegt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |