*gaanonquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daton makon mon nieton uiton
Waton gon won morgon doenon?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daton makon mon nieton uiton
Waton gon won morgon doenon?
Druk. Moet voor middernacht alle motivatiebrieven hebben afgerond. Ze moeten maar max 200 woorden zijn, maar het is o-zo lastig.quote:
l0serquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Druk. Moet voor middernacht alle motivatiebrieven hebben afgerond. Ze moeten maar max 200 woorden zijn, maar het is o-zo lastig.
moeten wij helpenquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Druk. Moet voor middernacht alle motivatiebrieven hebben afgerond. Ze moeten maar max 200 woorden zijn, maar het is o-zo lastig.
Why?quote:
Ik vind het maar raar om van ongemotiveerde studenten een motivatiebrief te vragen. Maar, ik ben heel behoorlijk bezig geweest en heb mijn vermeende passie goed kunnen verwerken.quote:
Dit dus ongeveer. Dus heb nu wel wat zaken lichtelijk aangedikt etc. Ik vind alles mooi en prachtig enzo.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Motivatiebrieven zijn zo ruk.
Zo zinloos ook vaak.
Ik wil werken omdat ik geld nodig heb om te leven en dit is het enige dat ik kan.
nee.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij mag hem maandag tot en met donderdag en ik vrijdag tot en met zondag. Goed?
Zondag is toch zijn apenpak-dag. Is goed. We hebben een deal.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee.
ik maandag t/m zaterdag hem en zondag jij.
dit vint ik rassiesmequote:Op woensdag 8 januari 2014 18:29 schreef Ezell het volgende:
Mag ik Tjacka ook een dagje? Heb nog een schoonmaker nodig.
Beetje zeggen wat je goed kunt enzo.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Dit dus ongeveer. Dus heb nu wel wat zaken lichtelijk aangedikt etc. Ik vind alles mooi en prachtig enzo.
Het zijn er ook echt een stuk of 12 die ik moet indienen.
okequote:Op woensdag 8 januari 2014 18:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zondag is toch zijn apenpak-dag. Is goed. We hebben een deal.
Nee, klopt. Het is vooral dat ik er 12 + 4 +1 moet schrijven.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje zeggen wat je goed kunt enzo.
Waarom zo veel?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, klopt. Het is vooral dat ik er 12 + 4 +1 moet schrijven.
Is tjacka zwart?quote:
KnutDeIJsbeer is wel een gozer voor jouquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:31 schreef Etsu het volgende:
ik heb zojuist 60 euro besteed aan sushi
Japans
Kaart maar een rechtszaak aan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
iets met aanbod en aanvaarding volgens het wetboek. dit heeft nu rechtskracht.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:31 schreef Etsu het volgende:
ik heb zojuist 60 euro besteed aan sushi
Japans
Ik wil heel wat workshops, interviews en dinertjes doen. Dus per onderdeel per bedrijf moet je een aparte motivatiebrief insturen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |