Zo 2013.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja
ze gaat je nu vermoorden met een mes.
Praat niet tegen me.quote:
vertel, waarom ?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:32 schreef supersof het volgende:
Hallo iedereen.
Vandaag is een prettige dag
Hallo supersof.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:32 schreef supersof het volgende:
Hallo iedereen.
Gewoon, alles gaat wel goed. Ik had alleen tegen wind. Dat was wel kut.quote:
Ja, had ik hier ook last van. Verder wel alles oké?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon, alles gaat wel goed. Ik had alleen tegen wind. Dat was wel kut.
ik heb ook wel eens windquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon, alles gaat wel goed. Ik had alleen tegen wind. Dat was wel kut.
Behalve dat dit filmpje tenminste 5 jaar oud is natuurlijk.quote:
Goed om te horen. Nog schoolgenoten kunnen analyseren?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:32 schreef supersof het volgende:
Hallo iedereen.
malle meid sof!quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:33 schreef supersof het volgende:
Ik ben weer naar school gefietst30 km
Jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, had ik hier ook last van. Verder wel alles oké?
Tis al goed Etsu. Jij mag het poesje zijnquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ook niet, maar heb wel zin.
wats met jou?
The window of opportunity to drink and do drugs and take advantage of young girls is getting smaller by the day.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ook niet, maar heb wel zin.
wats met jou?
Op de heen weg 50 minuten, terug volgens mij iets minderquote:
nog kijkshopchillings gezetquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:35 schreef supersof het volgende:
[..]
JaOok al weet ik niet wat ik met mijn toekomst doe, ik leef gewoon van dag tot dag. Misschien is dat beter.
En om een dagje te fietsen ga je toch de bus waarderen. Dus morgen weer lekker met de bus.
Precies, zou ik ook doen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:35 schreef supersof het volgende:
[..]
JaOok al weet ik niet wat ik met mijn toekomst doe, ik leef gewoon van dag tot dag. Misschien is dat beter.
En om een dagje te fietsen ga je toch de bus waarderen. Dus morgen weer lekker met de bus.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tis al goed Etsu. Jij mag het poesje zijn
[ afbeelding ]
Ja, vind ik ook.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
The window of opportunity to drink and do drugs and take advantage of young girls is getting smaller by the day.
Saaie ellende.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies, zou ik ook doen.
[..]
[..]
Ja, vind ik ook.
Nee niet meer na die ene gast.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Behalve dat dit filmpje tenminste 5 jaar oud is natuurlijk.
[..]
Goed om te horen. Nog schoolgenoten kunnen analyseren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |