Ik kan er nu 6 van maken, mochten er 3 door een glitch verdwijnen.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik kan er nu 6 van maken, mochten er 3 door een glitch verdwijnen.
Welke? o.óquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:08 schreef BBQSausage het volgende:
Post aangepast alles, niks aan de hand.
Neequote:
Ik heb geen hand.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:08 schreef BBQSausage het volgende:
Post aangepast alles, niks aan de hand.
Stampen stampen en niet kijken. Kunnen ze goed daar in China.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Komt wel vaker voor, zulke falende bouwsels in China.
WHOA! Durf jij dat??quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:13 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ga eens van FOK! af. Kijken hoe dat is.
Tjauw
Neequote:
Mooi is dat ja.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Stampen stampen en niet kijken. Kunnen ze goed daar in China.
Doe eens niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:13 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ga eens van FOK! af. Kijken hoe dat is.
Tjauw
De post-helikopter stilte is fantastischquote:
Ik kan wel merken dat ik niet helemaal scherp benquote:
Iedereen lekker liggenquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan wel merken dat ik niet helemaal scherp ben![]()
ik moest even kijken voordat ik doorhad wat er mis was met dit plaatje
Ja dat zie ikquote:
Mooi dingetje.quote:
Er waren gewoon deuren en die hebben ze dichtgemetseld.quote:
Waarom doe je datquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh, kut. Ik moet die tekening ook nog maken
Jaquote:
quote:
Vorige keer toen ik alleen ergens voor het eerst ging reizen verdwaalde ikquote:
Ja, engelse uitleg helptquote:
quote:
Ik ben wel eens verdwaald in het dorp waar ik ben opgegroeidquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vorige keer toen ik alleen ergens voor het eerst ging reizen verdwaalde ik
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben wel eens verdwaald in het dorp waar ik ben opgegroeid![]()
Oh, dat heb ik vroeger wel eens gehad bij het dorpje waar m'n oma woonde.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Maakt niet uit hoor.
Neem je tijd
Ja naja ik was 16quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik vroeger wel eens gehad bij het dorpje waar m'n oma woonde.Ging ik opzoek naar een speeltuin, had ik die ergens gevonden, en kon ik dus nooit meer de weg terug vinden.
Kan gebeuren natuurlijk. Gelukkig ging het deze keer zonder probleemquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vorige keer toen ik alleen ergens voor het eerst ging reizen verdwaalde ik
Heb je er nog wel een ansichtkaart van? Met kar en paard en slagerij J. Van de Ven?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik wilde een foto maken voor een ansichtkaart vanaf het tuinpad van m'n vader, maar de hoge bomen stonden in de wegquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je er nog wel een ansichtkaart van? Met kar en paard en slagerij J. Van de Ven?
Yupquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan gebeuren natuurlijk. Gelukkig ging het deze keer zonder probleem
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik wilde een foto maken voor een ansichtkaart vanaf het tuinpad van m'n vader, maar de hoge bomen stonden in de weg
Wacht even, ik kan je niet horen over mijn beatmuziekquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]Dat gaat vanzelf voorbij, het dorp wordt gemoderniseerd, zoals dat heet.
Wat doe je, pa?quote:
Dat is je goed recht, de nieuwe tijd, net wat je zegt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wacht even, ik kan je niet horen over mijn beatmuziek
Oh, die cosplayert.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:52 schreef LittleBrownie het volgende:
M'n uitwisselingstudente lijkt op haar.
Ouiquote:
Wat.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Niks, hoor.
Oh, je bent trouwens geadopteerd.
Mensen bezitten is verboden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:52 schreef LittleBrownie het volgende:
M'n uitwisselingstudente lijkt op haar.
Ahh, niet melancholiek worden nuquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is je goed recht, de nieuwe tijd, net wat je zegt.
Volgens mij is het bezitten van een lijk niet verboden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh. In dat geval moet ik een andere bestemming vinden voor m'n kelder..
Je hebt gelijk. Ik moet m'n zinnen wat verzetten. Misschien eens kijken hoe of het bankstel staat bij Mien. En ze heeft ook een nieuw dressoir, hoor ik.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahh, niet melancholiek worden nu
Dan stop ik met eten geven en lost het zich vanzelf op. Letterlijkquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:56 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Volgens mij is het bezitten van een lijk niet verboden.
Hij zou er natuurlijk ook een lounge van kunnen maken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:56 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Volgens mij is het bezitten van een lijk niet verboden.
Staan daar plastic rozen op?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik moet m'n zinnen wat verzetten. Misschien eens kijken hoe of het bankstel staat bij Mien. En ze heeft ook een nieuw dressoir, hoor ik.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja naja ik was 16![]()
En ik ben daar geboren
Maar ik ben echt een ramp met richtingsgevoel. Mijn schoonmoeder bijvoorbeeld woont vlakbij een groot park, de middelbare school en een winkelcentrum. Ik kom daar al ruim 7 jaar en als ik daar in huis ben en we praten over 1 van die dingen (ik wijs altijd als ik ergens over praat) wijs ik toch echt een heule andere kant opIk moet echt goed nadenken voordat ik weet welke richting iets op is
Jaa zoietsquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Herkenbaar wel, dat heeft m'n moeder ook.Die wijst dan richting de voortuin als ze naar de achterburen wil wijzen.
Nee, ik ben misselijkquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben net terug en ja, die staan 'r
Wil je zoethout? Ik heb een bosje.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaa zoiets![]()
M'n vriend vind het wel grappig![]()
Dan zijn we op vakantie en lopen we ergens door de stad. 'Oké, we zijn nu op loopafstand van het hotel, breng ons maar weer terug'
Meestal na een half uur ofzo grijpt hij maar in omdat we anders zo'n eind terug moeten lopen
Dat welquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Mooi toch, dan is elke wandeling voor jou een speurtocht
Met vlagen. Ik probeerde net een appel te eten.quote:
Niet als het je rij-examinator is.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Verdwaald zijn met iemand is best leuk.
quote:
Spam.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:05 schreef Moira. het volgende:
>>>> KLIK HIER VOOR MONOPOLY DOOR JE SPEAKERS <<<<
ONZ / [Radio 49] #4472 Symph est tres formidable. Oui. J'taime![]()
Ik kan niet luisterenquote:
Mobielquote:
I know.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Verdwaald zijn met iemand is best leuk.
Ik nietquote:
quote:
Gelukkig word ik voornamelijk omringd door mensen met een uitmuntend richtingsgevoelquote:
Gewoon Google maps op je mobielquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat wel![]()
En als ik ergens nieuw ben en ik moet ergens heen moet ik voor de heen én de terugweg een routebeschrijving meeanders weet ik het echt niet hoor
Hihi je zei piemelquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon Google maps op je mobiel
Oh hihihihihiquote:
I know rightquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon Google maps op je mobiel
Straniquote:
Falen in het levenquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat moesten we toch zonder Google.
Ik heb vanmiddag ook al geslapenquote:
En toch, vroeger deden ze het ook zonderquote:
Jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
En toch, vroeger deden ze het ook zonder
Ik vraag ook gewoon regelmatig de weg hoor
Had zelfs iemand in AmsterdamAls ik ergens was, bijvoorbeeld een keer op de fiets, en ik verdwaalde dan was het 'Ja hoi, ik ben hier, en ik moet daarheen.'
En dan beschreef hij in omgevingsobjecten mijn route![]()
![]()
![]()
![]()
Ja echt hè?quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaEn later met van die mooie routekaarten.
Mensen die dat kunnen, wat een bazen.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:45 schreef BBQSausage het volgende:
Maar ik ga ook maar slapen, anders gaat 't niet goed komen.
Koop een nieuwe pixel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:59 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb al jaren last van een dode pixel op m'n scherm.
Eerst even de andere netjes begraven.quote:
Bam!quote:
behoeftebevrediging*quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:06 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Eerst even de andere netjes begraven.
Jeugd van tegenwoordig met hun onmiddellijke behoeftebevreediging ook.
quote:
doe jij nou een #Bitterlemon tegen Bitterlemon?quote:
Jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe jij nou een #Bitterlemon tegen Bitterlemon?
we've got a badass over herequote:
De toon was al meteen gezetquote:
Huhquote:Smegmanus is een baas. Donnie is mijn trouwe ketelbinkie en mattie.
Ik ben wakker geworden en naar stage gegaan.quote:
Nou wat een zwaar levenquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Godsammedenk je kom, ik bak een boerenomelet (inb4
) geen paprika en rode ui meer in huijs
Jaquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jaben erg gesteld op mijn omeletjes
quote:
Godquote:Op donderdag 9 januari 2014 08:53 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik ben wakker geworden en naar stage gegaan.
Hai LBquote:
nou, toch 1 dag goed gegaanquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb me al sinds dinsdag niet meer verslapen.
Hoi Sgtquote:
quote:
Hoelaat ga je dan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vind wel dat ik nu te vroeg naar bed ga.
Lukt mij ook echt niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:49 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik moet eigenlijk rond 11 uur naar bed maar dat lukt me niet
Doe je goed danquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:56 schreef Maringo het volgende:
Ik heb in het anderhalf jaar dat ik hier werk maar twee keer verslapen.
Eén keer omdat ik mn wekker was vergeten te zetten en een andere keer omdat er een stroomstoring was die ochtend voordat mn wekker moest afgaan (dus niet eens mn eigen schuld).
Tot ik het huis uit ging had ik dat ook.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Op de middelbare heb ik me eigenlijk noout verslapen omdat m'n ma mij altijd dan wakker wakker maakt
quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Godsammedenk je kom, ik bak een boerenomelet (inb4
) geen paprika en rode ui meer in huijs
Zovaak verslaap ik me nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tot ik het huis uit ging had ik dat ook.![]()
Toen ik net het huis uit was en het op het MBO alleen maar feest was, versliep ik me ook minimaal 1 keer in de week. Voornamelijk de vrijdag was hot omdat donderdagavond stapavond.
Mijn enige verplichting op het MBO was 70% aanwezig en de toetsen. Dat redde ik net.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zovaak verslaap ik me nietIk skip gewoon de lessen waarvan ik denk meh
![]()
Hier komen de meesten ook alleen naar de verplichte lessen op vrijdag.
Tegenwoordig is het 80%quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Mijn enige verplichting op het MBO was 70% aanwezig en de toetsen. Dat redde ik net.
Ik vorig jaar wel minstens 30 keer denk ik.quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:56 schreef Maringo het volgende:
Ik heb in het anderhalf jaar dat ik hier werk maar twee keer verslapen.
Eén keer omdat ik mn wekker was vergeten te zetten en een andere keer omdat er een stroomstoring was die ochtend voordat mn wekker moest afgaan (dus niet eens mn eigen schuld).
Deed mijn moeder ook jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Op de middelbare heb ik me eigenlijk nooit verslapen omdat m'n ma mij altijd dan wel wakker maakt
Volgens de wet 80, maar mijn school wilt 90. Lukt ze alleen niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:15 schreef Maringo het volgende:
[..]
Is dat niet per school verschillend?
Nu heeft ze geen zin?quote:
Die van mij gaat om half 8 tegenwoordig, zodat ik mezelf sneller moet dwingen uit bed te komen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:23 schreef Roburtt het volgende:
Mijn wekker gaat altijd om 7 uur, maar val altijd weer in slaap. Dan roept m'n ma rond 10 voor half 8 of ik nog wakker ben.
Fair enough. Ik zet m'n hoop maar op de staatsloterij winnen, en de ochtend alleen mee maken omdat ik net thuis kom van een feest oid.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die van mij gaat om half 8 tegenwoordig, zodat ik mezelf sneller moet dwingen uit bed te komen.Als ik 'm om 7:00 zet denk ik meestal; Ach, ik heb nog even. En dan blijf ik dus te lang liggen.
Altijd blijven hopen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:41 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Fair enough. Ik zet m'n hoop maar op de staatsloterij winnen, en de ochtend alleen mee maken omdat ik net thuis kom van een feest oid.
Hopen? Weten.quote:
Oké, deze keer gun ik het ze.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, helaas. M'n ouders hebben ook weer een lot, dus dit keer winnen zij.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee.
"Want anders komt het nooit goed, wat nou als je straks op jezelf woont?!"
Yup.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:13 schreef Roburtt het volgende:
NDA is toch een soort geheimhoudings contract oid?
Hm, jammer dit.quote:
Heb jij ook een eso beta invite?quote:
Ja, voor dit weekend. Maar weet niet of ik hem ga gebruiken.quote:
Waarom zou je het niet gebruiken als je je wel opgeeft als beta test erquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, voor dit weekend. Maar weet niet of ik hem ga gebruiken.
Omdat ik anders het hele weekend dat zit te spelen, terwijl ik werk moet maken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:01 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet gebruiken als je je wel opgeeft als beta test er___
Als je hem niet gebruikt wil ik hem wel, een vriend van me heeft geen key gekregen.
Ik neem hem graag over. Dan is de groep waarmee ik ga testen met z'n 4e en kunnen we dungeons met elkaar doenquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:03 schreef Rezania het volgende:
Als het nou volgende week was, prima. Maar dit weekend niet denk ik.
quote:
Is ook gunstig voor jou, want als je goed test mag je de volgende test weer meedoenquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:03 schreef Rezania het volgende:
Als het nou volgende week was, prima. Maar dit weekend niet denk ik.
quote:
Au, de ironie.quote:
Probeer het zou ik zeggenquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:35 schreef Rezania het volgende:
Nesquick op brood, zou iemand dat nou ooit doen?
Nee.quote:
Blijkbaar.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:35 schreef Rezania het volgende:
Je moet alles 1 keer proberen in je leven....zeggen ze!quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:35 schreef Rezania het volgende:
Krijg je dus chocoladeboter.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Blijkbaar.
http://blog.chron.com/mam(...)-a-nesquik-sandwich/
quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:48 schreef HeaN82 het volgende:
Ik moet meer gaan slapen![]()
Zoveel schade kan slaaptekort aanrichten
En dan kijken mijn medestudenten me vreemd aan als ik zeg dat ik probeer te streven naar 8 uur slaap per nacht.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:48 schreef HeaN82 het volgende:
Oh.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:48 schreef HeaN82 het volgende:
Haha als ik 8 uur slaap dna is het zo van "wow gast ik heb 8 uur geslapen. Wow dat is sick veel man"quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan kijken mijn medestudenten me vreemd aan als ik zeg dat ik probeer te streven naar 8 uur slaap per nacht.
Anders ben ik gewoon de rest van de dag dood, dus moet wel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:00 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Haha als ik 8 uur slaap dna is het zo van "wow gast ik heb 8 uur geslapen. Wow dat is sick veel man"
Het wentquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Anders ben ik gewoon de rest van de dag dood, dus moet wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |