Je huiswerk of je haar verven?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Al het contact met de buitenwereld blokkeren, ja toch.
[..]
Combi van alles.
Kom helpen dan. Ik kan het niet alleen.
Uhh, ik bedoelde haar verven. Die andere zooi kan ik wel alleen, tenzij je het graag wil overnemen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je huiswerk of je haar verven?![]()
En journalistiek was het toch? Laat maar. Zo goed is mijn gevoel voor de Nederlandse taal niet
Nee dan houd ik het bij verven. Maar dan wil ik wel hulp bij de krultang.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uhh, ik bedoelde haar verven. Die andere zooi kan ik wel alleen, tenzij je het graag wil overnemen.
Toevallig betreft het huiswerk in een andere taal. Denk niet dat je daarmee kan helpen.
Als je even normaal doet, nee.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:16 schreef LETMEIN het volgende:
Ik heb nog geen naaktpics van AB gehad. Als iemand die even wil sturen.
Tjacka, mogelijkheid tot een ban hier. Niet dat ik Letmein dat gun natuurlijk, mijn vriend.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:16 schreef LETMEIN het volgende:
Jij hebt een krultang? Stiekem altijd al geweten dat je elke ochtend je haar krult.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dan houd ik het bij verven. Maar dan wil ik wel hulp bij de krultang.
Er wordt zo vaak gevraagd om naaktpicsquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka, mogelijkheid tot een ban hier. Niet dat ik Letmein dat gun natuurlijk, mijn vriend.
Mensen vragen mij niet om naaktpics.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Er wordt zo vaak gevraagd om naaktpics
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen vragen mij niet om naaktpics.
Mmmmm......quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:16 schreef LETMEIN het volgende:
van jou wil ik welquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen vragen mij niet om naaktpics.
maar jij bent serieusquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Er wordt zo vaak gevraagd om naaktpics
ik hoorde laatst dat hier zelfs iemands zijn moeders nummer wordt rond gestuurdquote:
wat een debielquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik hoorde laatst dat hier zelfs iemands zijn moeders nummer wordt rond gestuurd
oke mooiquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Oja, ik ben serieus. Ik post hier altijd serieus.
de mensen hier worden dan ook zwaar overschatquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben wel lievquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
de mensen hier worden dan ook zwaar overschat
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke mooi
dan kan ik een banaanvraag doen
Nietonquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
komt omdat jij al filmpjes en foto's rondstuurt
kan gebeurenquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]