hier nooit gemerktquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Happy hour doen en mensen eruit gooien als ze geld uitgeven
Inderdaad. Goftedomme goftedomme.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch. We worden hier gediscrimineerd. Ik eis een biersubsidie
dat kloptquote:
phocas heeft weer een feestje?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kom Nijmegen, bier 1 euro. Shotjes 1 + 1 gratis.
ja daarom waren debielen was ook nog prima nuchterquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij geef hun toch geld dus hoe kan jij geld kosten?
Rotterdam weet ik niet, Den Haag voor zover ik weet wel. 2 jaar geleden danquote:
Oosten is alles goedkoper.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:44 schreef Etsu het volgende:
hoogste wat ik heb uitgegeven aan een avond is 75
toen trakteerde ik echt iedereen.
kan je nagaan hoe goedkoop groningen is
ik denk dat het bij mij 120 euro isquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:44 schreef Etsu het volgende:
roeivereniging van nijmegen, tot een paar jaar terug de enige feestjes die ik had in nijmegen. bier achterlijk goedkoop, leuke mensen en dag erna een kegel van jewelstequote:
Uhm. Ik zeg toch dat het zo is? Ik woon er.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Rotterdam weet ik niet, Den Haag voor zover ik weet wel. 2 jaar geleden dan
hoe dan?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:44 schreef Etsu het volgende:
Ik roei nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:44 schreef Adames het volgende:
[..]
roeivereniging van nijmegen, tot een paar jaar terug de enige feestjes die ik had in nijmegen. bier achterlijk goedkoop, leuke mensen en dag erna een kegel van jewelste
Zonder vriendin? Wat doe jij allemaal?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe dan?
dat is een gemiddeld stapavondje op vakantie
exclusief eten
woooowquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe dan?
exclusief eten
voor slechts drank en wat snacken is 75 wel veel imo. als de drank achterlijk duur is, hou ik me wel een avondje in.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe dan?
exclusief eten
roei ook niet, maar zijn of waren in ieder geval open feestenquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik roei niet![]()
Drank is wel achterlijk goedkoop ja, alleen maar mooi toch
groningen he.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe dan?
exclusief eten
Hoe staat het in Eindhoven met de bierprijzen dan. Ook tussen de 2,50 en 3 euro?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:46 schreef Adames het volgende:
[..]
voor slechts drank en wat snacken is 75 wel veel imo. als de drank achterlijk duur is, hou ik me wel een avondje in.
Bier drinken kut roepen vooral en dan geef ik nog geen eens dames gratis drankjes zoals andere.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder vriendin? Wat doe jij allemaal?
Ben je een kameel?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:46 schreef Ezell het volgende:
ik drink 9/10 niet buiten de deur
en ik drink nauwelijks
#shabooya
Ja weet niet, op vakantie maakt het mij op de een of andere manier geen fuck uit. Is ook wel lekker tho.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:46 schreef Adames het volgende:
[..]
voor slechts drank en wat snacken is 75 wel veel imo. als de drank achterlijk duur is, hou ik me wel een avondje in.
ehhh..quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je een kameel?
Inb4 2 bulten.
2,50 overal. aantal tenten waarbij je goedkoper bier krijgt. 10 voor 15 euro oid. eigenlijk weet ik het niet eens echt, ga er maar 1-2 keer per jaar 'uit'.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe staat het in Eindhoven met de bierprijzen dan. Ook tussen de 2,50 en 3 euro?
Waaromquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:46 schreef Ezell het volgende:
en ik drink nauwelijks
#shabooya
Ik vind het altijd knap als mensen weinig drinken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
scheelt ook dat ik nooit een zuipvakantie heb gehad, was toch altijd cultureel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja weet niet, op vakantie maakt het mij op de een of andere manier geen fuck uit. Is ook wel lekker tho.
okquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:48 schreef xcachet het volgende:
Groningen is gewoon een stad waar alle boeren uit het noorden zich verzamelen. Zo zie ik Groningen voor mij.
hoe oud ben jequote:Op woensdag 8 januari 2014 18:46 schreef Ezell het volgende:
en ik drink nauwelijks
#shabooya
Oké... ik ben blij dat jij ze nog drank geeft dan. Ik begin daar echt niet aan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bier drinken kut roepen vooral en dan geef ik nog geen eens dames gratis drankjes zoals andere.
Gozer die nog thuis woont en wel full-time werkt jast er gerust 150-200 eu doorheen als hij eens mee gaat stappen.
Je moet dat combineren, met een flinke kater een museum bezoeken. Niets mis mee man.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:49 schreef Adames het volgende:
[..]
scheelt ook dat ik nooit een zuipvakantie heb gehad, was toch altijd cultureel.
hoe oud ben jequote:Op woensdag 8 januari 2014 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het altijd knap als mensen weinig drinken.
Als het er is, blijf ik gewoon drinken. Best raar eigenlijk.
Maar je ziet wel vaak een meisje een uur met een colatje doen. Ik kan dat nooit.
weinig behoefte aan drankquote:
colaquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het altijd knap als mensen weinig drinken.
Als het er is, blijf ik gewoon drinken. Best raar eigenlijk.
Maar je ziet wel vaak een meisje een uur met een colatje doen. Ik kan dat nooit.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:49 schreef Etsu het volgende:
ezellis niet 60 euro waardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.20quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |