Je gaat toch ook niet uit om de drank?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
weinig behoefte aan drank
[..]
cola
[..]
[..]
20
huh, ik zeg toch juist van nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké... ik ben blij dat jij ze nog drank geeft dan. Ik begin daar echt niet aan.
Sowieso heb ik een grafhekel aan clubs dus dat komt mooi uit
primaquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:50 schreef Tjacka het volgende:
ik ga later samenwonen met etsu in groningen
Ik ook. We nemen een labrador. Zoek je eigen manquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:50 schreef Tjacka het volgende:
wel vaak genoeg halfzat een museum of kerken bezocht, heb je als 's middags alweer begint te pinten en dan toch nog wat wilt zien,quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet dat combineren, met een flinke kater een museum bezoeken. Niets mis mee man.
ben niet zo dol op uitgaanquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet uit om de drank?
Fijne feestjes altijd.
waarvoor anders de filosofische gesprekken?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:50 schreef LETMEIN het volgende:
Je gaat toch ook niet uit om de drank?
ben de afgelopen 2 jaar wel gaan matigen qua drank, althans op 1 avond. frequentie is wel iets omhoog gegaan. maar het 30 bier wegtikken en dan nog een glas wodka is wel voorbij.quote:
Okquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:50 schreef Tjacka het volgende:
Drank erbij, altijd mooi.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waarvoor anders de filosofische gesprekken?
Oh. Overheen gelezen kennelijk. En geen idee. Dat de muziek mij absoluut niet aanspreekt helpt in ieder geval al niet mee. Het enige wat het bij mij echt veroorzaakt is weer zin in roken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
huh, ik zeg toch juist van niet
Waarom?
12*quote:
tipsquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
het blijkt makkelijk te zijn voor FOK!'ers om mij te vinden op facebook
dus doe je ding
is me nog niet geluktquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
het blijkt makkelijk te zijn voor FOK!'ers om mij te vinden op facebook
dus doe je ding
ik vind 19 gevaarlijk dicht bij 20quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon
24 is gevaarlijk dichtbij de 30 joh
vraag maar aan supersof, die stalkert had mij ook gevondenquote:
vinniequote:Op woensdag 8 januari 2014 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik stuur Typisch zijn FB wel even door aan jullie.
- Kano godver weer zijn naam vergeten nog wat mod
Je gaat toch naar uni?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Vroeger hoopte ik op m'n 20e een leven te hebben
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:54 schreef Insomnia_ het volgende:
dat zal wel, jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
daarom kunnen wij ook zo goed met elkaar opschieten
stuur zelf gewoon, dan kan je tenminste nog de foto kiezenquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
vraag maar aan supersof, die stalkert had mij ook gevonden
naja, ze kreeg hem toegestuurd van iemand
horetjes
Ik beeld mij vaak in 34 te zijn. Dan valt mijn 28 jaar nog wel mee.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:54 schreef Insomnia_ het volgende:
HR?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hbo'tje op het moment. Daarna een leuke uni uitzoeken.
dat doe ik uit principe nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat zal wel, ja
[..]
stuur zelf gewoon, dan kan je tenminste nog de foto kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |