dit komt niet geloofwaardig overquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik laat mn pener zien en dan wacht ik af wat hij/zij zegt.
Ik zeg graag als eerste hoi, maar soms zie je elkaar al van een ver eind aan komen lopen, maar dan kan je niet al hoi zeggen, pas als je dichterbij bent.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik was net naar de supermarkt
zeggen jullie altijd eerst hoi tegen bekende
of wachten jullie tot dat de andere hoi gaat zeggen?
ik ben benieuwd
Dat hangt er vanaf hoe goed ik de bekende in kwestie ken en of ik op dat moment zin heb in een gesprek met genoemde bekende.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben benieuwd
Goed streven voor vandaag. Al heb je natuurlijk vrij weinig met de rest te maken tenzij ze het nakijken versoepelenquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij ons werken ze alleen op hele cijfers, dus mijn cijfer kan een 4,5 zijn, of een 5,4. Ik weet niet wat ik precies heb, maar wel afgerond een 5.Morgen kan ik inkijken en proberen meer te sprokkelen als dat zin heeft. Is mij al 4x overgekomen dat ik 0,1 punt te kort kwam voor een hoger punt, dus mijn onderbuikgevoel zegt dat het nu weer van toepassing is.
Eenmaal thuisgekomen, heb ik fles wijn bij gepakt en zit ik nu te zuipen op de bank. Fock de rest van de wereld.
Anderzijds helpt het ook wel dat het gemiddelde een 5,4 was en bijna de helft moet herkansen.Dus ben zeker niet de enige.
Ligt eraan wie.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben benieuwd
je hand opsteken is inderdaad nogal ongemakkelijkquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zeg graag als eerste hoi, maar soms zie je elkaar al van een ver eind aan komen lopen, maar dan kan je niet al hoi zeggen, pas als je dichterbij bent.
In de tussentijd is het ongemakkelijk
Waarom ongemakkelijk?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zeg graag als eerste hoi, maar soms zie je elkaar al van een ver eind aan komen lopen, maar dan kan je niet al hoi zeggen, pas als je dichterbij bent.
Beetje autiquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
ik zeg niets, gewoon hoodie op en doen alsof ik ze niet zie toch ahhahaha
ken jij veel mensen waar je nu woont?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
ik zeg niets, gewoon hoodie op en doen alsof ik ze niet zie toch ahhahaha
jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
ken jij veel mensen waar je nu woont?
Nee gewoon het moment dat je naar elkaar toeloopt maarhet nog te ver weg is om alvast wat te zeggenquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom ongemakkelijk?Bang dat ze niks terugzeggen?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe goed ik de bekende in kwestie ken en of ik op dat moment zin heb in een gesprek met genoemde bekende.
okéquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ligt eraan wie.
Ik zeg anders altijd hoi.
quote:
jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
[..]
oké
nou ik zei dus geen hoi en zij ook niet
hebben we nu ruzie?
Ja, ik zou haar voortaan ontwijken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
[..]
oké
hebben we nu ruzie?
Yep. Daar gaat je kans op een buitenvrouw in de regio.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
[..]
oké
hebben we nu ruzie?
ik kon daar een goede grap mee maken, met je pijnijke tong :quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom ongemakkelijk?Bang dat ze niks terugzeggen?
jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
[..]
oké
hebben we nu ruzie?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja
ze gaat je nu vermoorden met een mes.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik zou haar voortaan ontwijken.
mmquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Yep. Daar gaat je kans op een buitenvrouw in de regio.
Zo 2013.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja
ze gaat je nu vermoorden met een mes.
Praat niet tegen me.quote:
vertel, waarom ?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:32 schreef supersof het volgende:
Hallo iedereen.
Vandaag is een prettige dag
Hallo supersof.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:32 schreef supersof het volgende:
Hallo iedereen.
Gewoon, alles gaat wel goed. Ik had alleen tegen wind. Dat was wel kut.quote:
Ja, had ik hier ook last van. Verder wel alles oké?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon, alles gaat wel goed. Ik had alleen tegen wind. Dat was wel kut.
ik heb ook wel eens windquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon, alles gaat wel goed. Ik had alleen tegen wind. Dat was wel kut.
Behalve dat dit filmpje tenminste 5 jaar oud is natuurlijk.quote:
Goed om te horen. Nog schoolgenoten kunnen analyseren?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:32 schreef supersof het volgende:
Hallo iedereen.
malle meid sof!quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:33 schreef supersof het volgende:
Ik ben weer naar school gefietst30 km
Jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, had ik hier ook last van. Verder wel alles oké?
Tis al goed Etsu. Jij mag het poesje zijnquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ook niet, maar heb wel zin.
wats met jou?
The window of opportunity to drink and do drugs and take advantage of young girls is getting smaller by the day.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ook niet, maar heb wel zin.
wats met jou?
Op de heen weg 50 minuten, terug volgens mij iets minderquote:
nog kijkshopchillings gezetquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:35 schreef supersof het volgende:
[..]
JaOok al weet ik niet wat ik met mijn toekomst doe, ik leef gewoon van dag tot dag. Misschien is dat beter.
En om een dagje te fietsen ga je toch de bus waarderen. Dus morgen weer lekker met de bus.
Precies, zou ik ook doen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:35 schreef supersof het volgende:
[..]
JaOok al weet ik niet wat ik met mijn toekomst doe, ik leef gewoon van dag tot dag. Misschien is dat beter.
En om een dagje te fietsen ga je toch de bus waarderen. Dus morgen weer lekker met de bus.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tis al goed Etsu. Jij mag het poesje zijn
[ afbeelding ]
Ja, vind ik ook.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
The window of opportunity to drink and do drugs and take advantage of young girls is getting smaller by the day.
Saaie ellende.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies, zou ik ook doen.
[..]
[..]
Ja, vind ik ook.
Nee niet meer na die ene gast.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Behalve dat dit filmpje tenminste 5 jaar oud is natuurlijk.
[..]
Goed om te horen. Nog schoolgenoten kunnen analyseren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |