Je huiswerk of je haar verven?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Al het contact met de buitenwereld blokkeren, ja toch.
[..]
Combi van alles.
Kom helpen dan. Ik kan het niet alleen.
Uhh, ik bedoelde haar verven. Die andere zooi kan ik wel alleen, tenzij je het graag wil overnemen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je huiswerk of je haar verven?![]()
En journalistiek was het toch? Laat maar. Zo goed is mijn gevoel voor de Nederlandse taal niet
Nee dan houd ik het bij verven. Maar dan wil ik wel hulp bij de krultang.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uhh, ik bedoelde haar verven. Die andere zooi kan ik wel alleen, tenzij je het graag wil overnemen.
Toevallig betreft het huiswerk in een andere taal. Denk niet dat je daarmee kan helpen.
Als je even normaal doet, nee.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:16 schreef LETMEIN het volgende:
Ik heb nog geen naaktpics van AB gehad. Als iemand die even wil sturen.
Tjacka, mogelijkheid tot een ban hier. Niet dat ik Letmein dat gun natuurlijk, mijn vriend.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:16 schreef LETMEIN het volgende:
Jij hebt een krultang? Stiekem altijd al geweten dat je elke ochtend je haar krult.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dan houd ik het bij verven. Maar dan wil ik wel hulp bij de krultang.
Er wordt zo vaak gevraagd om naaktpicsquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka, mogelijkheid tot een ban hier. Niet dat ik Letmein dat gun natuurlijk, mijn vriend.
Mensen vragen mij niet om naaktpics.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Er wordt zo vaak gevraagd om naaktpics
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen vragen mij niet om naaktpics.
Mmmmm......quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:16 schreef LETMEIN het volgende:
van jou wil ik welquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen vragen mij niet om naaktpics.
maar jij bent serieusquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Er wordt zo vaak gevraagd om naaktpics
ik hoorde laatst dat hier zelfs iemands zijn moeders nummer wordt rond gestuurdquote:
wat een debielquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik hoorde laatst dat hier zelfs iemands zijn moeders nummer wordt rond gestuurd
oke mooiquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Oja, ik ben serieus. Ik post hier altijd serieus.
de mensen hier worden dan ook zwaar overschatquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben wel lievquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
de mensen hier worden dan ook zwaar overschat
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke mooi
dan kan ik een banaanvraag doen
Nietonquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
komt omdat jij al filmpjes en foto's rondstuurt
kan gebeurenquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hallootjesquote:
doequote:Op woensdag 8 januari 2014 18:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke mooi
dan kan ik een banaanvraag doen
Hoe is het leven vandaag?quote:
goedquote:
*gaanonquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daton makon mon nieton uiton
Waton gon won morgon doenon?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daton makon mon nieton uiton
Waton gon won morgon doenon?
Druk. Moet voor middernacht alle motivatiebrieven hebben afgerond. Ze moeten maar max 200 woorden zijn, maar het is o-zo lastig.quote:
l0serquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Druk. Moet voor middernacht alle motivatiebrieven hebben afgerond. Ze moeten maar max 200 woorden zijn, maar het is o-zo lastig.
moeten wij helpenquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Druk. Moet voor middernacht alle motivatiebrieven hebben afgerond. Ze moeten maar max 200 woorden zijn, maar het is o-zo lastig.
Why?quote:
Ik vind het maar raar om van ongemotiveerde studenten een motivatiebrief te vragen. Maar, ik ben heel behoorlijk bezig geweest en heb mijn vermeende passie goed kunnen verwerken.quote:
Dit dus ongeveer. Dus heb nu wel wat zaken lichtelijk aangedikt etc. Ik vind alles mooi en prachtig enzo.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Motivatiebrieven zijn zo ruk.
Zo zinloos ook vaak.
Ik wil werken omdat ik geld nodig heb om te leven en dit is het enige dat ik kan.
nee.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij mag hem maandag tot en met donderdag en ik vrijdag tot en met zondag. Goed?
Zondag is toch zijn apenpak-dag. Is goed. We hebben een deal.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee.
ik maandag t/m zaterdag hem en zondag jij.
dit vint ik rassiesmequote:Op woensdag 8 januari 2014 18:29 schreef Ezell het volgende:
Mag ik Tjacka ook een dagje? Heb nog een schoonmaker nodig.
Beetje zeggen wat je goed kunt enzo.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Dit dus ongeveer. Dus heb nu wel wat zaken lichtelijk aangedikt etc. Ik vind alles mooi en prachtig enzo.
Het zijn er ook echt een stuk of 12 die ik moet indienen.
okequote:Op woensdag 8 januari 2014 18:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zondag is toch zijn apenpak-dag. Is goed. We hebben een deal.
Nee, klopt. Het is vooral dat ik er 12 + 4 +1 moet schrijven.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje zeggen wat je goed kunt enzo.
Waarom zo veel?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, klopt. Het is vooral dat ik er 12 + 4 +1 moet schrijven.
Is tjacka zwart?quote:
KnutDeIJsbeer is wel een gozer voor jouquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:31 schreef Etsu het volgende:
ik heb zojuist 60 euro besteed aan sushi
Japans
Kaart maar een rechtszaak aan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
iets met aanbod en aanvaarding volgens het wetboek. dit heeft nu rechtskracht.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:31 schreef Etsu het volgende:
Japans
Ik wil heel wat workshops, interviews en dinertjes doen. Dus per onderdeel per bedrijf moet je een aparte motivatiebrief insturen.quote:
9/10 vast niet lekkerder dan op mijn werk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:31 schreef Etsu het volgende:
Japans
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
9/10 vast niet lekkerder dan op mijn werk.
jawelquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
9/10 vast niet lekkerder dan op mijn werk.
Dan ben je opgelicht. Ga gewoon voor 22 euro onbeperkt sushi eten. Heb je dan nog niet genoeg, neem je een tweede keer onbeperkt sushi.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:31 schreef Etsu het volgende:
Japans
boeiendquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
je had voor dat geld een paar keer uit eten kunnen gaan
Oké.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik wil heel wat workshops, interviews en dinertjes doen. Dus per onderdeel per bedrijf moet je een aparte motivatiebrief insturen.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Dan ben je opgelicht. Ga gewoon voor 22 euro onbeperkt sushi eten. Heb je dan nog niet genoeg, neem je een tweede keer onbeperkt sushi.
Een paar keer?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
je had voor dat geld een paar keer uit eten kunnen gaan
oh, merk ik toch niks van. #arrogantiequote:Op woensdag 8 januari 2014 18:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
gaan we een keer sushi eten in bij cachet
[..]
mwoah, zonde
[..]
nee man
dat vind ik wel een leuk ideequote:Op woensdag 8 januari 2014 18:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
gaan we een keer sushi eten in bij cachet
[..]
mwoah, zonde
[..]
nee man
wat bewaren voor morgenquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Knap dat je dat weet.
Tevens is 60 euro wel veel in je eentje. Eet pax ook mee?
had die 60 euro dan aan mij gedoneerd #zwerverquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh, merk ik toch niks van. #arrogantie
Nu nog met stokjes.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:34 schreef Tjacka het volgende:
ik ben een hele nette eter
cachet kan dit bevestigen
eerst koelkastmagneetje #onderhandelingquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
had die 60 euro dan aan mij gedoneerd #zwerver
Met bier voor 1 euro ja.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:34 schreef Tjacka het volgende:
ik kan voor 60 euro 3 dagen uit gaan
ik ben een baas
zonde om zoveel geld aan een keer avondeten uit te gevenquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:34 schreef Muto het volgende:
Alleen Ezell weet dat je goed en veel goedkoper sushi kan eten.
Ezell
ja tochquote:
uhh door normale restaurants te kiezenquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar ga jij dan zo goedkoop uit eten?
wie weet...quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
eerst koelkastmagneetje #onderhandeling
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:34 schreef Tjacka het volgende:
ik kan voor 60 euro 3 dagen uit gaan
ik ben een baas
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:34 schreef Tjacka het volgende:
ik kan voor 60 euro 3 jaar uit gaan
ik ben een baas
dan krijg jij je 60 euro nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
zonde om zoveel geld aan eet keer avondeten uit te geven
[..]
ja toch
[..]
uhh door normale restaurants te kiezen
[..]
wie weet...
bier voor 2 euroquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Met bier voor 1 euro ja.
En veel rondjes ontvangen zeker
2 euro? Dat is duurquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bier voor 2 euro
en dan ga ik telkens bij een ander groepje staan
avondje 20 euro besteden ben ik wel aardig goed dronken hoorquote:
als ik dronken ben gaat het juist verkeerdquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
avondje 20 euro besteden ben ik wel aardig goed dronken hoor
maarja, groningen he. hier is alles goedkoop
Mja, als het hoofdgerecht al 20 is, lukt mij niet vaker dan 1 keer met 60.quote:
Van 60 euro ga ik 2 of 3 keer uit eten joh.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, als het hoofdgerecht al 20 is, lukt mij niet vaker dan 1 keer met 60.
daarom pinpas thuislaten en max 20 euro op zak en als t op is, profiteren van anderenquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
als ik dronken ben gaat het juist verkeerd
Waarom werkloosquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben geen kaasmaker meer
ik ben nu werkloze
Met 20 euro kom ik het eerste uur niet eens door met mijn maten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
daarom pinpas thuislaten en max 20 euro op zak en als t op is, profiteren van anderen
En is het dan ook lekker eten?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Van 60 euro ga ik 2 of 3 keer uit eten joh.
Jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En is het dan ook lekker eten?
Dit.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met 20 euro kom ik het eerste uur niet eens door met mijn maten.
hier kost 1 biertje 1 euro…quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met 20 euro kom ik het eerste uur niet eens door met mijn maten.
quote:
Jij gaat zeker in Rotterdam? Jup, daar is het duur.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
overal?
als in, elke tent in groningen?
gewoon speaker tochquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:39 schreef Tjacka het volgende:
ik ga weer een interessante discussie hier plaatsen
oordopjes of koptelefoon?
oordopjesquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:39 schreef Tjacka het volgende:
Laatste tijd niet zoveel meer in Rotterdam. Vaak Brabant laatste weken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij gaat zeker in Rotterdam? Jup, daar is het duur.
Koptelefoon, sluit lekkerder af en je hebt een beter stereobeeldquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:39 schreef Tjacka het volgende:
zou je hier meer argumenten voor kunnen geven?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
oordopjes
zo'n groot rotding meeslepen
Wat er tevens veel te hipster uitziet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
oordopjes
zo'n groot rotding meeslepen
Kom Nijmegen, bier 1 euro. Shotjes 1 + 1 gratis.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laatste tijd niet zoveel meer in Rotterdam. Vaak Brabant laatste weken.
Homo, bier is hier op zijn laagst 2,50 meestal 3 euroquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bier voor 2 euro
en dan ga ik telkens bij een ander groepje staan
ik ben het met je eensquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Koptelefoon, sluit lekkerder af en je hebt een beter stereobeeld
waarquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kom Nijmegen, bier 1 euro. Shotjes 1 + 1 gratis.
hoezo deden ze datquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik werd in Berlijn kroeg uitgezet door teveel shotjes tijdens happy hour.
wat een debielen waren dat
33 cl is echt een groot glas hoorquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
33 cl ofzo weetikveel man, ga dat niet uitrekenen/opmeten als ik in de kroeg sta
33 cl is een amsterdammertjequote:Op woensdag 8 januari 2014 18:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
33 cl is echt een groot glas hoor
denk gewoon die 20/22.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:42 schreef xcachet het volgende:
Ik heb volgends mij pas 1 keer betaald voor drank.
Ik zou dronken zijn terwijl ik nog prima nuchter was.quote:
Typisch. We worden hier gediscrimineerd. Ik eis een biersubsidiequote:Op woensdag 8 januari 2014 18:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
denk gewoon die 20/22.
dan word je echt belazerd in r'dam.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
denk gewoon die 20/22.
Tering, waarom?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:42 schreef xcachet het volgende:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:42 schreef xcachet het volgende:
waar?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Homo, bier is hier op zijn laagst 2,50 meestal 3 euro
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Happy hour doen en mensen eruit gooien als ze geld uitgeven
jij geef hun toch geld dus hoe kan jij geld kosten?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou dronken zijn terwijl ik nog prima nuchter was.
Als ik zou kosten dreigde ze ook dat ik 70 euro moest betalen.
nee, gewoon veel te grootquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zou je hier meer argumenten voor kunnen geven?
is tjacka sowieso alquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat er tevens veel te hipster uitziet.
hier nooit gemerktquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Happy hour doen en mensen eruit gooien als ze geld uitgeven
Inderdaad. Goftedomme goftedomme.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch. We worden hier gediscrimineerd. Ik eis een biersubsidie
dat kloptquote:
phocas heeft weer een feestje?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kom Nijmegen, bier 1 euro. Shotjes 1 + 1 gratis.
ja daarom waren debielen was ook nog prima nuchterquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij geef hun toch geld dus hoe kan jij geld kosten?
Rotterdam weet ik niet, Den Haag voor zover ik weet wel. 2 jaar geleden danquote:
Oosten is alles goedkoper.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:44 schreef Etsu het volgende:
hoogste wat ik heb uitgegeven aan een avond is 75
toen trakteerde ik echt iedereen.
kan je nagaan hoe goedkoop groningen is
ik denk dat het bij mij 120 euro isquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:44 schreef Etsu het volgende:
roeivereniging van nijmegen, tot een paar jaar terug de enige feestjes die ik had in nijmegen. bier achterlijk goedkoop, leuke mensen en dag erna een kegel van jewelstequote:
Uhm. Ik zeg toch dat het zo is? Ik woon er.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Rotterdam weet ik niet, Den Haag voor zover ik weet wel. 2 jaar geleden dan
hoe dan?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:44 schreef Etsu het volgende:
Ik roei nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:44 schreef Adames het volgende:
[..]
roeivereniging van nijmegen, tot een paar jaar terug de enige feestjes die ik had in nijmegen. bier achterlijk goedkoop, leuke mensen en dag erna een kegel van jewelste
Zonder vriendin? Wat doe jij allemaal?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe dan?
dat is een gemiddeld stapavondje op vakantie
exclusief eten
woooowquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe dan?
exclusief eten
voor slechts drank en wat snacken is 75 wel veel imo. als de drank achterlijk duur is, hou ik me wel een avondje in.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe dan?
exclusief eten
roei ook niet, maar zijn of waren in ieder geval open feestenquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik roei niet![]()
Drank is wel achterlijk goedkoop ja, alleen maar mooi toch
groningen he.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe dan?
exclusief eten
Hoe staat het in Eindhoven met de bierprijzen dan. Ook tussen de 2,50 en 3 euro?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:46 schreef Adames het volgende:
[..]
voor slechts drank en wat snacken is 75 wel veel imo. als de drank achterlijk duur is, hou ik me wel een avondje in.
Bier drinken kut roepen vooral en dan geef ik nog geen eens dames gratis drankjes zoals andere.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder vriendin? Wat doe jij allemaal?
Ben je een kameel?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:46 schreef Ezell het volgende:
ik drink 9/10 niet buiten de deur
en ik drink nauwelijks
#shabooya
Ja weet niet, op vakantie maakt het mij op de een of andere manier geen fuck uit. Is ook wel lekker tho.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:46 schreef Adames het volgende:
[..]
voor slechts drank en wat snacken is 75 wel veel imo. als de drank achterlijk duur is, hou ik me wel een avondje in.
ehhh..quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je een kameel?
Inb4 2 bulten.
2,50 overal. aantal tenten waarbij je goedkoper bier krijgt. 10 voor 15 euro oid. eigenlijk weet ik het niet eens echt, ga er maar 1-2 keer per jaar 'uit'.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe staat het in Eindhoven met de bierprijzen dan. Ook tussen de 2,50 en 3 euro?
Waaromquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:46 schreef Ezell het volgende:
en ik drink nauwelijks
#shabooya
Ik vind het altijd knap als mensen weinig drinken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
scheelt ook dat ik nooit een zuipvakantie heb gehad, was toch altijd cultureel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja weet niet, op vakantie maakt het mij op de een of andere manier geen fuck uit. Is ook wel lekker tho.
okquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:48 schreef xcachet het volgende:
Groningen is gewoon een stad waar alle boeren uit het noorden zich verzamelen. Zo zie ik Groningen voor mij.
hoe oud ben jequote:Op woensdag 8 januari 2014 18:46 schreef Ezell het volgende:
en ik drink nauwelijks
#shabooya
Oké... ik ben blij dat jij ze nog drank geeft dan. Ik begin daar echt niet aan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bier drinken kut roepen vooral en dan geef ik nog geen eens dames gratis drankjes zoals andere.
Gozer die nog thuis woont en wel full-time werkt jast er gerust 150-200 eu doorheen als hij eens mee gaat stappen.
Je moet dat combineren, met een flinke kater een museum bezoeken. Niets mis mee man.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:49 schreef Adames het volgende:
[..]
scheelt ook dat ik nooit een zuipvakantie heb gehad, was toch altijd cultureel.
hoe oud ben jequote:Op woensdag 8 januari 2014 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het altijd knap als mensen weinig drinken.
Als het er is, blijf ik gewoon drinken. Best raar eigenlijk.
Maar je ziet wel vaak een meisje een uur met een colatje doen. Ik kan dat nooit.
weinig behoefte aan drankquote:
colaquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het altijd knap als mensen weinig drinken.
Als het er is, blijf ik gewoon drinken. Best raar eigenlijk.
Maar je ziet wel vaak een meisje een uur met een colatje doen. Ik kan dat nooit.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:49 schreef Etsu het volgende:
ezellis niet 60 euro waardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.20quote:
Je gaat toch ook niet uit om de drank?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
weinig behoefte aan drank
[..]
cola
[..]
[..]
20
huh, ik zeg toch juist van nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké... ik ben blij dat jij ze nog drank geeft dan. Ik begin daar echt niet aan.
Sowieso heb ik een grafhekel aan clubs dus dat komt mooi uit
primaquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:50 schreef Tjacka het volgende:
ik ga later samenwonen met etsu in groningen
Ik ook. We nemen een labrador. Zoek je eigen manquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:50 schreef Tjacka het volgende:
wel vaak genoeg halfzat een museum of kerken bezocht, heb je als 's middags alweer begint te pinten en dan toch nog wat wilt zien,quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet dat combineren, met een flinke kater een museum bezoeken. Niets mis mee man.
ben niet zo dol op uitgaanquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet uit om de drank?
Fijne feestjes altijd.
waarvoor anders de filosofische gesprekken?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:50 schreef LETMEIN het volgende:
Je gaat toch ook niet uit om de drank?
ben de afgelopen 2 jaar wel gaan matigen qua drank, althans op 1 avond. frequentie is wel iets omhoog gegaan. maar het 30 bier wegtikken en dan nog een glas wodka is wel voorbij.quote:
Okquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:50 schreef Tjacka het volgende:
Drank erbij, altijd mooi.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waarvoor anders de filosofische gesprekken?
Oh. Overheen gelezen kennelijk. En geen idee. Dat de muziek mij absoluut niet aanspreekt helpt in ieder geval al niet mee. Het enige wat het bij mij echt veroorzaakt is weer zin in roken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
huh, ik zeg toch juist van niet
Waarom?
12*quote:
tipsquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
het blijkt makkelijk te zijn voor FOK!'ers om mij te vinden op facebook
dus doe je ding
is me nog niet geluktquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
het blijkt makkelijk te zijn voor FOK!'ers om mij te vinden op facebook
dus doe je ding
ik vind 19 gevaarlijk dicht bij 20quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon
24 is gevaarlijk dichtbij de 30 joh
vraag maar aan supersof, die stalkert had mij ook gevondenquote:
vinniequote:Op woensdag 8 januari 2014 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik stuur Typisch zijn FB wel even door aan jullie.
- Kano godver weer zijn naam vergeten nog wat mod
Je gaat toch naar uni?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Vroeger hoopte ik op m'n 20e een leven te hebben
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:54 schreef Insomnia_ het volgende:
dat zal wel, jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
daarom kunnen wij ook zo goed met elkaar opschieten
stuur zelf gewoon, dan kan je tenminste nog de foto kiezenquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
vraag maar aan supersof, die stalkert had mij ook gevonden
naja, ze kreeg hem toegestuurd van iemand
horetjes
Ik beeld mij vaak in 34 te zijn. Dan valt mijn 28 jaar nog wel mee.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:54 schreef Insomnia_ het volgende:
HR?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hbo'tje op het moment. Daarna een leuke uni uitzoeken.
dat doe ik uit principe nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat zal wel, ja
[..]
stuur zelf gewoon, dan kan je tenminste nog de foto kiezen
zie hem rollenquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hbo'tje op het moment. Daarna een leuke uni uitzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |