ssstquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Behalve dat dit filmpje tenminste 5 jaar oud is natuurlijk.
[..]
Goed om te horen. Nog schoolgenoten kunnen analyseren?
Ga gewoon luilak.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:36 schreef Typisch het volgende:
ik zit nu al een half uur naar de klok te kijken, ik zou om 3 uur gaan hardlopen
help
Nee, ik ben er wel een paar keer langs gefietst.quote:
Hup, naar buiten jijquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:36 schreef Typisch het volgende:
ik zit nu al een half uur naar de klok te kijken, ik zou om 3 uur gaan hardlopen
help
Koop een leuk cadeau. Ze zal je extra lief vinden en als ze dood gaat krijg je meer erfenisquote:
Wat leuk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, ik ben er wel een paar keer langs gefietst.
Spijtig, en fietsen kan inderdaad lekker zijn. 50 minuten is precies goed voor de meeste muziekalbumsquote:
Vind ik ookquote:
Ik hoef haar erfenis niet, zal vast niet veel zijn. Maar ja ik weet niet wat oma's leuk vinden en cadeau's zijn zo overrated.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Koop een leuk cadeau. Ze zal je extra lief vinden en als ze dood gaat krijg je meer erfenis
Mag ik haar neuken?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Toevallig is ze dat al meer dan 20 jaar.
Wat raar, misschien hebben ze er weer een opgepakt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind ik ookEr stond niemand daar.
Ik heb een afspeellijst gemaakt met nummers in de trant van: fuck jullie en nummers waardoor ik me beter voelquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spijtig, en fietsen kan inderdaad lekker zijn. 50 minuten is precies goed voor de meeste muziekalbums
snelle fietserquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Op de heen weg 50 minuten, terug volgens mij iets minder
Mijn oma al 46 jaar.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Toevallig is ze dat al meer dan 20 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |