ja het accent werkt niet op mijn laptopquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:05 schreef Specularium het volgende:
Sateh met een h schrijven,.
Het is Wijcko.
Dat is niet dezelfde.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:10 schreef Karina het volgende:
Ik heb een tube van die zooi in de koelkast staan.
Hoe weet jij nou wat ik in de koelkast heb staan joh. Het smaakt wel hetzelfde.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is niet dezelfde.
Het lijkt er alleen op.
Ik weet dat soort dingen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wat ik in de koelkast heb staan joh. Het smaakt wel hetzelfde.
Ja, en dat het zo'n klein bakje is, dan smaakt het altijd beter.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:12 schreef sp3c het volgende:
een deel van de smaak bij mickey D's zit ook gewoon in de asociale prijs
Hoeft ook niet die is een paar stappen lopen van mijn huis. En sowieso neem ik mijn telefoon toch niet mee, ik ben jeweetwelwie niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:15 schreef sp3c het volgende:
de snackbarrie heeft ook gewoon nooit wifi
waar verhaalquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:15 schreef arjan1112 het volgende:
de snackbar is heel duur, de shoarma boer ook, wil je echt de tering eten moet je naar de chinees gaan..
Nou voor 5 euro heb ik een hele grote zak patat en nog wat erbij ook.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:15 schreef arjan1112 het volgende:
de snackbar is heel duur, de shoarma boer ook, wil je echt de tering eten moet je naar de chinees gaan..
das nog wel goed geregeld danquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoeft ook niet die is een paar stappen lopen van mijn huis. En sowieso neem ik mijn telefoon toch niet mee, ik ben jeweetwelwie niet.
wat erbij he?quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou voor 5 euro heb ik een hele grote zak patat en nog wat erbij ook.
Nee doe ik ook nooit, kwam het toevallig tegen. Wel grappig om weer eens te zien.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Series moet je ook niet op tv bekijken.
Behalve op Comedy central.
Slechte zaakquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb Lost al 0 keer bekeken.
nee das ook lamequote:
Ja want sayid was vroeger een legermannetje wat mensen martelden ook.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:23 schreef sp3c het volgende:
sayid ging sawyer toch martelen met zijn saddam hussein stilo?
Moet je toch eens doen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb Lost al 0 keer bekeken.
goed geregeld lijkt mequote:Op donderdag 9 januari 2014 00:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja want sayid was vroeger een legermannetje wat mensen martelden ook.
Ik ken nog een goed filmpje.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben te druk met VI mp4'tjes vijf keer terug kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die dikke vette?quote:
Geen zin om te tellen, maar heel veel ja.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar hoe lang duurt zo'n aflevering? Zeker 40 minuten. En dan zijn er zeker 80 afleveringen ofzo? Weet je niet hoeveel tijd dat kost.
Charley.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
die dikke vette?
hoe heette die rocker ook weer
121, 40 tot 48 minuten per aflevering.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen zin om te tellen, maar heel veel ja.
https://www.mijnserie.nl/lost/afleveringen/
Nee Kate was die met het zwarte haar.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:30 schreef sp3c het volgende:
of was kate die blonde zwangere
ik weet het al niet meer
Kate was sproetjesvrouw Claire was die Australische chickquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:30 schreef sp3c het volgende:
of was kate die blonde zwangere
ik weet het al niet meer
Als ik iets kijk moet het gewoon tenminste een beetje te begrijpen zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:30 schreef Karina het volgende:
Die laatste aflevering vond ik wel erg vaag hoor.
Ik denk wel dat als je het allemaal achter elkaar bekijkt het veel makkelijker te begrijpen is.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik iets kijk moet het gewoon tenminste een beetje te begrijpen zijn.
Nou ja heb Twin Peaks ook gewoon bekeken, en dat zou je ook als "een beetje vaag" kunnen omschrijven.quote:
hoe komt ze in godsnaam in de broek???quote:
Heb nooit gezegd dat ik het helemaal begreep, want volgens mij doet niemand dat.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:33 schreef Karina het volgende:
Als je Twin Peaks begrijpt dat begrijp je Lost zeker.
Apart dat je naar de broek kijktquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
hoe komt ze in godsnaam in de broek???
en hoe krijg je haar er weer uit
Breaking Bad heb ik ook 0 keer gezien.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:33 schreef tralalala het volgende:
Ik vind heeeel stiekem Lost beter dan Breaking Bad.
Is ook niet de bedoeling denk ik maar je kon het volgen dan is Lost een makkie.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat ik het helemaal begreep, want volgens mij doet niemand dat.
niet zo zeurenquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:33 schreef arjan1112 het volgende:
snap maar weinig van waar jullie het over hebben
beschrijvingen van het uiterlijk van personages uit een serie die ik niet ken
daar zit de jackpot cnorriequote:
Met andere woorden: Je bent niet echt een liefhebber van series kijken?quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Breaking Bad heb ik ook 0 keer gezien.
Jawel hoor. Heb Dexter wel bekeken. En vele komedies. En vroeger dingen als Buffy en Charmed helemaal.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Met andere woorden: Je bent niet echt een liefhebber van series kijken?
hoe wil je het anders noemen dan?quote:
De final van Dexter heeft ervoor gezorgd dat Lost niet meer het slechtste einde ooit had.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jawel hoor. Heb Dexter wel bekeken. En vele komedies. En vroeger dingen als Buffy en Charmed helemaal.
Heb de laatste vier of vijf afleveringen van Dexter eigenlijk nooit gezien omdat iedereen zei dat het zo slecht was.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
De final van Dexter heeft ervoor gezorgd dat Lost niet meer het slechtste einde ooit had.
zo heet dat vanaf 2014quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet er heel veel woorden voor maar jackpot, die had ik nog niet gehoord.
Houden zo.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb de laatste vier of vijf afleveringen van Dexter eigenlijk nooit gezien omdat iedereen zei dat het zo slecht was.
BSG was awesomequote:Op donderdag 9 januari 2014 00:37 schreef Karina het volgende:
[..]Dat was echt een topshow. En Caprica.
Ik vond seizoen 1, 2 en 4 wel baas.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:37 schreef Karina het volgende:
Dexter heb ik dan nooit gevolgd, leek me echt helemaal niets.
Firefly was gewoon kutquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Qua Sci-Fi heb ik alleen Firefly gezien.
T/m s4 is het heel goed kijkbaar. Daarna wordt hetquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:37 schreef Karina het volgende:
t/m seizoen 6quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:37 schreef Karina het volgende:
Oh ja Chuck had ik ook gezien. Maar dat kijkt gewoon lekker weg. Dat lekkere wijf uit Dexter in dat 1 na laatste seizoen zit er ook in.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:38 schreef Latert het volgende:
[..]
T/m s4 is het heel goed kijkbaar. Daarna wordt het
Wel origineel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:39 schreef sp3c het volgende:
ja das het probleem idd
western meets scifi
ergens klopt dat gewoon helemaal niet
Chuck was wel leuk ja. Jammer dat ze in Dexter zo'n kutrol had.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja Chuck had ik ook gezien. Maar dat kijkt gewoon lekker weg. Dat lekkere wijf uit Dexter in dat 1 na laatste seizoen zit er ook in.
Hannah?quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja Chuck had ik ook gezien. Maar dat kijkt gewoon lekker weg. Dat lekkere wijf uit Dexter in dat 1 na laatste seizoen zit er ook in.
Die blonde, weet eigenlijk niet meer of ze zo heette. Ze had een soort plantenwinkel in Dexter.quote:
Oh volgens mij was dat die serie met Hercules.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:41 schreef sp3c het volgende:
je had zo'n dude op aarde, die bouwde een ruimteschip ofzo en die vloog vervolgens veelste ver weg
aangekomen kwam hij vage aliens tegen op een leven de ruimtecruiser die achterna werden gezeten door peacekeepers die helemaal niet aardig waren
ja en nu wil ik weten hoe die serie met Hercules heette.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:42 schreef sp3c het volgende:
nu moet ik natuurlijk wel weten hoe het ook weer heette
Er is zo'n "Hoe heette die serie ook al weer?" topic.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:42 schreef sp3c het volgende:
nu moet ik natuurlijk wel weten hoe het ook weer heette
Oh ja, een of andere obscure serie uit 1928 op 1.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:42 schreef Karina het volgende:
Zodat ik ze neit allemaal op hoef te noemen
TV / FOK! Serie Top 100 (2013)
Nee joh dat was echt een hele goede maffiaserie.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja, een of andere obscure serie uit 1928 op 1.
van wanneer is het?quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:45 schreef sp3c het volgende:
hier ga ik gewoon niet van kunnen slapen he
Zal tijd worden ja. Ik weet onderhand al niet meer waar het over gaat.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:45 schreef tralalala het volgende:
GoT zal binnenkort ook wel weer beginnen.
Ik had mij voorgenomen om de boeken te lezen voordat s4 begon. Dat zal er nu wel niet meer van komen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:45 schreef tralalala het volgende:
Vrij irritant ja, heb de vorige keer een rewatch gedaan maar daar heb ik nu geen zin in.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Zal tijd worden ja. Ik weet onderhand al niet meer waar het over gaat.
Oh ja, leuk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:45 schreef tralalala het volgende:
klinkt goedquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:41 schreef sp3c het volgende:
je had zo'n dude op aarde, die bouwde een ruimteschip ofzo en die vloog vervolgens veelste ver weg
aangekomen kwam hij vage aliens tegen op een leven de ruimtecruiser die achterna werden gezeten door peacekeepers die helemaal niet aardig waren
Iets metquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Wiener wiener wiener wiener wienerquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:45 schreef Karina het volgende:
[..]
IMDb: Earliest Sci-Fi TV Series With At Least 1,000 Votesquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:45 schreef sp3c het volgende:
volgens mij was het van rond de babylon5 tijd
quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wiener wiener wiener wiener wiener
quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wiener wiener wiener wiener wiener
Af en toe gekeken volgens mij. Kan me er niet zoveel van herinneren.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:47 schreef sp3c het volgende:
Farscape
http://en.wikipedia.org/wiki/Farscape:_The_Peacekeeper_Wars
Hodor!quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:47 schreef Karina het volgende:
[..]alleen geen goeie wieners. Bij Spartacus wel.
Staat Southpark nou serieus niet in je top 25quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:42 schreef Karina het volgende:
Zodat ik ze neit allemaal op hoef te noemen
TV / FOK! Serie Top 100 (2013)
Farscape was coolquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Af en toe gekeken volgens mij. Kan me er niet zoveel van herinneren.
Ik was er een paar vergetenquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Staat Southpark nou serieus niet in je top 25
Elk gesprek wat ik met vrienden heb over GoT loopt uit op spoilers, omdat sommigen wel de boeken hebben gelezen en anderen niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:47 schreef tralalala het volgende:
Die megaspoiler toen in het GoT topicGelukkig gemist.
ja die heb ik wel gekeken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:49 schreef sp3c het volgende:
heb je Space: Above and Beyond gezien trouwens Cor?
gewoon kijken, is maar 1 seizoen
JR houdt ook van Breaking Bed.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was er een paar vergetenBreaking Bed ook niet maar dat komt omdat ik die later pas heb gekeken.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JR houdt ook van Breaking Bed.
Ik vond het wel grappig al sloeg het meeste echt helemaal nergens opquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:56 schreef sp3c het volgende:
under the dome vind ik niet leuk
ik keek alleen nog maar om te zien wie littlebigjim nu weer dood ging maken
Stel dat het nog niet bestond heb jij een gouden idee in handen volgens mij.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:56 schreef arjan1112 het volgende:
Dat levende ruimteschip maakte ook een vreemd geluid en gaf roze wolken af ofzo en at ook iets , gaswolken ofzo
The Shadows in B5 leefden ook.quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet nog steeds niet hoe ik mij dit "levende ruimteschip" voor moet stellen.
VOlgens mij leefden die ook dacht ik.quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:03 schreef sp3c het volgende:
de Vorlon schepen leefden
de shadows niet echt toch,die hadden gewoon een piloot nodig enzo
Nee dat snap ikquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit maakt het niet echt duidelijker.
Op welke trefwoorden ben je aan het zoeken?quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:08 schreef arjan1112 het volgende:
Google helpt ook niet, mja laat maar
Ik had ook al gezocht op science fiction series Canal Plus bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:08 schreef arjan1112 het volgende:
Google helpt ook niet, mja laat maar
Een echte topper ja.quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh niet echt. Alleen Rene Froger was wel top natuurlijk
quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Hola
Was dat met een levend ruimteschip? Kan ik me niet herinneren.
Dat waren rookwolken, afkomstig van de sigaretten van Arjan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:21 schreef sp3c het volgende:
kan me alleen geen rare gaswolken eer herinneren
Ja met die kale. Mjah kan me er ook niet meer zoveel van herinneren ik heb zoveel series gezien ik haal ze ook door elkaar.quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:20 schreef sp3c het volgende:
met die vage spastische aliens
die kwamen wel mensen helpen enzo zogenaamd
Invasie?quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:56 schreef Karina het volgende:
Het spookt hier weer, vliegtuigen gaan af en aan.
Leuk heh?quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:56 schreef Karina het volgende:
Dat kan wel kloppen jah, als ze over je huis vliegen zitten ze op ongeveer 450 meter hoogte.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoor hem alNou ja ik hoor er elke 5 minuten eentje.
Als de volgende over is heb je héél even pauze en dan komen er weer 2 achter elkaar.. Het is lekker druk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zei 5 minuten maar het is eerder 2 minuten geloof ik.
Ach maak ik ook eens wat meequote:Op donderdag 9 januari 2014 11:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als de volgende over is heb je héél even pauze en dan komen er weer 2 achter elkaar.. Het is lekker druk.
Ja UFO's zijn niet belangrijk. Waar ook in Europa.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:56 schreef Karina het volgende:
Het ligt er ook maar net aan welke baan in gebruik is. Je zit nu op de eerste rij, komt niet vaak voor. Ligt ook aan de windrichting en hoeveel vliegtuigen er moeten landen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:31 schreef Karina het volgende:
Niet zo bijdehand doen Modus meestal hoor/zie ik ze niet, alleen met harde wind.
Ah de expert aan het woordquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het ligt er ook maar net aan welke baan in gebruik is. Je zit nu op de eerste rij, komt niet vaak voor. Ligt ook aan de windrichting en hoeveel vliegtuigen er moeten landen.
Aluminimumiunfolie shit alles.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:30 schreef Modus het volgende:
Het ís natuurlijk ook best wel vreemd dat er bij Schiphol vliegtuigen vliegen.
Keiharde kutscheet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah de expert aan het woordMaar het is wel altijd als er een vrij harde wind staat.
Zometeen komt de AF32X over. Met 234 passagiers en 8 man crew. En de piloot heet Jan. Toch handig om te weten.quote:
Ik ga zwaaien naar Janquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Zometeen komt de AF32X over. Met 234 passagiers en 8 man crew. En de piloot heet Jan. Toch handig om te weten.
Ik heb nu een keiharde antenne.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Zometeen komt de AF32X over. Met 234 passagiers en 8 man crew. En de piloot heet Jan. Toch handig om te weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |