Zat ik ook te bedenken. Volgens mij kun je beter met haar, dan met die dochter.quote:
Ze is de dochter van mijn baas... En ze heeft een leefstijl die mij niet pastquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:08 schreef awiebo het volgende:
je hebt het over zus en zo. zij dit ik dat...
Je vind haar leuk of niet dan? ondanks dat? what's the problem?
De baas is getrouwdquote:
Mensen zeiden vaak dat ik rastafiguur was (Blowen deed ik als een gek ben nu 1 jaar gestopt)quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:11 schreef Seikcid het volgende:
Ze is 16. Toen ik 16 was noemden mensen mij een skater. Niet erg verrassend want ik reed vaak op een skateboard.
En toen werd ik 17.
Das waar. Dank je voor adviesquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ach je leeft maar 1x.
het mag vanaf 16.
Of het verstandig is, is een tweede.
Ik bedoel als het puur voor het goeie gevoel is en je verder niet al denkt dat je voor altijd samen zult zijn.. go for it.
Maar als zij wel het type is "love is forever", denk er dan nog maar eens goed over na.
Ze zet haar niet aan de man.. Maar ze vind het wel leuk voor ons en het is van onze kant gekomenquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:18 schreef Vibromass het volgende:
Lijkt me op zich geen slecht idee. En misschien kan je haar genezen van haar gothic aandoening.
Wel verdacht dat de moeder haar klaarblijkelijk graag aan de man zet. Hopelijk duidt dat niet op verborgen gebreken.
Ja dan kan je beter bij die 15jarige zijnquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:34 schreef ik-ben-een-fries het volgende:
[..]
Ik zoek een serieuze relatie
Jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:33 schreef ik-ben-een-fries het volgende:
[..]
Ik wil een serieuze relatie
haha (Ik loop er sportief bij (Merkkleding etc etc etc)quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je er zo bij loopt heb je het duidelijk niet begrepen
16quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:34 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Ja dan kan je beter bij die 15jarige zijn
Klopt... leerachterstand (ADHD PDD-NOS)quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:35 schreef karton2 het volgende:
Je komt niet echt over alsof je 23 bent als ik je OP zo lees.
Maar 7 jaar leeftijdsverschil is voor mietjuhsquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:05 schreef ik-ben-een-fries het volgende:
Zij is 16 en ik ben 23 dus een leeftijdsverschil van 7 jaar
nou ja ouder zoek ik zowieso niet (Hoef haar niet van binnenuit te kunnen swaffelenquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:37 schreef SeLang het volgende:
[..]
Maar 7 jaar leeftijdsverschil is voor mietjuhs
Beter dan pedofilie met een 15 jarigequote:Op woensdag 8 januari 2014 17:37 schreef ik-ben-een-fries het volgende:
[..]
Bah... 24 jaar verchil... jakkes
Niet jijquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:35 schreef ik-ben-een-fries het volgende:
[..]
haha (Ik loop er sportief bij (Merkkleding etc etc etc)
en altijd gel in mijn haar + 3 dagen baardje haha
Zowiesoquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:39 schreef ik-ben-een-fries het volgende:
[..]
nou ja ouder zoek ik zowieso niet (Hoef haar niet van binnenuit te kunnen swaffelen
Het zou sowieso geen pedofilie zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter dan pedofilie met een 15 jarige
Sssst. misschien wist TS dat nog helemaal nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het zou sowieso geen pedofilie zijn.
Onder geen enkele maatstaaf.
Nee ook niet volgens het strafrecht, dat spreekt immers niet over pedofilie.
Hoogstens ontucht met een minderjarige.. behalve dat ze 16 is en niet 15.
16 is gewoon legaal in Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |