Er staan wel meer users in de OPquote:
leuk dingquote:The victim would presumably be placed in the waist harness above the pyramid-shaped seat, with the point inserted into their anus or vagina, then very slowly lowered by ropes. The subject is tortured by intense pressure and stretching of the orifice, eventually succumbing to tears in muscle tissue that could turn septic and kill from infection, or simply being impaled.
Domme ezell xdxdquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er staan wel meer users in de OP
De vismevrouw adviseerde mij juist om hem niet meer te geven. Vissen eten alles wat je ze voorschotelt namelijk. Anders eet hij zichzelf dood.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
1 maaltijd per dag? Poeh. Als hij klaagt kom ik zelf bijvoeren hoor. Daan moet wel het middelpunt van het aquarium blijven.
quote:
Wacht maar tot je er op moet zittenquote:
quote:
Ik zie hem al bluppend en ROTTERDAM HOOLIGANS schreeuwend Johannes en Daan opzij duwen om alsnog een overdosis naar binnen te werkenquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
De vismevrouw adviseerde mij juist om hem niet meer te geven. Vissen eten alles wat je ze voorschotelt namelijk. Anders eet hij zichzelf dood.
De vis die ik Happel noem zal hier extra gevoelig voor zijn.
Ik vind jou stiekem wel een leuke user GGMM. Niet door vertellen he. Mijn VBL reputatie is al zo broos.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:05 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat de schmink van LR hier ook niet gewaardeerd wordt.
Of ik voer jullie normaal voedsel en hem stroopwafels.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie hem al bluppend en ROTTERDAM HOOLIGANS schreeuwend Johannes en Daan opzij duwen om alsnog een overdosis naar binnen te werken![]()
Wellicht moet je hem in een apart bakje voeren?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind jou stiekem wel een leuke user GGMM. Niet door vertellen he. Mijn VBL reputatie is al zo broos.
Jij bent een kut, ttquote:
neequote:Op woensdag 8 januari 2014 15:12 schreef Etsu het volgende:
hoi
ik kom mijn verdriet bij jullie dumpen
mag wel he?
groetjes
Je tentamen is weer niet naar verwachting gegaan?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:12 schreef Etsu het volgende:
hoi
ik kom mijn verdriet bij jullie dumpen
mag wel he?
groetjes
2de tentamen een 5.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je tentamen is weer niet naar verwachting gegaan?
heb je al een derde ?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe denk je dat Happel zich voelt als ik zijn vis hernoem naar inso?
Misschien moet je een extra vis kopenquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe denk je dat Happel zich voelt als ik zijn vis hernoem naar inso?
Dat wordt wel erg druk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien moet je een extra vis kopen
Komt goed. Johannes en Daan zijn al wat ouder. Johannes sterft vanzelf, Daan heeft het eeuwige leven.quote:
Hmm... 0,5 punt erbij sprokkelen is wel erg ambitieusquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
2de tentamen een 5.
Morgen nabespreking.
Vanmorgen ging wel redelijk, moet een 6 zijn, anders snap ik het ook niet.
op een stoel zittenquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
mn verdriet wegdrinken en huilen
jij?
Bij ons werken ze alleen op hele cijfers, dus mijn cijfer kan een 4,5 zijn, of een 5,4. Ik weet niet wat ik precies heb, maar wel afgerond een 5.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm... 0,5 punt erbij sprokkelen is wel erg ambitieus
En nu?, of is dat een zorg voor later en nu tijd om te zuipen.
HAHAHA WAT EEN GOEDE (MATIGE) GRAPquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:22 schreef Toto69 het volgende:
Ik wilde aan House beginnen maar de schrijver blijkt dakloos.
Ben gestopt met kijken.
Zeg het eens, wat zit je dwars?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:23 schreef Tjacka het volgende:
hallo
ik wil graag een serieuze discussie starten
Hoi,quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:23 schreef Tjacka het volgende:
hallo
ik wil graag een serieuze discussie starten
ik was net naar de supermarktquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zeg het eens, wat zit je dwars?
ik laat mn pener zien en dan wacht ik af wat hij/zij zegt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik was net naar de supermarkt
zeggen jullie altijd eerst hoi tegen bekende
of wachten jullie tot dat de andere hoi gaat zeggen?
ik ben benieuwd
dit komt niet geloofwaardig overquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik laat mn pener zien en dan wacht ik af wat hij/zij zegt.
Ik zeg graag als eerste hoi, maar soms zie je elkaar al van een ver eind aan komen lopen, maar dan kan je niet al hoi zeggen, pas als je dichterbij bent.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben benieuwd
Dat hangt er vanaf hoe goed ik de bekende in kwestie ken en of ik op dat moment zin heb in een gesprek met genoemde bekende.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben benieuwd
Goed streven voor vandaag. Al heb je natuurlijk vrij weinig met de rest te maken tenzij ze het nakijken versoepelenquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij ons werken ze alleen op hele cijfers, dus mijn cijfer kan een 4,5 zijn, of een 5,4. Ik weet niet wat ik precies heb, maar wel afgerond een 5.Morgen kan ik inkijken en proberen meer te sprokkelen als dat zin heeft. Is mij al 4x overgekomen dat ik 0,1 punt te kort kwam voor een hoger punt, dus mijn onderbuikgevoel zegt dat het nu weer van toepassing is.
Eenmaal thuisgekomen, heb ik fles wijn bij gepakt en zit ik nu te zuipen op de bank. Fock de rest van de wereld.
Anderzijds helpt het ook wel dat het gemiddelde een 5,4 was en bijna de helft moet herkansen.Dus ben zeker niet de enige.
Ligt eraan wie.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben benieuwd
je hand opsteken is inderdaad nogal ongemakkelijkquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zeg graag als eerste hoi, maar soms zie je elkaar al van een ver eind aan komen lopen, maar dan kan je niet al hoi zeggen, pas als je dichterbij bent.
In de tussentijd is het ongemakkelijk
Waarom ongemakkelijk?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zeg graag als eerste hoi, maar soms zie je elkaar al van een ver eind aan komen lopen, maar dan kan je niet al hoi zeggen, pas als je dichterbij bent.
Beetje autiquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
ik zeg niets, gewoon hoodie op en doen alsof ik ze niet zie toch ahhahaha
ken jij veel mensen waar je nu woont?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
ik zeg niets, gewoon hoodie op en doen alsof ik ze niet zie toch ahhahaha
jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
ken jij veel mensen waar je nu woont?
Nee gewoon het moment dat je naar elkaar toeloopt maarhet nog te ver weg is om alvast wat te zeggenquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom ongemakkelijk?Bang dat ze niks terugzeggen?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe goed ik de bekende in kwestie ken en of ik op dat moment zin heb in een gesprek met genoemde bekende.
okéquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ligt eraan wie.
Ik zeg anders altijd hoi.
quote:
jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
[..]
oké
nou ik zei dus geen hoi en zij ook niet
hebben we nu ruzie?
Ja, ik zou haar voortaan ontwijken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
[..]
oké
hebben we nu ruzie?
Yep. Daar gaat je kans op een buitenvrouw in de regio.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
[..]
oké
hebben we nu ruzie?
ik kon daar een goede grap mee maken, met je pijnijke tong :quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom ongemakkelijk?Bang dat ze niks terugzeggen?
jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
[..]
oké
hebben we nu ruzie?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja
ze gaat je nu vermoorden met een mes.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik zou haar voortaan ontwijken.
mmquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Yep. Daar gaat je kans op een buitenvrouw in de regio.
Zo 2013.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja
ze gaat je nu vermoorden met een mes.
Praat niet tegen me.quote:
vertel, waarom ?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:32 schreef supersof het volgende:
Hallo iedereen.
Vandaag is een prettige dag
Hallo supersof.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:32 schreef supersof het volgende:
Hallo iedereen.
Gewoon, alles gaat wel goed. Ik had alleen tegen wind. Dat was wel kut.quote:
Ja, had ik hier ook last van. Verder wel alles oké?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon, alles gaat wel goed. Ik had alleen tegen wind. Dat was wel kut.
ik heb ook wel eens windquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon, alles gaat wel goed. Ik had alleen tegen wind. Dat was wel kut.
Behalve dat dit filmpje tenminste 5 jaar oud is natuurlijk.quote:
Goed om te horen. Nog schoolgenoten kunnen analyseren?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:32 schreef supersof het volgende:
Hallo iedereen.
malle meid sof!quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:33 schreef supersof het volgende:
Ik ben weer naar school gefietst30 km
Jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, had ik hier ook last van. Verder wel alles oké?
Tis al goed Etsu. Jij mag het poesje zijnquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ook niet, maar heb wel zin.
wats met jou?
The window of opportunity to drink and do drugs and take advantage of young girls is getting smaller by the day.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ook niet, maar heb wel zin.
wats met jou?
Op de heen weg 50 minuten, terug volgens mij iets minderquote:
nog kijkshopchillings gezetquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:35 schreef supersof het volgende:
[..]
JaOok al weet ik niet wat ik met mijn toekomst doe, ik leef gewoon van dag tot dag. Misschien is dat beter.
En om een dagje te fietsen ga je toch de bus waarderen. Dus morgen weer lekker met de bus.
Precies, zou ik ook doen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:35 schreef supersof het volgende:
[..]
JaOok al weet ik niet wat ik met mijn toekomst doe, ik leef gewoon van dag tot dag. Misschien is dat beter.
En om een dagje te fietsen ga je toch de bus waarderen. Dus morgen weer lekker met de bus.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tis al goed Etsu. Jij mag het poesje zijn
[ afbeelding ]
Ja, vind ik ook.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
The window of opportunity to drink and do drugs and take advantage of young girls is getting smaller by the day.
Saaie ellende.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies, zou ik ook doen.
[..]
[..]
Ja, vind ik ook.
Nee niet meer na die ene gast.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Behalve dat dit filmpje tenminste 5 jaar oud is natuurlijk.
[..]
Goed om te horen. Nog schoolgenoten kunnen analyseren?
ssstquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Behalve dat dit filmpje tenminste 5 jaar oud is natuurlijk.
[..]
Goed om te horen. Nog schoolgenoten kunnen analyseren?
Ga gewoon luilak.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:36 schreef Typisch het volgende:
ik zit nu al een half uur naar de klok te kijken, ik zou om 3 uur gaan hardlopen
help
Nee, ik ben er wel een paar keer langs gefietst.quote:
Hup, naar buiten jijquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:36 schreef Typisch het volgende:
ik zit nu al een half uur naar de klok te kijken, ik zou om 3 uur gaan hardlopen
help
Koop een leuk cadeau. Ze zal je extra lief vinden en als ze dood gaat krijg je meer erfenisquote:
Wat leuk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, ik ben er wel een paar keer langs gefietst.
Spijtig, en fietsen kan inderdaad lekker zijn. 50 minuten is precies goed voor de meeste muziekalbumsquote:
Vind ik ookquote:
Ik hoef haar erfenis niet, zal vast niet veel zijn. Maar ja ik weet niet wat oma's leuk vinden en cadeau's zijn zo overrated.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Koop een leuk cadeau. Ze zal je extra lief vinden en als ze dood gaat krijg je meer erfenis
Mag ik haar neuken?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Toevallig is ze dat al meer dan 20 jaar.
Wat raar, misschien hebben ze er weer een opgepakt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind ik ookEr stond niemand daar.
Ik heb een afspeellijst gemaakt met nummers in de trant van: fuck jullie en nummers waardoor ik me beter voelquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spijtig, en fietsen kan inderdaad lekker zijn. 50 minuten is precies goed voor de meeste muziekalbums
snelle fietserquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Op de heen weg 50 minuten, terug volgens mij iets minder
Mijn oma al 46 jaar.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Toevallig is ze dat al meer dan 20 jaar.
Ik denk dat ze de scherpe wind te koud vondenquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat raar, misschien hebben ze er weer een opgepakt.
Ik haal regelmatig wat mensen in jaquote:
Wedstrijdje fietsen doen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik haal regelmatig wat mensen in ja
M'n ma heeft d'r vader/m'n opa nooit gekend.quote:
wow lui muchquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik fiets sneller
Lang leve de elektrische fiets
maar dan zonder elektrische. Verwendquote:
People = shit - Slipknot?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb een afspeellijst gemaakt met nummers in de trant van: fuck jullie en nummers waardoor ik me beter voelook wel prettig.
Als jij een gelijkwaardige fiets pakt, oke.quote:
En daarna heeft ze geen nieuwe partner ofzo gevonden?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
M'n ma heeft d'r vader/m'n opa nooit gekend.Overleden tijdens de zwangerschap van m'n oma (van m'n ma dus).
Ik ken Slipknot nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
People = shit - Slipknot?
Ja... Eerste album Slipknot blijft mijn schaamte
hoezo niet?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja lul, mijn poepertje is niet best
anders ging ik nu toch voetballen klootzak
Nope.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En daarna heeft ze geen nieuwe partner ofzo gevonden?
Beter dan helemaal niet fietsen, en ik gebruik hem maar een beetje, eigenlijk is hij van mijn vader en gebruik ik hem alleen als mijn eigen fiets kapot is en dan meestal alleen omhoog of met tegenwind.quote:
Okay!quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Als jij een gelijkwaardige fiets pakt, oke.
Vooral niet aan beginnen ookquote:
je hebt in nederland altijd tegenwindquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Beter dan helemaal niet fietsen, en ik gebruik hem maar een beetje, eigenlijk is hij van mijn vader en gebruik ik hem alleen als mijn eigen fiets kapot is en dan meestal alleen omhoog of met tegenwind.
weer? wat heb je gedaanquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ben bang dat de boel weer openscheurt
30km?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:43 schreef supersof het volgende:
Ik vertrok 7.55 op de fiets en was 8.45 op schoolnet op tijd voor de les
Ik heb er ook altijd maar 1 gehad, tot 2005, toen had ik er nulquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nope.
Dus tot nu toe altijd 1 opa gehad
Nee 15, maar ik moest ook terug fietsen he.quote:
wat ben jij een negatief persoonquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
je hebt in nederland altijd tegenwind
Niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
je hebt in nederland altijd tegenwind
hier mag je geen grappen over maken etsuquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
je anus zat bijna dicht?je poept nooit?
Oke dan begin ik er niet aan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vooral niet aan beginnen ookAl is het wel een ultiem Fuck jullie allemaal nummer.
Ik ben overigens ook vrolijk, 8 uur geslapen
Ik moet ook iets van 15 km fietsen naar school.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee 15, maar ik moest ook terug fietsen he.
O, ik dacht al. Nu snap ik wel dat je er 50 minuten over doet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee 15, maar ik moest ook terug fietsen he.
Niet over schoenen beginnen.quote:
het spijt me tjackaquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hier mag je geen grappen over maken etsu
Waarom zou je lurken in een scquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:44 schreef Etsu het volgende:
Paxcon lurkt mee, wees gewaarschuwd allen.
Hij wist mij zojuist op FB Chat precies te vertellen wat ik hier had gepost ().
een banquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
het spijt me tjacka
krijg ik nu een note?
wondquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
je anus zat bijna dicht?je poept nooit?
Dat is toch een normale tijd van slapen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke dan begin ik er niet aan.
Ik sliep voor twaalf uurvolgens mij 7,5 uur geslapen
Schoenen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, ik dacht al. Nu snap ik wel dat je er 50 minuten over doet.
[..]
Niet over schoenen beginnen.
Echt niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik moet ook iets van 15 km fietsen naar school.
slothquote:
Ik slaap normaal 5 uurquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat is toch een normale tijd van slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |