Het was moeilijk voor me om niet te kapen en een [OUD] SC te makenquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:59 schreef PeuRac het volgende:
En ik maar denken waarom er geen nieuwe SC kwam
Zat ook nog ff te denken hoe/wat, maar kon niet zo snel iets bedenken en was al zo laat.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was moeilijk voor me om niet te kapen en een [OUD] SC te maken
Gefeliciteerd maar jij bent eigenlijk nog helemaal niet jarigquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:59 schreef El_Matador het volgende:
Neuken. Op mijn verjaardagsfeestje. Iemand hier nog tips? Zie topic "Iemand ervaring?" in SEX.
Dat wordt de volgende. Logisch vervolg en zulks.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was moeilijk voor me om niet te kapen en een [OUD] SC te maken
Trustequote:
quote:
*kijkt in agenda*quote:Op donderdag 9 januari 2014 08:40 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
voor jou ja, luilak
leuk weekend in het vooruitzicht?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 08:42 schreef rival het volgende:
[..]
*kijkt in agenda*
staat niks in
Jij dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
quote:Op donderdag 9 januari 2014 08:47 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]-
zaterdag naar de vrijwilligersorganisatie om de rest van de groep (die ook rond die tijd naar Ghana vertrekken) te ontmoeten![]()
daarna met een fok!ker meeten (gaan we roti eten) en daarna nog een housewarming in Tilburg, maar daar heb ik niet superveel zin in
![]()
en zondag ga ik he-le-maal niets doen óf met m'n scharrelmeeten
Ik zou eens met je scharrel gaan praten dan. Want dat loopt anders behoorlijk fout af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 08:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou eens met je scharrel gaan praten dan. Want dat loopt anders behoorlijk fout af.
haha neequote:Op donderdag 9 januari 2014 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mits het gemaakt wordtdoor mijn buuffie wel ja
Niet zo'n honig/knorwereldpakketje
Dat iddquote:Op donderdag 9 januari 2014 08:59 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
haha needat is ook geen roti
dat zijn gewoon wraps met aardappel, bonen en wat kerrie achtige saus. getsie
quote:Op donderdag 9 januari 2014 08:47 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]-
zaterdag naar de vrijwilligersorganisatie om de rest van de groep (die ook rond die tijd naar Ghana vertrekken) te ontmoeten![]()
daarna met een fok!ker meeten (gaan we roti eten) en daarna nog een housewarming in Tilburg, maar daar heb ik niet superveel zin in
![]()
en zondag ga ik he-le-maal niets doen óf met m'n scharrelmeeten
Wie ga je meeten zaterdag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door rival op 09-01-2014 09:16:31 ]
Wat ik overigens ook dubieus vind.quote:Op donderdag 9 januari 2014 08:53 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja![]()
maar ach, ik ben binnenkort 2 maanden foetsie, dus ik denk dat ik dan wel overal wat meer van 'los' komdan geniet ik er nu maar gewoon van, I guess?
quote:Steeds meer Nederlandse vrouwen kiezen Afrika als reisbestemming met één bepaald doel: het vinden van een zwarte toyboy die hen seksueel bevredigt. Dat bevestigen tal van hulporganisaties in Zuid-Afrika, Kenia, Ghana en Gambia.
het is stukquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:14 schreef Dven het volgende:
Artikeltje gelezen over ontevredenheid over het lichaam. Staat deze foto erbij
[ afbeelding ]
Zou juist maar wat blij zijn als ik dat lijfje voor me hadHelemaal bont, blauw en gekneusd neuken
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:07 schreef rival het volgende:
[..]
Wie ga je meeten zaterdag?ja hallo, dat is niet voor de scharrel ofzo hoor. en staat al een tijdje geplandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zit ik al een tijdje mee te dm'men en ik ben dan toch sort of in de buurt. dus ik dacht, even buurten
gezelligheid, netwerken enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
Je bent zelf een stukquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:20 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja hallo, dat is niet voor de scharrel ofzo hoor. en staat al een tijdje geplandzit ik al een tijdje mee te dm'men en ik ben dan toch sort of in de buurt. dus ik dacht, even buurten
welke fokker??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* LovelyLady nieuwsgierig is
[..]
ja hallo, dat is niet voor de scharrel ofzo hoor. en staat al een tijdje geplandzit ik al een tijdje mee te dm'men en ik ben dan toch sort of in de buurt. dus ik dacht, even buurten
DM me even z'n naam dan zal ik hem waarschuwen dat je een waardeloos scharrelaar bent volgens eigen zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Dan toch nietquote:
wat is er dubieus?quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat ik overigens ook dubieus vind.
[..]
haha, dat mag ik niet vertellenquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
welke fokker??
* LovelyLady nieuwsgierig is
Haha...quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:24 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
haha, dat mag ik niet vertellen
Mensen die niet vol trots vertellen dat ze met jou een 'meet' hebbenquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:24 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
[..]
Ja hallo, ik vraag alleen met wie? ik zeg verder niks tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Mensen die niet vol trots vertellen dat ze met jou een 'meet' hebben
quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ja hallo, ik vraag alleen met wie? ik zeg verder niks tochnee, da's waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik nam aan dat je dacht dat ik ging meeten met een fokking scharrel
maar nee dus. en ik mag het dus niet vertellen
-___-
Ik snap nooit zo waarom mensen dat soort dingen willen delenquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:30 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nee, da's waarik nam aan dat je dacht dat ik ging meeten met een fokking scharrel
maar nee dus. en ik mag het dus niet vertellen
Ga je langs Peu ja?quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:24 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
waarom deel je ditquote:
Ah, dat beperkt de opties al behoorlijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:24 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
van wie het kan zijn?quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ah, dat beperkt de opties al behoorlijk.
Daarom mag ze niets zeggen. En volgens mij was dat nog steeds niet officieel met die paaldanseres toch.quote:
At your servicequote:Op donderdag 9 januari 2014 09:42 schreef Myraela het volgende:
Sting komt hier nooit, maar nu wel. Ook verdacht.
Timboektoequote:Op donderdag 9 januari 2014 09:42 schreef muhahaha het volgende:
Ja, dit maakt het wel wat lastiger ja. Waar woont onze STING eigenlijk?
Ja die ja, nouja niet officieel. Ze posten wel vaak bij elkaar op hun facebook profiel wat dan toch ook wel wat wilt zeggen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daarom mag ze niets zeggen. En volgens mij was dat nog steeds niet officieel met die paaldanseres toch.
Stukje bewustzijn. Verder ben je geenszins verplicht om iets te bekijken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo waarom mensen dat soort dingen willen delen
ik ben niet zo hosselbaar als ik eruit ziequote:Op donderdag 9 januari 2014 09:41 schreef Myraela het volgende:
Of Royco. Die heeft er sowieso wel een handje van om niet/zelden mee te posten maar wel direct iemand te hosselen. Deed die ook met die maannogwattes toch.
uh-uh.quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:43 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik ben niet zo hosselbaar als ik eruit zie
Heb ik voor niets dit topic als hosseltopic verkozen dusquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:43 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik ben niet zo hosselbaar als ik eruit zie
quote:
Zie hierboven. Misschien was het ook wel een kuthondquote:
Ik woon dichter bij Rusland dan bij Nederland maar daar is ook alles mee gezegdquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:43 schreef Myraela het volgende:
Dven. Dat kan ook nog. Of woonde die in rusland?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:44 schreef Myraela het volgende:
Misschien is ze wel pot. Dat zou ook nog kunnen, dan gaat het helemaal lastig worden.
Dven afstotelijk noemenquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:45 schreef muhahaha het volgende:
Dven is te wanhopig, afstotelijk ed.
Nou, dan zou het TGND kunnen zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:44 schreef Myraela het volgende:
Misschien is ze wel pot. Dat zou ook nog kunnen, dan gaat het helemaal lastig worden.
Het gedrag ... Ik zeg niks over hoe hij eruit ziet want dat weet ik niet.quote:
Dven wanhopig noemenquote:
Haterquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het gedrag ... Ik zeg niks over hoe hij eruit ziet want dat weet ik niet.
Of ja, het wanhopige is afstotelijk he.![]()
Sorry etc etc
ik ben geen haterquote:
Maar je wordt behoorlijk nat wanneer er iemand aan je kutje likt. Egoistquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:48 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik ben geen haterdoe wat je niet laten kunt
maar ik droog persoonlijk op bij de gedachte dat ik aan een k*tje lig te likken
quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar je word behoorlijk nat wanneer er iemand aan je kutje likt. Egoist
Ja, dat mag natuurlijk ook die scharrel zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik woon op ongeveer 3000 km afstand van de dichtstbijzijnde Nederlandse grens dus mocht ik daadwerkelijk op FOK! op zoek zijn naar wat voor scharrel dan ook, dan zou het inderdaad behoorlijk wanhopig zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Zeg eerlijk, je bent het niet he?
Dus die beargumentatie gaat ook op als jij bijv. zegt te moeten overgeven bij de gedachte om iemand te pijpen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben gelijk jarlours en allesquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat mag natuurlijk ook die scharrel zijn.
Ik geloof dat ik waanzinnig kan pijpen, alleen nog geen man gevonden op wie ik zou willen oefenenquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:50 schreef STING het volgende:
[..]
Dus die beargumentatie gaat ook op als jij bijv. zegt te moeten overgeven bij de gedachte om iemand te pijpen?
Scherp wel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:50 schreef STING het volgende:
[..]
Dus die beargumentatie gaat ook op als jij bijv. zegt te moeten overgeven bij de gedachte om iemand te pijpen?
Maar het is geen scharrel, wel opletten he?quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik woon op ongeveer 3000 km afstand van de dichtstbijzijnde Nederlandse grens dus mocht ik daadwerkelijk op FOK! op zoek zijn naar wat voor scharrel dan ook, dan zou het inderdaad behoorlijk wanhopig zijn.
In before iemand die faxie aanhaalt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik waanzinnig kan pijpen, alleen nog geen man gevonden op wie ik zou willen oefenen
quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar je wordt behoorlijk nat wanneer er iemand aan je kutje likt. Egoist
Geen flauw idee waar het over gaat dan. Misschien mijn smeekbede om foto's van buurmeisje. Ach, als dat serieus opgevat wordt, so be itquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar het is geen scharrel, wel opletten he?
Jij moest smeken?quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar het over gaat dan. Misschien mijn smeekbede om foto's van buurmeisje. Ach, als dat serieus opgevat wordt, so be it
Buurmeisje is een lastig geval. Verder trek ik mijn halfgoddelijkheid niet in twijfel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij moest smeken?
Jij bent toch zo'n god die alles op een presenteerblaadje krijgt aangereikt?
De ware...?quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik waanzinnig kan pijpen, alleen nog geen man gevonden op wie ik zou willen oefenen
quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij moest smeken?
Jij bent toch zo'n god die alles op een presenteerblaadje krijgt aangereikt?
Zou kunnen. Wat dat betreft zeg ik niet bij voorbaat nee tegen een man. De kans dat ik er ooit in m'n leven eentje tegenkom schat ik wel kleiner in dan 0.01%quote:
Buurmeisje lastig noemenquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Buurmeisje is een lastig geval. Verder trek ik mijn halfgoddelijkheid niet in twijfel.
Vreemd, ik kom dagelijks mannen tegen. Ik wil er alleen niks mee.quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou kunnen. Wat dat betreft zeg ik niet bij voorbaat nee tegen een man. De kans dat ik er ooit in m'n leven eentje tegenkom schat ik wel kleiner in dan 0.01%
quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vreemd, ik kom dagelijks mannen tegen. Ik wil er alleen niks mee.
Inderdaad.quote:
Jeetjequote:Op donderdag 9 januari 2014 09:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nog 2 dagen.
Ik heb al iets leuks gehaald voor je.
Die heb ik voor mezelf gehouden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje
Is het een knap single meisje?
Egoïstisch, maar begrijpelijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die heb ik voor mezelf gehouden.
hoi Snoepie.quote:
Tjah te leuk om te laten gaan toch? Ach, ze houdt toch niet van cosplay en anime.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Egoïstisch, maar begrijpelijk.
Ik kan het je niet kwalijk nemen, ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan.
Ha ha jij bent het niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoi Snoepie.
Wat lees ik, kom jij langs dit weekend en mag je daar van mij niet over praten?
Meisjes die aan cosplay doenquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah te leuk om te laten gaan toch? Ach, ze houdt toch niet van cosplay en anime.
Wat is hier mis mee dan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Meisjes die aan cosplay doen
Mannen die aan cosplay doen
quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoi Snoepie.
Wat lees ik, kom jij langs dit weekend en mag je daar van mij niet over praten?
Haha tietenquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:05 schreef STING het volgende:
[..]
Wat is hier mis mee dan?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |