Zolang ze geen foto/film maken, is er werkelijk niks aan de hand.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:51 schreef Oerbeer het volgende:
Doe maar niet TS. Teveel haken en ogen. Jij bent tenslotte meerderjarig en mocht er narigheid van komen dan ben jij de sjaak.
Ik krijg niet de indruk dat TS daardoor veel meisjes zal mislopen hoor.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:56 schreef stbabylon het volgende:
Ik garandeer je dat jullie relatie sowieso weer over is voor zij 23 is. Als je dat prima vindt, go for it.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik krijg niet de indruk dat TS daardoor veel meisjes zal mislopen hoor.
oh sorry,quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat dit best goed voor hem kan zijn.
Kun je dit onderbouwen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:56 schreef stbabylon het volgende:
Ik garandeer je dat jullie relatie sowieso weer over is voor zij 23 is. Als je dat prima vindt, go for it.
Gelukkig hebben ze jou dan nog, die arme schepsels.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
23 en 16 vind ik not done. Ik geef leiding aan pubers van 16 ze willen zo graag volwassen zijn. Maar dat zijn ze echt nog niet.
In welk opzicht? Hij overtreed geen wetten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:51 schreef Oerbeer het volgende:
Doe maar niet TS. Teveel haken en ogen. Jij bent tenslotte meerderjarig en mocht er narigheid van komen dan ben jij de sjaak.
Scherp hoorquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik krijg niet de indruk dat TS daardoor veel meisjes zal mislopen hoor.
Uiterlijk obviously. Moet kunnen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:28 schreef Buffell het volgende:
maar jullie hebben totáál niks gemeen met elkaar maar toch vinden jullie elkaar leuk?
Zij gaat nog enorm veranderen tot die tijd, hij nauwelijks meer. Op een.gegeven.moment past hij niet meer bij wat zij is geworden.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |