Zolang ze geen foto/film maken, is er werkelijk niks aan de hand.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:51 schreef Oerbeer het volgende:
Doe maar niet TS. Teveel haken en ogen. Jij bent tenslotte meerderjarig en mocht er narigheid van komen dan ben jij de sjaak.
Ik krijg niet de indruk dat TS daardoor veel meisjes zal mislopen hoor.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:56 schreef stbabylon het volgende:
Ik garandeer je dat jullie relatie sowieso weer over is voor zij 23 is. Als je dat prima vindt, go for it.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik krijg niet de indruk dat TS daardoor veel meisjes zal mislopen hoor.
oh sorry,quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat dit best goed voor hem kan zijn.
Kun je dit onderbouwen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:56 schreef stbabylon het volgende:
Ik garandeer je dat jullie relatie sowieso weer over is voor zij 23 is. Als je dat prima vindt, go for it.
Gelukkig hebben ze jou dan nog, die arme schepsels.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
23 en 16 vind ik not done. Ik geef leiding aan pubers van 16 ze willen zo graag volwassen zijn. Maar dat zijn ze echt nog niet.
In welk opzicht? Hij overtreed geen wetten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:51 schreef Oerbeer het volgende:
Doe maar niet TS. Teveel haken en ogen. Jij bent tenslotte meerderjarig en mocht er narigheid van komen dan ben jij de sjaak.
Scherp hoorquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik krijg niet de indruk dat TS daardoor veel meisjes zal mislopen hoor.
Uiterlijk obviously. Moet kunnen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:28 schreef Buffell het volgende:
maar jullie hebben totáál niks gemeen met elkaar maar toch vinden jullie elkaar leuk?
Zij gaat nog enorm veranderen tot die tijd, hij nauwelijks meer. Op een.gegeven.moment past hij niet meer bij wat zij is geworden.quote:
Dat dus. Je moet er maar zin in hebben denk ik dan, maar goed, TS klinkt zelf ook als zestien dus ja.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:08 schreef awiebo het volgende:
je hebt het over zus en zo. zij dit ik dat...
Je vind haar leuk of niet dan? ondanks dat? what's the problem?
En dat maakt het tot een exacte wetenschap?quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zij gaat nog enorm veranderen tot die tijd, hij nauwelijks meer. Op een.gegeven.moment past hij niet meer bij wat zij is geworden.
Neequote:Op donderdag 9 januari 2014 11:04 schreef Seikcid het volgende:
[..]
En dat maakt het tot een exacte wetenschap?
Dus feitelijk lul je maar wat.quote:
Het was geen vraag.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:03 schreef Hugo862 het volgende:
Ik zou het gewoon proberen. Je weet van te voren nooit of een relatie werkt. Er is maar een manier om daar achter te komen
Troll denk? Sommige vrouwen van 45 zijn net zo strak als een peuter, heeft geen fuck met leeftijd te maken. Als je van binnenuit kunt swaffelen is je piemel te klein.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:39 schreef ik-ben-een-fries het volgende:
[..]
nou ja ouder zoek ik zowieso niet (Hoef haar niet van binnenuit te kunnen swaffelen
Het zijn maatschappelijk beladen termenquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:55 schreef Drexciyan het volgende:
^ Flikker eens op met je kortzichtigheid. Dit heeft 0,0 met pedofilie te maken.
Wil je het een naam geven dan komt efebofilie nog het meest in aanmerking.
Verdiep je er eens in i.p.v. meteen "pedo" te roepen.
Ik begrijp je stelling, maar wat heeft dat te maken met mijn reactie op iemand die alleen hier komt om "pedo" te roepen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:56 schreef jaha het volgende:
[..]
Het zijn maatschappelijk beladen termen
Gewone hetromannen kunnen seksueel worden aangetrokken door meisjes die geslachtsrijp zijn. Ook als ze zo jong zijn dat geslachtsgemeenschap sociaal ongewenst dan wel illegaal is. Dat laatste is natuurlijk ook niet zomaar zo. Stukje bescherming van minderjarigen. Mijn stelling is dat als je echt van iemand houdt - je ook kan wachten tot iemand een legale leeftijd bereikt heeft. Dan maar wat zen creeëren in je leven.
Ik probeerde wat meer "duiding" in de discussie te brengen. Veel mannen die een tamelijk jonge vriendin hebben wordt het immers voor de voeten geworpen terwijl ik alleen aan TS probeer duidelijk te maken dat hij zich dààr niet zoveel van moet aantrekkenquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:29 schreef Drexciyan het volgende:
[..]
Ik begrijp je stelling, maar wat heeft dat te maken met mijn reactie op iemand die alleen hier komt om "pedo" te roepen?
In Fryslân kun je alles wel vinden volgens mij.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:07 schreef jatochneetoch het volgende:
Gothics, zijn die niet allang uitgestorven?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |