Zat ik ook te bedenken. Volgens mij kun je beter met haar, dan met die dochter.quote:
Ze is de dochter van mijn baas... En ze heeft een leefstijl die mij niet pastquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:08 schreef awiebo het volgende:
je hebt het over zus en zo. zij dit ik dat...
Je vind haar leuk of niet dan? ondanks dat? what's the problem?
De baas is getrouwdquote:
Mensen zeiden vaak dat ik rastafiguur was (Blowen deed ik als een gek ben nu 1 jaar gestopt)quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:11 schreef Seikcid het volgende:
Ze is 16. Toen ik 16 was noemden mensen mij een skater. Niet erg verrassend want ik reed vaak op een skateboard.
En toen werd ik 17.
Das waar. Dank je voor adviesquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ach je leeft maar 1x.
het mag vanaf 16.
Of het verstandig is, is een tweede.
Ik bedoel als het puur voor het goeie gevoel is en je verder niet al denkt dat je voor altijd samen zult zijn.. go for it.
Maar als zij wel het type is "love is forever", denk er dan nog maar eens goed over na.
Ze zet haar niet aan de man.. Maar ze vind het wel leuk voor ons en het is van onze kant gekomenquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:18 schreef Vibromass het volgende:
Lijkt me op zich geen slecht idee. En misschien kan je haar genezen van haar gothic aandoening.
Wel verdacht dat de moeder haar klaarblijkelijk graag aan de man zet. Hopelijk duidt dat niet op verborgen gebreken.
Ja dan kan je beter bij die 15jarige zijnquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:34 schreef ik-ben-een-fries het volgende:
[..]
Ik zoek een serieuze relatie
Jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:33 schreef ik-ben-een-fries het volgende:
[..]
Ik wil een serieuze relatie
haha (Ik loop er sportief bij (Merkkleding etc etc etc)quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je er zo bij loopt heb je het duidelijk niet begrepen
16quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:34 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Ja dan kan je beter bij die 15jarige zijn
Klopt... leerachterstand (ADHD PDD-NOS)quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:35 schreef karton2 het volgende:
Je komt niet echt over alsof je 23 bent als ik je OP zo lees.
Maar 7 jaar leeftijdsverschil is voor mietjuhsquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:05 schreef ik-ben-een-fries het volgende:
Zij is 16 en ik ben 23 dus een leeftijdsverschil van 7 jaar
nou ja ouder zoek ik zowieso niet (Hoef haar niet van binnenuit te kunnen swaffelenquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:37 schreef SeLang het volgende:
[..]
Maar 7 jaar leeftijdsverschil is voor mietjuhs
Beter dan pedofilie met een 15 jarigequote:Op woensdag 8 januari 2014 17:37 schreef ik-ben-een-fries het volgende:
[..]
Bah... 24 jaar verchil... jakkes
Niet jijquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:35 schreef ik-ben-een-fries het volgende:
[..]
haha (Ik loop er sportief bij (Merkkleding etc etc etc)
en altijd gel in mijn haar + 3 dagen baardje haha
Zowiesoquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:39 schreef ik-ben-een-fries het volgende:
[..]
nou ja ouder zoek ik zowieso niet (Hoef haar niet van binnenuit te kunnen swaffelen
Het zou sowieso geen pedofilie zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter dan pedofilie met een 15 jarige
Sssst. misschien wist TS dat nog helemaal nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het zou sowieso geen pedofilie zijn.
Onder geen enkele maatstaaf.
Nee ook niet volgens het strafrecht, dat spreekt immers niet over pedofilie.
Hoogstens ontucht met een minderjarige.. behalve dat ze 16 is en niet 15.
16 is gewoon legaal in Nederland.
Zolang ze geen foto/film maken, is er werkelijk niks aan de hand.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:51 schreef Oerbeer het volgende:
Doe maar niet TS. Teveel haken en ogen. Jij bent tenslotte meerderjarig en mocht er narigheid van komen dan ben jij de sjaak.
Ik krijg niet de indruk dat TS daardoor veel meisjes zal mislopen hoor.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:56 schreef stbabylon het volgende:
Ik garandeer je dat jullie relatie sowieso weer over is voor zij 23 is. Als je dat prima vindt, go for it.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik krijg niet de indruk dat TS daardoor veel meisjes zal mislopen hoor.
oh sorry,quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat dit best goed voor hem kan zijn.
Kun je dit onderbouwen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:56 schreef stbabylon het volgende:
Ik garandeer je dat jullie relatie sowieso weer over is voor zij 23 is. Als je dat prima vindt, go for it.
Gelukkig hebben ze jou dan nog, die arme schepsels.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
23 en 16 vind ik not done. Ik geef leiding aan pubers van 16 ze willen zo graag volwassen zijn. Maar dat zijn ze echt nog niet.
In welk opzicht? Hij overtreed geen wetten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:51 schreef Oerbeer het volgende:
Doe maar niet TS. Teveel haken en ogen. Jij bent tenslotte meerderjarig en mocht er narigheid van komen dan ben jij de sjaak.
Scherp hoorquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik krijg niet de indruk dat TS daardoor veel meisjes zal mislopen hoor.
Uiterlijk obviously. Moet kunnen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:28 schreef Buffell het volgende:
maar jullie hebben totáál niks gemeen met elkaar maar toch vinden jullie elkaar leuk?
Zij gaat nog enorm veranderen tot die tijd, hij nauwelijks meer. Op een.gegeven.moment past hij niet meer bij wat zij is geworden.quote:
Dat dus. Je moet er maar zin in hebben denk ik dan, maar goed, TS klinkt zelf ook als zestien dus ja.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:08 schreef awiebo het volgende:
je hebt het over zus en zo. zij dit ik dat...
Je vind haar leuk of niet dan? ondanks dat? what's the problem?
En dat maakt het tot een exacte wetenschap?quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zij gaat nog enorm veranderen tot die tijd, hij nauwelijks meer. Op een.gegeven.moment past hij niet meer bij wat zij is geworden.
Neequote:Op donderdag 9 januari 2014 11:04 schreef Seikcid het volgende:
[..]
En dat maakt het tot een exacte wetenschap?
Dus feitelijk lul je maar wat.quote:
Het was geen vraag.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:03 schreef Hugo862 het volgende:
Ik zou het gewoon proberen. Je weet van te voren nooit of een relatie werkt. Er is maar een manier om daar achter te komen
Troll denk? Sommige vrouwen van 45 zijn net zo strak als een peuter, heeft geen fuck met leeftijd te maken. Als je van binnenuit kunt swaffelen is je piemel te klein.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:39 schreef ik-ben-een-fries het volgende:
[..]
nou ja ouder zoek ik zowieso niet (Hoef haar niet van binnenuit te kunnen swaffelen
Het zijn maatschappelijk beladen termenquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:55 schreef Drexciyan het volgende:
^ Flikker eens op met je kortzichtigheid. Dit heeft 0,0 met pedofilie te maken.
Wil je het een naam geven dan komt efebofilie nog het meest in aanmerking.
Verdiep je er eens in i.p.v. meteen "pedo" te roepen.
Ik begrijp je stelling, maar wat heeft dat te maken met mijn reactie op iemand die alleen hier komt om "pedo" te roepen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:56 schreef jaha het volgende:
[..]
Het zijn maatschappelijk beladen termen
Gewone hetromannen kunnen seksueel worden aangetrokken door meisjes die geslachtsrijp zijn. Ook als ze zo jong zijn dat geslachtsgemeenschap sociaal ongewenst dan wel illegaal is. Dat laatste is natuurlijk ook niet zomaar zo. Stukje bescherming van minderjarigen. Mijn stelling is dat als je echt van iemand houdt - je ook kan wachten tot iemand een legale leeftijd bereikt heeft. Dan maar wat zen creeëren in je leven.
Ik probeerde wat meer "duiding" in de discussie te brengen. Veel mannen die een tamelijk jonge vriendin hebben wordt het immers voor de voeten geworpen terwijl ik alleen aan TS probeer duidelijk te maken dat hij zich dààr niet zoveel van moet aantrekkenquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:29 schreef Drexciyan het volgende:
[..]
Ik begrijp je stelling, maar wat heeft dat te maken met mijn reactie op iemand die alleen hier komt om "pedo" te roepen?
In Fryslân kun je alles wel vinden volgens mij.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:07 schreef jatochneetoch het volgende:
Gothics, zijn die niet allang uitgestorven?
klopt ik heb adhd pdd-nos en zij heeft ook pdd-nosquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:50 schreef o.us2.0 het volgende:
Baan vs een meisje van 16 waar hij nog erg aan twijfelt.
Als het zo moeilijk is om een keuze te maken ben je waarschijnlijk ook 16 in je hoofd.
Ik woon trouwens niet in Friesland (Woon ik zuidoost groningen)quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:54 schreef jaha het volgende:
Het is niet zo wonderlijk dat je in Friesland tegen 16 jarige meisjes aanloopt - zeker als je op het platteland woont. Ik heb er zelf ook "last" van. Wanneer ze 18 worden, gaan ze in de Randstad studeren en zie je ze niet meer terug. Elk jaar komt er weer een bootlading verse 16 jarigen in de disco, na een tijdje krijgen ze allemaal een vriendje en later gaan ze studeren en trouwen en zelf kinderen krijgen. Leven in een notendop mijn beste.
Ik denk dat je het beste gewoon wel een relatie kunt nemen en je bewust zijn van het leeftijdsverschil. Dat wordt naar mate de tijd verstrijkt veel minder een probleem. Als je geen relatie neemt en over een aantal jaar toch wel weer een vriendin wil krijgen dan wordt het juist alleen maar moeilijker omdat de spoeling dunner wordt - aannemende dat je op je 30e echt geen meisje van 16 meer wil versieren terwijl als jullie dan nog een relatie hebben zij 23 is.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
23 en 16 vind ik not done. Ik geef leiding aan pubers van 16 ze willen zo graag volwassen zijn. Maar dat zijn ze echt nog niet.
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:21 schreef ik-ben-een-fries het volgende:
[..]
Ik woon trouwens niet in Friesland (Woon in zuidoost groningen)
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:21 schreef ik-ben-een-fries het volgende:
[..]
Ik woon trouwens niet in Friesland (Woon ik zuidoost groningen)
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:15 schreef ik-ben-een-fries het volgende:
kutvolk behalve frieze
en ik mag blij zijn dat ik er 1 ben hahahaha
quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je er zo bij loopt heb je het duidelijk niet begrepen
hou je ons wel op de hoogte wat er allemaal gebeurd?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:29 schreef ik-ben-een-fries het volgende:
wel lastig dit.. krijg deels do it en deels dont do it
Maar ga het erop wagen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |