ja het accent werkt niet op mijn laptopquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:05 schreef Specularium het volgende:
Sateh met een h schrijven,.
Het is Wijcko.
Dat is niet dezelfde.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:10 schreef Karina het volgende:
Ik heb een tube van die zooi in de koelkast staan.
Hoe weet jij nou wat ik in de koelkast heb staan joh. Het smaakt wel hetzelfde.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is niet dezelfde.
Het lijkt er alleen op.
Ik weet dat soort dingen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wat ik in de koelkast heb staan joh. Het smaakt wel hetzelfde.
Ja, en dat het zo'n klein bakje is, dan smaakt het altijd beter.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:12 schreef sp3c het volgende:
een deel van de smaak bij mickey D's zit ook gewoon in de asociale prijs
Hoeft ook niet die is een paar stappen lopen van mijn huis. En sowieso neem ik mijn telefoon toch niet mee, ik ben jeweetwelwie niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:15 schreef sp3c het volgende:
de snackbarrie heeft ook gewoon nooit wifi
waar verhaalquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:15 schreef arjan1112 het volgende:
de snackbar is heel duur, de shoarma boer ook, wil je echt de tering eten moet je naar de chinees gaan..
Nou voor 5 euro heb ik een hele grote zak patat en nog wat erbij ook.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:15 schreef arjan1112 het volgende:
de snackbar is heel duur, de shoarma boer ook, wil je echt de tering eten moet je naar de chinees gaan..
das nog wel goed geregeld danquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoeft ook niet die is een paar stappen lopen van mijn huis. En sowieso neem ik mijn telefoon toch niet mee, ik ben jeweetwelwie niet.
wat erbij he?quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou voor 5 euro heb ik een hele grote zak patat en nog wat erbij ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |