ssstquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Behalve dat dit filmpje tenminste 5 jaar oud is natuurlijk.
[..]
Goed om te horen. Nog schoolgenoten kunnen analyseren?
Ga gewoon luilak.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:36 schreef Typisch het volgende:
ik zit nu al een half uur naar de klok te kijken, ik zou om 3 uur gaan hardlopen
help
Nee, ik ben er wel een paar keer langs gefietst.quote:
Hup, naar buiten jijquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:36 schreef Typisch het volgende:
ik zit nu al een half uur naar de klok te kijken, ik zou om 3 uur gaan hardlopen
help
Koop een leuk cadeau. Ze zal je extra lief vinden en als ze dood gaat krijg je meer erfenisquote:
Wat leuk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, ik ben er wel een paar keer langs gefietst.
Spijtig, en fietsen kan inderdaad lekker zijn. 50 minuten is precies goed voor de meeste muziekalbumsquote:
Vind ik ookquote:
Ik hoef haar erfenis niet, zal vast niet veel zijn. Maar ja ik weet niet wat oma's leuk vinden en cadeau's zijn zo overrated.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Koop een leuk cadeau. Ze zal je extra lief vinden en als ze dood gaat krijg je meer erfenis
Mag ik haar neuken?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Toevallig is ze dat al meer dan 20 jaar.
Wat raar, misschien hebben ze er weer een opgepakt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind ik ookEr stond niemand daar.
Ik heb een afspeellijst gemaakt met nummers in de trant van: fuck jullie en nummers waardoor ik me beter voelquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spijtig, en fietsen kan inderdaad lekker zijn. 50 minuten is precies goed voor de meeste muziekalbums
snelle fietserquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Op de heen weg 50 minuten, terug volgens mij iets minder
Mijn oma al 46 jaar.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Toevallig is ze dat al meer dan 20 jaar.
Ik denk dat ze de scherpe wind te koud vondenquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat raar, misschien hebben ze er weer een opgepakt.
Ik haal regelmatig wat mensen in jaquote:
Wedstrijdje fietsen doen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik haal regelmatig wat mensen in ja
M'n ma heeft d'r vader/m'n opa nooit gekend.quote:
wow lui muchquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik fiets sneller
Lang leve de elektrische fiets
maar dan zonder elektrische. Verwendquote:
People = shit - Slipknot?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb een afspeellijst gemaakt met nummers in de trant van: fuck jullie en nummers waardoor ik me beter voelook wel prettig.
Als jij een gelijkwaardige fiets pakt, oke.quote:
En daarna heeft ze geen nieuwe partner ofzo gevonden?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
M'n ma heeft d'r vader/m'n opa nooit gekend.Overleden tijdens de zwangerschap van m'n oma (van m'n ma dus).
Ik ken Slipknot nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
People = shit - Slipknot?
Ja... Eerste album Slipknot blijft mijn schaamte
hoezo niet?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja lul, mijn poepertje is niet best
anders ging ik nu toch voetballen klootzak
Nope.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En daarna heeft ze geen nieuwe partner ofzo gevonden?
Beter dan helemaal niet fietsen, en ik gebruik hem maar een beetje, eigenlijk is hij van mijn vader en gebruik ik hem alleen als mijn eigen fiets kapot is en dan meestal alleen omhoog of met tegenwind.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |