Er staan wel meer users in de OPquote:
leuk dingquote:The victim would presumably be placed in the waist harness above the pyramid-shaped seat, with the point inserted into their anus or vagina, then very slowly lowered by ropes. The subject is tortured by intense pressure and stretching of the orifice, eventually succumbing to tears in muscle tissue that could turn septic and kill from infection, or simply being impaled.
Domme ezell xdxdquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er staan wel meer users in de OP
De vismevrouw adviseerde mij juist om hem niet meer te geven. Vissen eten alles wat je ze voorschotelt namelijk. Anders eet hij zichzelf dood.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
1 maaltijd per dag? Poeh. Als hij klaagt kom ik zelf bijvoeren hoor. Daan moet wel het middelpunt van het aquarium blijven.
quote:
Wacht maar tot je er op moet zittenquote:
quote:
Ik zie hem al bluppend en ROTTERDAM HOOLIGANS schreeuwend Johannes en Daan opzij duwen om alsnog een overdosis naar binnen te werkenquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
De vismevrouw adviseerde mij juist om hem niet meer te geven. Vissen eten alles wat je ze voorschotelt namelijk. Anders eet hij zichzelf dood.
De vis die ik Happel noem zal hier extra gevoelig voor zijn.
Ik vind jou stiekem wel een leuke user GGMM. Niet door vertellen he. Mijn VBL reputatie is al zo broos.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:05 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat de schmink van LR hier ook niet gewaardeerd wordt.
Of ik voer jullie normaal voedsel en hem stroopwafels.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie hem al bluppend en ROTTERDAM HOOLIGANS schreeuwend Johannes en Daan opzij duwen om alsnog een overdosis naar binnen te werken![]()
Wellicht moet je hem in een apart bakje voeren?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind jou stiekem wel een leuke user GGMM. Niet door vertellen he. Mijn VBL reputatie is al zo broos.
Jij bent een kut, ttquote:
neequote:Op woensdag 8 januari 2014 15:12 schreef Etsu het volgende:
hoi
ik kom mijn verdriet bij jullie dumpen
mag wel he?
groetjes
Je tentamen is weer niet naar verwachting gegaan?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:12 schreef Etsu het volgende:
hoi
ik kom mijn verdriet bij jullie dumpen
mag wel he?
groetjes
2de tentamen een 5.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je tentamen is weer niet naar verwachting gegaan?
heb je al een derde ?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe denk je dat Happel zich voelt als ik zijn vis hernoem naar inso?
Misschien moet je een extra vis kopenquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe denk je dat Happel zich voelt als ik zijn vis hernoem naar inso?
Dat wordt wel erg druk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien moet je een extra vis kopen
Komt goed. Johannes en Daan zijn al wat ouder. Johannes sterft vanzelf, Daan heeft het eeuwige leven.quote:
Hmm... 0,5 punt erbij sprokkelen is wel erg ambitieusquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
2de tentamen een 5.
Morgen nabespreking.
Vanmorgen ging wel redelijk, moet een 6 zijn, anders snap ik het ook niet.
op een stoel zittenquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
mn verdriet wegdrinken en huilen
jij?
Bij ons werken ze alleen op hele cijfers, dus mijn cijfer kan een 4,5 zijn, of een 5,4. Ik weet niet wat ik precies heb, maar wel afgerond een 5.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm... 0,5 punt erbij sprokkelen is wel erg ambitieus
En nu?, of is dat een zorg voor later en nu tijd om te zuipen.
HAHAHA WAT EEN GOEDE (MATIGE) GRAPquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:22 schreef Toto69 het volgende:
Ik wilde aan House beginnen maar de schrijver blijkt dakloos.
Ben gestopt met kijken.
Zeg het eens, wat zit je dwars?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:23 schreef Tjacka het volgende:
hallo
ik wil graag een serieuze discussie starten
Hoi,quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:23 schreef Tjacka het volgende:
hallo
ik wil graag een serieuze discussie starten
ik was net naar de supermarktquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zeg het eens, wat zit je dwars?
ik laat mn pener zien en dan wacht ik af wat hij/zij zegt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik was net naar de supermarkt
zeggen jullie altijd eerst hoi tegen bekende
of wachten jullie tot dat de andere hoi gaat zeggen?
ik ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |