Het was moeilijk voor me om niet te kapen en een [OUD] SC te makenquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:59 schreef PeuRac het volgende:
En ik maar denken waarom er geen nieuwe SC kwam
Zat ook nog ff te denken hoe/wat, maar kon niet zo snel iets bedenken en was al zo laat.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was moeilijk voor me om niet te kapen en een [OUD] SC te maken
Gefeliciteerd maar jij bent eigenlijk nog helemaal niet jarigquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:59 schreef El_Matador het volgende:
Neuken. Op mijn verjaardagsfeestje. Iemand hier nog tips? Zie topic "Iemand ervaring?" in SEX.
Dat wordt de volgende. Logisch vervolg en zulks.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was moeilijk voor me om niet te kapen en een [OUD] SC te maken
Trustequote:
quote:
*kijkt in agenda*quote:Op donderdag 9 januari 2014 08:40 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
voor jou ja, luilak
leuk weekend in het vooruitzicht?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 08:42 schreef rival het volgende:
[..]
*kijkt in agenda*
staat niks in
Jij dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
quote:Op donderdag 9 januari 2014 08:47 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]-
zaterdag naar de vrijwilligersorganisatie om de rest van de groep (die ook rond die tijd naar Ghana vertrekken) te ontmoeten![]()
daarna met een fok!ker meeten (gaan we roti eten) en daarna nog een housewarming in Tilburg, maar daar heb ik niet superveel zin in
![]()
en zondag ga ik he-le-maal niets doen óf met m'n scharrelmeeten
Ik zou eens met je scharrel gaan praten dan. Want dat loopt anders behoorlijk fout af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 08:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou eens met je scharrel gaan praten dan. Want dat loopt anders behoorlijk fout af.
haha neequote:Op donderdag 9 januari 2014 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mits het gemaakt wordtdoor mijn buuffie wel ja
Niet zo'n honig/knorwereldpakketje
Dat iddquote:Op donderdag 9 januari 2014 08:59 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
haha needat is ook geen roti
dat zijn gewoon wraps met aardappel, bonen en wat kerrie achtige saus. getsie
quote:Op donderdag 9 januari 2014 08:47 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]-
zaterdag naar de vrijwilligersorganisatie om de rest van de groep (die ook rond die tijd naar Ghana vertrekken) te ontmoeten![]()
daarna met een fok!ker meeten (gaan we roti eten) en daarna nog een housewarming in Tilburg, maar daar heb ik niet superveel zin in
![]()
en zondag ga ik he-le-maal niets doen óf met m'n scharrelmeeten
Wie ga je meeten zaterdag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door rival op 09-01-2014 09:16:31 ]
Wat ik overigens ook dubieus vind.quote:Op donderdag 9 januari 2014 08:53 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja![]()
maar ach, ik ben binnenkort 2 maanden foetsie, dus ik denk dat ik dan wel overal wat meer van 'los' komdan geniet ik er nu maar gewoon van, I guess?
quote:Steeds meer Nederlandse vrouwen kiezen Afrika als reisbestemming met één bepaald doel: het vinden van een zwarte toyboy die hen seksueel bevredigt. Dat bevestigen tal van hulporganisaties in Zuid-Afrika, Kenia, Ghana en Gambia.
het is stukquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:14 schreef Dven het volgende:
Artikeltje gelezen over ontevredenheid over het lichaam. Staat deze foto erbij
[ afbeelding ]
Zou juist maar wat blij zijn als ik dat lijfje voor me hadHelemaal bont, blauw en gekneusd neuken
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:07 schreef rival het volgende:
[..]
Wie ga je meeten zaterdag?ja hallo, dat is niet voor de scharrel ofzo hoor. en staat al een tijdje geplandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zit ik al een tijdje mee te dm'men en ik ben dan toch sort of in de buurt. dus ik dacht, even buurten
gezelligheid, netwerken enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
Je bent zelf een stukquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:20 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja hallo, dat is niet voor de scharrel ofzo hoor. en staat al een tijdje geplandzit ik al een tijdje mee te dm'men en ik ben dan toch sort of in de buurt. dus ik dacht, even buurten
welke fokker??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* LovelyLady nieuwsgierig is
[..]
ja hallo, dat is niet voor de scharrel ofzo hoor. en staat al een tijdje geplandzit ik al een tijdje mee te dm'men en ik ben dan toch sort of in de buurt. dus ik dacht, even buurten
DM me even z'n naam dan zal ik hem waarschuwen dat je een waardeloos scharrelaar bent volgens eigen zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Dan toch nietquote:
wat is er dubieus?quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat ik overigens ook dubieus vind.
[..]
haha, dat mag ik niet vertellenquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
welke fokker??
* LovelyLady nieuwsgierig is
Haha...quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:24 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
haha, dat mag ik niet vertellen
Mensen die niet vol trots vertellen dat ze met jou een 'meet' hebbenquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:24 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
[..]
Ja hallo, ik vraag alleen met wie? ik zeg verder niks tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Mensen die niet vol trots vertellen dat ze met jou een 'meet' hebben
quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ja hallo, ik vraag alleen met wie? ik zeg verder niks tochnee, da's waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik nam aan dat je dacht dat ik ging meeten met een fokking scharrel
maar nee dus. en ik mag het dus niet vertellen
-___-
Ik snap nooit zo waarom mensen dat soort dingen willen delenquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:30 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nee, da's waarik nam aan dat je dacht dat ik ging meeten met een fokking scharrel
maar nee dus. en ik mag het dus niet vertellen
Ga je langs Peu ja?quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:24 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
waarom deel je ditquote:
Ah, dat beperkt de opties al behoorlijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:24 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
van wie het kan zijn?quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ah, dat beperkt de opties al behoorlijk.
Daarom mag ze niets zeggen. En volgens mij was dat nog steeds niet officieel met die paaldanseres toch.quote:
At your servicequote:Op donderdag 9 januari 2014 09:42 schreef Myraela het volgende:
Sting komt hier nooit, maar nu wel. Ook verdacht.
Timboektoequote:Op donderdag 9 januari 2014 09:42 schreef muhahaha het volgende:
Ja, dit maakt het wel wat lastiger ja. Waar woont onze STING eigenlijk?
Ja die ja, nouja niet officieel. Ze posten wel vaak bij elkaar op hun facebook profiel wat dan toch ook wel wat wilt zeggen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daarom mag ze niets zeggen. En volgens mij was dat nog steeds niet officieel met die paaldanseres toch.
Stukje bewustzijn. Verder ben je geenszins verplicht om iets te bekijken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo waarom mensen dat soort dingen willen delen
ik ben niet zo hosselbaar als ik eruit ziequote:Op donderdag 9 januari 2014 09:41 schreef Myraela het volgende:
Of Royco. Die heeft er sowieso wel een handje van om niet/zelden mee te posten maar wel direct iemand te hosselen. Deed die ook met die maannogwattes toch.
uh-uh.quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:43 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik ben niet zo hosselbaar als ik eruit zie
Heb ik voor niets dit topic als hosseltopic verkozen dusquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:43 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik ben niet zo hosselbaar als ik eruit zie
quote:
Zie hierboven. Misschien was het ook wel een kuthondquote:
Ik woon dichter bij Rusland dan bij Nederland maar daar is ook alles mee gezegdquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:43 schreef Myraela het volgende:
Dven. Dat kan ook nog. Of woonde die in rusland?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:44 schreef Myraela het volgende:
Misschien is ze wel pot. Dat zou ook nog kunnen, dan gaat het helemaal lastig worden.
Dven afstotelijk noemenquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:45 schreef muhahaha het volgende:
Dven is te wanhopig, afstotelijk ed.
Nou, dan zou het TGND kunnen zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:44 schreef Myraela het volgende:
Misschien is ze wel pot. Dat zou ook nog kunnen, dan gaat het helemaal lastig worden.
Het gedrag ... Ik zeg niks over hoe hij eruit ziet want dat weet ik niet.quote:
Dven wanhopig noemenquote:
Haterquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het gedrag ... Ik zeg niks over hoe hij eruit ziet want dat weet ik niet.
Of ja, het wanhopige is afstotelijk he.![]()
Sorry etc etc
ik ben geen haterquote:
Maar je wordt behoorlijk nat wanneer er iemand aan je kutje likt. Egoistquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:48 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik ben geen haterdoe wat je niet laten kunt
maar ik droog persoonlijk op bij de gedachte dat ik aan een k*tje lig te likken
quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar je word behoorlijk nat wanneer er iemand aan je kutje likt. Egoist
Ja, dat mag natuurlijk ook die scharrel zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik woon op ongeveer 3000 km afstand van de dichtstbijzijnde Nederlandse grens dus mocht ik daadwerkelijk op FOK! op zoek zijn naar wat voor scharrel dan ook, dan zou het inderdaad behoorlijk wanhopig zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Zeg eerlijk, je bent het niet he?
Dus die beargumentatie gaat ook op als jij bijv. zegt te moeten overgeven bij de gedachte om iemand te pijpen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben gelijk jarlours en allesquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat mag natuurlijk ook die scharrel zijn.
Ik geloof dat ik waanzinnig kan pijpen, alleen nog geen man gevonden op wie ik zou willen oefenenquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:50 schreef STING het volgende:
[..]
Dus die beargumentatie gaat ook op als jij bijv. zegt te moeten overgeven bij de gedachte om iemand te pijpen?
Scherp wel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:50 schreef STING het volgende:
[..]
Dus die beargumentatie gaat ook op als jij bijv. zegt te moeten overgeven bij de gedachte om iemand te pijpen?
Maar het is geen scharrel, wel opletten he?quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik woon op ongeveer 3000 km afstand van de dichtstbijzijnde Nederlandse grens dus mocht ik daadwerkelijk op FOK! op zoek zijn naar wat voor scharrel dan ook, dan zou het inderdaad behoorlijk wanhopig zijn.
In before iemand die faxie aanhaalt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik waanzinnig kan pijpen, alleen nog geen man gevonden op wie ik zou willen oefenen
quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar je wordt behoorlijk nat wanneer er iemand aan je kutje likt. Egoist
Geen flauw idee waar het over gaat dan. Misschien mijn smeekbede om foto's van buurmeisje. Ach, als dat serieus opgevat wordt, so be itquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar het is geen scharrel, wel opletten he?
Jij moest smeken?quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar het over gaat dan. Misschien mijn smeekbede om foto's van buurmeisje. Ach, als dat serieus opgevat wordt, so be it
Buurmeisje is een lastig geval. Verder trek ik mijn halfgoddelijkheid niet in twijfel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij moest smeken?
Jij bent toch zo'n god die alles op een presenteerblaadje krijgt aangereikt?
De ware...?quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik waanzinnig kan pijpen, alleen nog geen man gevonden op wie ik zou willen oefenen
quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij moest smeken?
Jij bent toch zo'n god die alles op een presenteerblaadje krijgt aangereikt?
Zou kunnen. Wat dat betreft zeg ik niet bij voorbaat nee tegen een man. De kans dat ik er ooit in m'n leven eentje tegenkom schat ik wel kleiner in dan 0.01%quote:
Buurmeisje lastig noemenquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Buurmeisje is een lastig geval. Verder trek ik mijn halfgoddelijkheid niet in twijfel.
Vreemd, ik kom dagelijks mannen tegen. Ik wil er alleen niks mee.quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou kunnen. Wat dat betreft zeg ik niet bij voorbaat nee tegen een man. De kans dat ik er ooit in m'n leven eentje tegenkom schat ik wel kleiner in dan 0.01%
quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vreemd, ik kom dagelijks mannen tegen. Ik wil er alleen niks mee.
Inderdaad.quote:
Jeetjequote:Op donderdag 9 januari 2014 09:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nog 2 dagen.
Ik heb al iets leuks gehaald voor je.
Die heb ik voor mezelf gehouden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje
Is het een knap single meisje?
Egoïstisch, maar begrijpelijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die heb ik voor mezelf gehouden.
hoi Snoepie.quote:
Tjah te leuk om te laten gaan toch? Ach, ze houdt toch niet van cosplay en anime.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Egoïstisch, maar begrijpelijk.
Ik kan het je niet kwalijk nemen, ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan.
Ha ha jij bent het niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoi Snoepie.
Wat lees ik, kom jij langs dit weekend en mag je daar van mij niet over praten?
Meisjes die aan cosplay doenquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah te leuk om te laten gaan toch? Ach, ze houdt toch niet van cosplay en anime.
Wat is hier mis mee dan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Meisjes die aan cosplay doen
Mannen die aan cosplay doen
quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoi Snoepie.
Wat lees ik, kom jij langs dit weekend en mag je daar van mij niet over praten?
Haha tietenquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:05 schreef STING het volgende:
[..]
Wat is hier mis mee dan?
[ afbeelding ]
mn buuf is al weken op vakantiequote:Op donderdag 9 januari 2014 10:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat ze daar voor zijn deur staat en hij net bezig is met de buuf.
Ik hou ook niet van anime.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah te leuk om te laten gaan toch? Ach, ze houdt toch niet van cosplay en anime.
mn ouders zijn van t weekend hierquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ze die gelijk ontmoeten. Prima.
Ik doe dat nooit echt snel, sterker nog vertel soms pas na een half jaar dagen of zo dat ik aan het daten benquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ze die gelijk ontmoeten. Prima.
Moet toch wel heel dronken zijn wil ik die met chocolade beschminkenquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:05 schreef STING het volgende:
[..]
Wat is hier mis mee dan?
[ afbeelding ]
Het lijkt me ook meer een aardbeiensaus-typequote:Op donderdag 9 januari 2014 10:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Moet toch wel heel dronken zijn wil ik die met chocolade beschminken
moet je ook niet doenquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik doe dat nooit echt snel, sterker nog vertel soms pas na een half jaar dagen of zo dat ik aan het daten ben
quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:12 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
moet je ook niet doenanders blijf je mensen voorstellen. deed ik vroeger altijd, anders mochten ze niet blijven slapen. zo hebben m'n ouders al veel 'vriendjes' voorbij zien komen en die waren het op een gegeven moment gewend
ik bedoel: geen idee waar je het over hebt, ik ben maagd.
Dan is het helemaal een verrassing .... kan je ze voorstellen aan hun nieuwe schoondochter q:')quote:
Geen idee waarom, maar heb het nooit gekekenquote:
Well thattt escalated quicklyquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
.
[..]
Dan is het helemaal een verrassing .... kan je ze voorstellen aan hun nieuwe schoondochter q:')
eigenlijk heb ik ook nog nooit vriendinnetjes gehad.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:12 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
moet je ook niet doenanders blijf je mensen voorstellen. deed ik vroeger altijd, anders mochten ze niet blijven slapen. zo hebben m'n ouders al veel 'vriendjes' voorbij zien komen en die waren het op een gegeven moment gewend
ik bedoel: geen idee waar je het over hebt, ik ben maagd.
Ik dacht dat je er wel naar keek omdat je ook stripboeken hebt ed. Hm heb ik een rare link gelegd?quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee waarom, maar heb het nooit gekeken
Een ex van me keek het wel. En L. ook. Misschien daarom in de war?
die ook nog eens zwanger is zekerquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
.
[..]
Dan is het helemaal een verrassing .... kan je ze voorstellen aan hun nieuwe schoondochter q:')
hahaquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eigenlijk heb ik ook nog nooit vriendinnetjes gehad.
Heb wel eens gehad dat ik met een meid naar een feestje was vlakbij mn ouders. Waar ik om 9u moest zijn. Waren we de tijd vergeten dus ipv dik 1u naar huis te rijden, maar naar mn ouders gegaan om dat Nog een paar uurtjes slaap te hebben.
Reden er die dag geen treinen, dus moest ik die meid mee naar mn oma's verjaardag nemen
quote:
quote:
quote:
Het werd pas awkward toen mn oma haar begroette met "welkom bij de familie"quote:
Is er iets wat je ons wil vertellen?quote:
Karten over 2 wekenquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:18 schreef Snoepie85 het volgende:
wanneer is er eigenlijk (weer?) een meet met alle leuke mensen hier?
de 24e karten in Maarssenquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:18 schreef Snoepie85 het volgende:
wanneer is er eigenlijk (weer?) een meet met alle leuke mensen hier?
Nouja, veel die stripboeken lezen, kijken ook anime. Niet zo heel raar.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er wel naar keek omdat je ook stripboeken hebt ed. Hm heb ik een rare link gelegd?
hahahahaquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey werd pas awkward toen mn oma haar begroette met "welkom bij de familie"
Heb je er alleen nooit over gehoord.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, veel die stripboeken lezen, kijken ook anime. Niet zo heel raar.
pompoenen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je mag ook 2 pompoenen meenemen en juigen voor de anderen.![]()
karten is tofquote:
dat kan, maar dat kan niet. want ik ben straks weg, rememberquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
karten is tof
Je kan ook zelf wat organiseren
en danquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Anders dm je toch gewoon wat fokkers ?
Pomponquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je mag ook 2 pompoenen meenemen en juigen voor de anderen.![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je er alleen nooit over gehoord.
Dan organiseer je een meet in Malawi.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:23 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
dat kan, maar dat kan niet. want ik ben straks weg, remember
Dat is hoe de meeste meets zijn, idd.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Anders dm je toch gewoon wat fokkers ?
nee, dan ga ik zo langs de kant staan:quote:
Nog tijd zat joh, de leukste meets zo'n vaak die welke spontaan 1 dag vantevoren opkomen oidquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:23 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
dat kan, maar dat kan niet. want ik ben straks weg, remember
kudo's. en toen werd je wakker van je eigen spul?quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:25 schreef Dven het volgende:
Ooit nog eens een paar cheerleaders gedate. Die zijn supersportief, ongelofelijk lenig en gespierd en altijd een gigantische slet in bed. Fantastisch spul om mee te werken
quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:25 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nee, dan ga ik zo langs de kant staan:If so :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Mijn seksuele escapades in twijfel trekkenquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:26 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
kudo's. en toen werd je wakker van je eigen spul?
geen idee ik krijg bijna nooit dm'squote:Op donderdag 9 januari 2014 10:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is hoe de meeste meets zijn, idd.
turnsters hebben dat ookquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:25 schreef Dven het volgende:
Ooit nog eens een paar cheerleaders gedate. Die zijn supersportief, ongelofelijk lenig, goed maar niet overdreven gespierd en altijd een gigantische slet in bed. Fantastisch spul om mee te werken
opscheppen over je seksuele escapades terwijl niemand het kan bevestigenquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn seksuele escapades in twijfel trekken![]()
Klopt. M'n huidige is gepensioneerd turnster maar nog altijd evenquote:
het is geen opscheppen maar delen van ervaringen. Wanneer iemand dat als opscheppen beschouwd is dat eerder een blijk van eigen onervarenheid en gebrekenquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:27 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
opscheppen over je seksuele escapades terwijl niemand het kan bevestigen
Sorry, je bent niet interessant genoeg om om te geven.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn seksuele escapades in twijfel trekken![]()
Awwwquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen idee ik krijg bijna nooit dm's
alleen kansloze
ja die blijven nog wel een tijdje lekker. Hangt er ook vanaf wat ze verder doen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt. M'n huidige is gepensioneerd turnster maar nog altijd even
Het is pas awkward dat je naar de verjaardag van je oma móet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het werd pas awkward toen mn oma haar begroette met "welkom bij de familie"
denken dat ik onervaren ben en/of gebreken hebquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:31 schreef Dven het volgende:
[..]
het is geen opscheppen maar delen van ervaringen. Wanneer iemand dat als opscheppen beschouwd is dat eerder een blijk van eigen onervarenheid en gebreken
en toen heb je je goddelijke genotstaaf op de foto gezet ?quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, je bent niet interessant genoeg om om te geven.
[..]
Awww
Ik kreeg gister nog een dm die vroeg om naaktpics.
Hele dag mee gedmd daarna.
sommige vrouwenquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
spannend
Vrouw masturbeert met pistool
Schep eens niet zo op johquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:33 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
denken dat ik onervaren ben en/of gebreken heb
Ik zou het pas indrukwekkend vinden als ze een dubbelloops shotgun naar binnen krijgtquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
spannend
Nee, dat zal ik nooit doen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en toen heb je je goddelijke genotstaaf op de foto gezet ?
dat kan maar op een manier uitgevonden wordenquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:33 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
denken dat ik onervaren ben en/of gebreken heb
Een beetje? Zitten er amper opquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja die blijven nog wel een tijdje lekker. Hangt er ook vanaf wat ze verder doen.
Ze missen alleen vaak wel een beetje tieten, dat is jammer.
/Peuquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat kan maar op een manier uitgevonden worden
/Faxie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2014 10:36:23 ]
Je weet nog niet half hoe veel je zou kunnen leren van mijquote:
Get a room zegquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Je weet nog niet half hoe veel je zou kunnen leren van mij
quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:36 schreef Dven het volgende:
[..]
sowieso is dat iets wat uit haarzelf moet komen, zou het nooit voorstellen. Een voor een scharrel ook zeker niet betalenquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Een beetje? Zitten er amper opMaar om nu een scharrel een paar neppers aan te meten
Jeetje, zelfs ik zou zulke dingen niet op FOK! zeggen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Geldt voor jou net zo hoorquote:
Ik heb het wel eens bij een vriendinnetje verkapt ter sprake gebrachtquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
sowieso is dat iets wat uit haarzelf moet komen, zou het nooit voorstellen. Een voor een scharrel ook zeker niet betalen
Alsof jij sowieso bepaalt of ze nepperds aangemeten zou willen hebbenquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Een beetje? Zitten er amper opMaar om nu een scharrel een paar neppers aan te meten
zou je het wel betalen voor je vriendin dan??quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
sowieso is dat iets wat uit haarzelf moet komen, zou het nooit voorstellen. Een voor een scharrel ook zeker niet betalen
te opzichtig?quote:
FOK!, IRL, op de HABBO Hotel chat. Doe het overal joh.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje, zelfs ik zou zulke dingen niet op FOK! zeggen.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens bij een vriendinnetje verkapt ter sprake gebracht
Niet gelukt overigens. Wat ik nog steeds een groot gebrek in mijn bestaan vindt. Dat ik nog nooit met zo'n barbie naar bed ben geweest. Botoxlippen, verder ben ik niet gekomen
/faxiequote:Op donderdag 9 januari 2014 10:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
te opzichtig?
Alsof ik ooit meer ga doen met jou dan eten
Djeez?quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
spannend
Ah oke. Interesse verloren.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben al ervaren jochie, mij kun je niks meer leren
waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
te opzichtig?
Alsof ik ooit meer ga doen met jou dan eten
Ik heb liever imperfectie dan een barbiequote:Op donderdag 9 januari 2014 10:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens bij een vriendinnetje verkapt ter sprake gebracht
Niet gelukt overigens. Wat ik nog steeds een groot gebrek in mijn bestaan vindt. Dat ik nog nooit met zo'n barbie naar bed ben geweest. Botoxlippen, verder ben ik niet gekomen
Zat vrouwen die zich zat aan laten praten en metenquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Alsof jij sowieso bepaalt of ze nepperds aangemeten zou willen hebben.
Alsof cup A niet prachtig is.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Zat vrouwen die zich zat aan laten praten en metenAlsof er zoveel vrouwen zijn met cup A die niet graag naar in ieder geval een C gaan
Imperfectie klinkt behoorlijk quasimodo. Ben ook geen fan van barbies. Dat ik er nog nooit eentje in bed heb gehad mis ik wel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb liever imperfectie dan een barbie
cup A zijn alleen de tepels....quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof cup A niet prachtig is.
Blijkbaar behoor ik niet tot die vrouwen, nee.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Zat vrouwen die zich zat aan laten praten en metenAlsof er zoveel vrouwen zijn met cup A die niet graag naar in ieder geval een C gaan
Ik moet vaker dat soort dingen zeggen want dit soort plaatjes interesseren mij dan weer wel.quote:
als het een lange termijn relatie is en zij voelt zich minderwaardig door te kleine borsten, ja dan wel denk ik.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:38 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
zou je het wel betalen voor je vriendin dan??
en de piemol dan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
cup A zijn alleen de tepels....als je dat mooi vind kan je net zo goed homo worden
Momenteel vind ik het wel geniaal, net als mezelf jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:40 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
jij houdt heel veel van dit gifje hè?
bij voorkeur niet nee.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof cup A niet prachtig is.
Het is gewoon een heel nonchalante dame die nergens om geeft.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:40 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
jij houdt heel veel van dit gifje hè?
Ja maar jij bent zo'n sterke Hollandse troela die zich goed voelt in eigen lijf.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Blijkbaar behoor ik niet tot die vrouwen, nee.
Je zou bijna zeggen dat ik... laat maar.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
cup A zijn alleen de tepels....als je dat mooi vind kan je net zo goed homo worden
Jij hebt toch groter dan A?quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Blijkbaar behoor ik niet tot die vrouwen, nee.
Hommo.quote:
Een piemel hoort toch ook niet klein te zijn?!?quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Een piemel hoort toch ook niet klein te zijn?!?
met imperfect bedoel ik vrouwen welke eigenlijk perfect zijn, op 1 ding na. Dus nauwelijks borsten, of net ff een buikje, zoiets.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Imperfectie klinkt behoorlijk quasimodo. Ben ook geen fan van barbies. Dat ik er nog nooit eentje in bed heb gehad mis ik wel.
Homo zijn omdat je niets met miniborstjes hebtquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat ik... laat maar.
[..]
Jij hebt toch groter dan A?
[..]
Hommo.
Nonchalant ook gewoonquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is gewoon een heel nonchalante dame die nergens om geeft.
Ik heb een cup A en dit zijn dus alleen maar tepels:quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Buikje vind ik een lastig begrip.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
met imperfect bedoel ik vrouwen welke eigenlijk perfect zijn, op 1 ding na. Dus nauwelijks borsten, of net ff een buikje, zoiets.
Sorry ik bedoelde noncharmantquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nonchalant ook gewoon
[ afbeelding ]
ik zie een BHquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb een cup A en dit zijn dus alleen maar tepels:
[ afbeelding ]
Rare tepels heb jij.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nonchalant ook gewoon
[ afbeelding ]
Ik heb dan ook niks te klagenquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja maar jij bent zo'n sterke Hollandse troela die zich goed voelt in eigen lijf.
Mijn punt is duidelijk, denk ik zoquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:43 schreef Anne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rare tepels heb jij.
Het is gewoon magertjes. Doet er verder niet aan af of het totale plaatje niet onaantrekkelijk of mooi kan zijn. Maar het is niet voor niets de eerste letter in het alfabetquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:43 schreef Anne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rare tepels heb jij.
Alsof je niet kunt zien dat de BH gewoon gevuld is en het niet alleen bestaat uit tepelsquote:
Dat is altijd positief natuurlijkquote:
Er zit een verschil tussen gevuld en niet leeg natuurlijkquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Alsof je niet kunt zien dat de BH gewoon gevuld is en het niet alleen bestaat uit tepels.
As said, rare tepels heb jij.
een lichte bolling, het is lastig te omschrijven. Maar als keer voorbij de tieten komt is het zeker teveelquote:
Ja hele rare tepels heb ik ...quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Alsof je niet kunt zien dat de BH gewoon gevuld is en het niet alleen bestaat uit tepels.
As said, rare tepels heb jij.
Ach whatever. Het past bij mijn verder kleine ik. En daarnaast compenseer ik een hoop met mijn kont.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is gewoon magertjes. Doet er verder niet aan af of het totale plaatje niet onaantrekkelijk of mooi kan zijn. Maar het is niet voor niets de eerste letter in het alfabet
Het lichaam hoort gewoon een goed gehele te zijn. Meiden met wat meer buik zullen al snel wat meer kont, heupen en borsten moeten hebben. Terwijl slanke meiden al wat eerder wat minder van de rest nodig hebben.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een lichte bolling, het is lastig te omschrijven. Maar als keer voorbij de tieten komt is het zeker teveel
Ik zeg nergens dat het je misstaatquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Ach whatever. Het past bij mijn verder kleine ik. En daarnaast compenseer ik een hoop met mijn kont.
het verschil met een bh en een mannen onderbroek is dat die laatste met wat wrijven wel gevuld isquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen gevuld en niet leeg natuurlijk
Zelfde geldt voor mijn ondergoed. Dat is ook niet gevuldMaar ook weer niet leeg
Dat .. we weten toch allemaal dat het in verhouding moet liggenquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Het lichaam hoort gewoon een goed gehele te zijn. Meiden met wat meer buik zullen al snel wat meer kont, heupen en borsten moeten hebben. Terwijl slanke meiden al wat eerder wat minder van de rest nodig hebben.
We zijn eruitquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat .. we weten toch allemaal dat het in verhouding moet liggen
Vind ik tof van je.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je mag zaterdag wel mijn Asterix lezen
Juist nietquote:
eens. Hoewel ik een groot fan ben van grote borsten. Beetje verpest met mn eerdere vriendinnetjes denk ik.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Het lichaam hoort gewoon een goed gehele te zijn. Meiden met wat meer buik zullen al snel wat meer kont, heupen en borsten moeten hebben. Terwijl slanke meiden al wat eerder wat minder van de rest nodig hebben.
ligt eraan hoe groot die hand isquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Juist niet.
Ik vind het alleen een beetje kansloos dat men van tevoren al roept dat een A helemaal niks is, terwijl ze er blijkbaar geen kaas van heeft gegeten. Het is toch echt een handvol.
Mijn vriend heeft grote grove handenquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:50 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ligt eraan hoe groot die hand is
dat ligt aan het formaat handen...quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Juist niet.
Ik vind het alleen een beetje kansloos dat men van tevoren al roept dat een A helemaal niks is, terwijl ze er blijkbaar geen kaas van heeft gegeten. Het is toch echt een handvol.
Het was dan ook niet aan jou gerichtquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Juist niet.
gmtaquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:50 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ligt eraan hoe groot die hand is
dan dus niet een hand volquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft grote grove handen.
/smoothquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat ligt aan het formaat handen...
Betwijfel of mijn handen er vol mee zouden zitten.
Wat ik trouwens helemaal geweldig vind, nog beter dan Asterix, is mijn verzameling The Life and Times of Scrooge McDuck. Godverdomme (sorry!) wat is dat goed.quote:
Ik ben uberhaupt niet zo'n fan van borsten hoor. Heb meer met billenquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eens. Hoewel ik een groot fan ben van grote borsten. Beetje verpest met mn eerdere vriendinnetjes denk ik.
Eindelijk verstand in de SC.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Juist niet.
denk dat ze het wel gewend is van mequote:
billen heb ik veel minder mee, moet wel een beetje aan zitten maar kleine borsten word ik niet warm van.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben uberhaupt niet zo'n fan van borsten hoor. Heb meer met billenEn binnenkant van de dijen
![]()
![]()
Als daar een fraaie curve in zit dan
![]()
![]()
![]()
![]()
Ken ik niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ik trouwens helemaal geweldig vind, nog beter dan Asterix, is mijn verzameling The Life and Times of Scrooge McDuck. Godverdomme (sorry!) wat is dat goed.Beter dan alles wat ik ooit voor Nederland, Engels, Frans en Duits heb gelezen.
Je werd niet warm van het motorboaten?quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
billen heb ik veel minder mee, moet wel een beetje aan zitten maar kleine borsten word ik niet warm van.
Levensverhaal van Oom Dagobert.quote:
om dat lekker te kunnen doen moet je dus wel wat hebben hangenquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:55 schreef STING het volgende:
[..]
Je werd niet warm van het motorboaten?
Oow vind ik wel interessant.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Levensverhaal van Oom Dagobert.
De bedenker gaf af en toe een hint van wat Dagobert gedaan had in zijn leven. En deze schrijver heeft er een heel levensverhaal van gemaakt. Prachtig oog voor detail, alles.
Ik wil de luxe, Engelse versie, ook hebben. Maar dat is iets van 200 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |