hier nooit gemerktquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Happy hour doen en mensen eruit gooien als ze geld uitgeven
Inderdaad. Goftedomme goftedomme.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch. We worden hier gediscrimineerd. Ik eis een biersubsidie
dat kloptquote:
phocas heeft weer een feestje?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kom Nijmegen, bier 1 euro. Shotjes 1 + 1 gratis.
ja daarom waren debielen was ook nog prima nuchterquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij geef hun toch geld dus hoe kan jij geld kosten?
Rotterdam weet ik niet, Den Haag voor zover ik weet wel. 2 jaar geleden danquote:
Oosten is alles goedkoper.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:44 schreef Etsu het volgende:
hoogste wat ik heb uitgegeven aan een avond is 75
toen trakteerde ik echt iedereen.
kan je nagaan hoe goedkoop groningen is
ik denk dat het bij mij 120 euro isquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:44 schreef Etsu het volgende:
roeivereniging van nijmegen, tot een paar jaar terug de enige feestjes die ik had in nijmegen. bier achterlijk goedkoop, leuke mensen en dag erna een kegel van jewelstequote:
Uhm. Ik zeg toch dat het zo is? Ik woon er.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Rotterdam weet ik niet, Den Haag voor zover ik weet wel. 2 jaar geleden dan
hoe dan?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:44 schreef Etsu het volgende:
Ik roei nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:44 schreef Adames het volgende:
[..]
roeivereniging van nijmegen, tot een paar jaar terug de enige feestjes die ik had in nijmegen. bier achterlijk goedkoop, leuke mensen en dag erna een kegel van jewelste
Zonder vriendin? Wat doe jij allemaal?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe dan?
dat is een gemiddeld stapavondje op vakantie
exclusief eten
woooowquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe dan?
dat is een gemiddeld stapavondje op vakantie
exclusief eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |